Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasta kiusataan pihalla nimen takia, eikö kukaan voi tehdä mitään?!

Vierailija
14.08.2017 |

Muutettiin uudelle kerrostaloalueelle kesällä. Lapsi leikkisi mielellään toisten lasten kanssa leikkipaikalla mutta pari lasta on alkanut kiusata meidän poikaa hänen nimen takia. Huutelevat pojan nimeä yms. Ovat myös sanoneet että pojallamme ja veljellään on tyhmät nimet. Mitä tehdä? Emme tunne näiden lasten vanhempia ollenkaan. Lapset ovat 7-8 vuotiaita.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se nimi on?

Vierailija
2/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pihalle huutelemaan näiden nimiä) tai kyseleppä lapsilta suoraan onko asiallista? Paitsi..mikä on lapsenne nimi? Syyttäkää itseänne jos jokin älytön..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sinun vuorosi olla Joku Muu.

Vierailija
4/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasipeppiina.

Vierailija
5/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja veljet ovat Pilla ja Peepu. Tietty mekot päällä kun kasvatetaan sukupuolettomasti.

Vierailija
6/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Dantea kiusatan... :(

Vierailija
7/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse vanhempia syyttää typerästi nimestä jos tässä on siitä kyse. Lapset kyllä keksivät syyn kiusata vaikka mistä. Minuakin kiusattu ja nimeäni haukuttu kun olin lapsi ja minä olen täysin tavallinen Iina.

Mene jututtamaan niitä kakaroita ja kerro että seuraavaksi puhut heidän vanhempiensa kanssa. Ihan sama vaikka et tietäisi ketä vanhemmat ovat.

Vierailija
8/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni nimet ovat Kotivalo ja Jyly.

ap

Vierailija
9/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Sano mukuloillesi että kiusaajille voi sanoa että joo joo ja jatkaa touhujaan.

Kakarat kiusaa eikä aina voi olla äiti kyynelehtimässä vieressä. Käske olla välittämättä.

Vierailija
10/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Höpö höpö. :D

Eemelistäkö muistit ekan?

Vierailija
11/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suomalaiset vähän vanhahtavat nimet ehkä. Sellaista Kalevala-henkeä. Kun asuttiin Kumpulassa, niin kukaan ei ihmetellyt. Nyt kun haluttiin oma asunto ja muutettiin lähiöön, alkoi kiusaaminen. Olen lapsille sanonut, mutteivat usko.

Vierailija
12/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan suomalaiset vähän vanhahtavat nimet ehkä. Sellaista Kalevala-henkeä. Kun asuttiin Kumpulassa, niin kukaan ei ihmetellyt. Nyt kun haluttiin oma asunto ja muutettiin lähiöön, alkoi kiusaaminen. Olen lapsille sanonut, mutteivat usko.

Olisi varmaan kannattanut miettiä aiemmin.

Vierailija
13/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduta Monse Rokkia puolestani.

Vierailija
14/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? En ymmärrä, miksi pitää olla ilkeä, kun toinen pyytää neuvoa! Ei saa kiusata ketään nimen takia! Me annettiin lapsille kauniit nimet.

Vierailija
15/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvität, missä nämä lapset asuvat, ja menet puhumaan heidän vanhemmilleen. Eli vastaus otsikkosi kysymykseen: kyllä, sinä voit. 

Vierailija
16/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nuoremmalla on vanha karjalainen nimi, joka annettiin pojan isälle unessa. Vanhemman nimi on kalevalainen.

Vierailija
17/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? En ymmärrä, miksi pitää olla ilkeä, kun toinen pyytää neuvoa! Ei saa kiusata ketään nimen takia! Me annettiin lapsille kauniit nimet.

Ei kuitenkaan niin kauniit, että kehtaisit niitä täällä kertoa.

Tuollaista se erikoisuudentavoittelu teettää. Lapsesi joutuu kärsimään, kun sinä yritit olla luova ja erilainen.

Vierailija
18/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Erikoisuuden tavoittelulla on hintasa , kai nyt sen verran ymmärrät ?

Vierailija
19/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä ei ole aloittaja! Miksi täälläkin kiusataan? Ei ole reilua!

Vierailija
20/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimet Tonttu ja Tuutti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme