Kamalin nimi lapselle- mitä et voisi kuvitellakaan antavasi lapsellesi?
Mun inhokkeihin kuuluvat ainakin nää:
TUUKKA
NUUTTI
TIITUS
JEMINA
JESSICA jne....
Kammotukset pinoon:o) Eikä saa loukkaantua jookos.
Kommentit (39)
en myöskään pidä kahden nimen yhdistelmästä, putkinimistä, esim. emmiliina, annakaarina...
Kaikkien kantoliina- taaperoimettäjä-äitien suosikkinimi....
Esim. Nico, Jami, Harry, Jesse, Meeri..
Jorma Mela. Ei tuolloin kun tuo poika on kastettu, välttämättä ole ollut noin kaksimielinen nimi, mutta nykyään aika pervo nimi..
mun äiti, isä ja mies. Jatketaan vielä niin eiköhän mun ja lasteni nimetkin löydy :)
Olivat Heli-Johanna ja Riikka-Piia
HUOH......
että Jorma Mela on kastettu? Lukeeko se puhelinluettelossa?
kaikki sellaset kun yrjö, jorma,einari,kaarina,kyllikki, yms. olis ihan kauheita... en myöskään tykkää janica,jenica,yms " prinsessanimistä" .
Eemeli, Akseli, Tero, Kaapo,Jessica ,Jemina, eiköhän tässä ollut tarpeeksi tällä erää.
Myös Sini Sorsa on luettelossa =)
Kaaleppi, Jooseppi, Yrjänä, Liisa, Päivi, Saima ym...
poikien nimistä Jani, Niko, Nico, Panu, Jari...ai niin ja kammotuksien kammotus Cia, tulee nimestä heti mieleen joku FBI, KGB, STASI tai Gestapo!
Nea, Oona, Nelli, Aino, Anni..
Nooa, Joona, Lauri, Eero..
niin: Elmeri, Helmi, Onni, Sanni, Anna, Anne, Maria, 70- luvun Sarit, Marit, Minnat ym. Marika, Marja, Jaana...olishan noita
Itse en inhoa J- alkuisia esim. Jenna, Janika, Janette, Jasmin, Julia, Jennika ym. ovat kauniita nimiä :) Oman lapseni nimeä tuossa ei kuitenkaan ole.
Mielestäni lapsi tarvitsee kokonaisen nimen. On liian lyhyt mielestäni.
Eli kun poika syntyi niin mun isä sanoi että saiskohan nyt viimeinkin nimikaiman JORMA KALEVI, voi apua.
Kiva sanoa että on tässä just nyt jorma tissillä....
ja samaa nimi sarjaa edustaa Yrjö, Yrjö tissillä.
Ja samaa linjaa on myös nää Pirjot ja Jormat, en pidä ollenkaan.
Yrjö
Pirjo