Kamalin nimi lapselle- mitä et voisi kuvitellakaan antavasi lapsellesi?
Mun inhokkeihin kuuluvat ainakin nää:
TUUKKA
NUUTTI
TIITUS
JEMINA
JESSICA jne....
Kammotukset pinoon:o) Eikä saa loukkaantua jookos.
Kommentit (39)
Kaisu, Jennaca, lähes kaikki omituiset epäsuomalaiset muotinimet (jotka tosiaan usein alkaa J:llä), Paula, Pauliina, Raisa
Vaikka vanhat nimet ovat muodissa, niin jotenkin kammoksutaa kyseinen nimi. Pojalle annettiin sitten toiseksi nimeksi ukin nimi ettei suurta pettymystä tullut. Lisäksi kummastuttaa c-llä kirjoitettavat nimet jos on supisuomalainen perhe.
Jooa, Nea, Kia, Tia, Pia, Jemina, Jessica, Panu, Kaapo, Jousia, Tero, Jori, Teemu, Eero, Lauri, Hemmo, Manne, Tiina, Kirsikka, Kastehelmi, Jico, Uolevi, Yrjö, Reima, Risto, Joonas, Tuomas, Aaron, Ulpu, Vieno, Hellä, Arwen, Isto, Jorma
tulivat ensimmäisenä mieleen.
Nykyajan nimistä: Panu ykkösinhokki, Jere, Jimi, Tuukka (Yöök) Niko, Jenna,
Ei vieläkään meidän lapsen nimeä, vaikka se aina haukutaan näissä nimi ketjuissa. Mikäs teitä nyt vaivaa?????? =)
juu kiva nimi... en pidä JONI, JORMA, MIRVA, OONA, TAUNO, TAITO, PENTTI, TARMO, MAURI, YRJÖ, LIISA, LASSE. Onhan niitä..
Tiia, Viivi, Sofia, Lumia, Pinja
Niko/Nico, Jere, Eetu, Vili, Miro
Tietty myös kaikki Pirjo, Pirkko, Ritva, Yrjö, Jorma, Pertti -tyyppiset nimet...
Ja lisäksi c-kirjain ei sovi minunkaan mielestä muuten supisuomalaisiin nimiin.
Miro ärsyttää kun joka toinen poikavauva tuntuu olevan tuon niminen. Ehkä johtuu myös siitä, että tunsin yhden huumeveikon nimeltä Miro :(
En ymmärrä myöskään, miksi pitää antaa pitkiä ja vaikeita nimiä väliviivalla höystettyinä...
tuo juuuulia, oikein lähiönimien oksetus. Ja se on tosi yleinen nimi, kun nämä kouluttamattomat lähiömammat sitä antavat.
paavo, ville, janne, taina, ylipäätänsä sellaiset nimet joiden kantajista ei ole jäänyt mieluisat muistikuvat
Nimen kanssa oli kamalaa vääntöä, mikään ei tuntunut sopivan... sitten yksi yö kun imetin poikaa puoli horroksessa sain väläyksen " Miro" ja niin pojasta tuli Miro...
Kamalin nimi ketju...
Meni taas niin pitkäksi, ettei jaksa kahlata läpi. Mutta mulla ehdottomasti Eetu inhokki nro 1. Ja tiedättekö, kaiken huipuksi mun miehelläni sattuu olemaan sen niminen poika ed. liitosta. En meinannut uskoa korviani, kun eka kerran kuulin sen.... jaiks.
Ja uteliaille tiedoksi, ei, mieheni ei tiedä tätä salaisuuttani vieläkään, eikä tule koskaan tietämäänkään, en kehtaa sanoa.
No nyt tulee: Aada.
Inhoan moniakin nimiä. Inhokkinimiä on takuulla kaikilla, eikä se noista inhotuista nimistä sen huonompia tee(esim. tässäkin ketjussa manitut Jenna ja Saima ovat minusta ihania nimä!). Toinen tykkää puurosta ja toinen kiisselistä...kolmas ei kummastakaan.
En omalleni laittaisi:
Turo, Timi, Jimi, Jami, Tino, Miko, Kimi/Kim, Nuutti, Tuukka, Hermanni, Daniel, Niko, Aleksi...jne.
Aada, Iida, Sofia, Emilia, Neea, Viivi, Janina, Minttu, Fanni, Kiia/Kiira, Helmi, Fiia, Saana...jne.
mutta hetken ajateltuani, sehän olis aika miehekäs?
Meidän lasten nimiä ei listalla ollutkaan eikä omiamme =)
Pyry,Tuisku,Onni,Lumi,Tuuli,Aapeli,Visa,Nyytti,Voitto,Laina,Aamu,Talvikki,Ukko,Tellervo,Taito,Terttu,Otto,Vappu,Vuokko,Ruusu, Kukka,Helmi,Orvokki,Toivo,Kustaa,Kielo,Lahja,Varma,Ilma,Marja,Pirkka,Taimi,Minttu,Hilja,Uljas,Satu,Hertta,Sisko,Unelma,Rauha,Aatami,Eeva jne...jos ei keksi parempaa nimeä lapselle antaa niin olkot vaikka antamatta. ei sais olla niin lyhytkatseinen,että: mulle syntyi niin ihana lapsi ja olen niin onnellinen että annetaan nimeksi Onni.
Mielestäni epäinspiroivia ovat:
Oona
Saana
Salla
Laura
Sofia
Emma
Lauri
Tuomas
Matias
Topias
Aleksi