Minttu Kaulasta ei haittaa, jos mies lähtee parin-kolmen päivän rallille kavereiden kanssa? Onko näitä paljonkin vai?
Olen sitten varmaan tiukkapipo tai asenteeni alkoholin käyttöön on tiukkis, mutta kyllä minua haittaisi jos mieheni ja lasteni isä häipyisi useiksi päiviksi juomaan jonnekin "kavereiden kans". Sehän tarkoittaa että kaveritkin siis pytyy juomaan 3 päivää? Minkälaista porukkaa tämmöiset on?
Ei ainakaan näytä juopolta, mutta ehkä näyttää silloin kun kömpii kotiin reissuiltaan.
Kyllä olisin aika järkyttynyt jos lasteni isä olisi päiväkausia poissa jossain eikä perheensä luona.
Kommentit (13)
Meillä mies saa mennä ja ei se juuri paria kolmea olutta enempää juo koskaan. Monet ei oo kännikaloja.
En tiedä mistä jutusta kyse, mutta ehkä se mies ei usein ole sitten niillä reissuillaan tai vedä itseään ihan räkäkuntoon?
Ei muakaan haittaisi vaikka mies menisikin tuollaiseen reissuun. Usein sitä saa olla työntämässä että menisi jonnekkin tuulettumaan, eikä omani tuntien se siellä itseään räkäkuntoon vedä.
Olen aika useasti menossa kavereitteni kanssa. Vaimo menee paljon omien ystäviensä kanssa, mm. lähtee tulevana sunnuntaina ja tulee takaisin perjantaina. Mikä tässä nyt on taas niin järkyttävää?
Wt-porukkaa. No minusta näyttää limaiselta juopolta. Olisi varmaan nainen saanut paremmankin.
Riippuu paljon myös lasten lukumäärästä ja iästä. Kun lapset ( 2 kpl, pienellä ikäerolla) olivat alle kouluikäisiä, ei kumpikaan meistä ollut yhtä yötä pidempään poissa kotoa, töitä lukuun ottamatta, mutta nykyään lapset ovat jo teinejä ja reissut ovat aivan ok. Kumpikin käyttää siis alkoholia vain kohtuullisesti ja luottamus on molemminpuolista.
En tiedä alkuperäistä juttua, mutta kyllä meillä (nyt kun ei ole enää vauva-taapero-yhdistelmää) kumpikin saisi halutessaan tai tarvitessaan ottaa parin päivän lomareissun kavereiden kanssa. Miksei saisi? Eikä mun tarvitse kytätä puolisoni alkoholinkäyttöä koska hän ei koskaan juo tolkuttomasti eikä varmasti joisi useampaa päivää putkeen vaikka kaverit niin tekisivätkin. Aikuinen ihminen, osaa päättää itse ja huolehtia itsestään.
Käytännössä mies on käynyt vain työreissuilla, ja minä olen ollut yhden yön huvireissulla kaverin kanssa ja kahden yön koulutusreissulla.
Mä olisin vain iloinen kun mieheni edes kerran pari vuodessa menisi kavereiden kanssa johonkin! Ovat vaan niin tylsiä tyyppejä että mieluummin nuohoavat perheen kanssa jossain urheilukentän laidalla tai yhteisillä lomilla.
Tekisi hänelle todella hyvää päästä vähän irti perheestä, istua rauhassa iltaa kaverin kanssa ja ottaa vähän viskiä tai mitä nyt haluaakaan. Onhan se ihan eri kuin tässä kotosalla joku illanvietto missä vaimot (ja lapset) on mukana.
En ole mustasukkainen enkä arvostele mieheni alkon käyttöä koska siitä ei ole koskaan ollut ongelmia.
Itse käyn ystävieni kanssa reissussa nykyään kerran vuodessa, taas lähdössä kuun vaihteessa:) Ei tosin juopotella sielläkään.
Aloittaja itse taitaa yhdistää tolkuttoman juomisen ja kavereiden kanssa olon. Jopa absolutisteilla voi olla kavereita, joiden kanssa voi viettää aikaa. Ja kohtuullisilla alkoholinkäyttäjillä. Ravintoloissakin voi tilata muutakin kuin alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja itse taitaa yhdistää tolkuttoman juomisen ja kavereiden kanssa olon. Jopa absolutisteilla voi olla kavereita, joiden kanssa voi viettää aikaa. Ja kohtuullisilla alkoholinkäyttäjillä. Ravintoloissakin voi tilata muutakin kuin alkoholia.
Mutta tuo mieshän on kai avoimesti antanut ymmärtää olevansa alkoholiingelmainen. Joten eri asiasta puhut nyt.
Mun miehellä on tapana käydä poikien mökkireissulla kerran vuodessa. Eli pe-la menee juodessa poikien kanssa mökillä ja sunnuntaina kotiin. Ei minua haittaa ollenkaan. On kohtuukäyttäjä, en ole koskaan häntä nähnyt konttauskunnossa. Muutenkaan ei juo kovin usein, kuten en minäkään. Ehkä 4 kertaa vuodessa?
Mun mies käy kaksi kertaa vuodessa kavereidensa kanssa mökillä. Lähtee perjantaina ja tulee sunnuntaina.
En näe tässä mitään ongelmaa mutta ilmeisesti niitäkin naisia on jotka näkevät kun viimeksi oli jonkun vaimot lähtenyt mukaan sinne.. Mä en tajua tuollaista!
No eikö ole parempi että on kotoa pois, jos aikoo kännätä? Raskas työ, raskaat huvit. Ehkä joskus pitää nollata kavereiden kanssa. Itsekin käyn naisporukalla reissussa ja ei ihan selvin päin olla. Ei ole pää kipeä seuraavana aamuna, ei niin paljoa.
Minun mies on kanssa laiska lähtemään mihinkään, joskus menee työpaikan reissuille ja olen kyllä ihan onnessani, että lähtee edes johonkin. Itse menen paljon enemmän.
Riippuu täysin siitä, onko kummallakin oikeus tehdä niin. Eli tyttöjen reissut sallittuja kans. Miksei?:) niin ja jos luottamus pelaa..