Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kaunein kohta sinussa? :) Ei yhtään itsehaukkuja tähän ketjuun!

Vierailija
13.08.2017 |

Kaikissa meissä on paljonkin kaunista. Mikä on lempikohtasi itsessäsi?
Itse pidän käsiästäni eniten. :)

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeat poskipääni ja kauniit huuleni.

Ja ne isot luomurintani. Kyllä niistä tykätään enemmän kuin tarpeeksi, uskokaa pois. Itsekin olen oppinut tykkäämään.

Olisipa ankeaa, jos kaikki olisivat rintojeni perään. Onneksi saan huomiota naamani avulla.

No kuule on mua sanottu naamaltani kauniiksi myös. Korkeat poskiväät, sensuellit huulet, kauniin sinivihreät silmät (ei isot, mutta mantelin muotoiset), luonnostaan tuhkanvaaleat hiukset, ei kaksoisleukaa, naisellinen lantio, pitkät jalat, pituutta 170 cm, en ole kuitenkaan hujoppi. Nyt kun kerran saa kehua itseään.

Vierailija
42/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on upeaa kaikki. Rakastan itseäni. En löydä sanoja kuvaamaan upeuttani. En voi mennä ulos, koska ihmiset häikäistyvät upeudestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne isot luomurintani. Kyllä niistä tykätään enemmän kuin tarpeeksi, uskokaa pois. Itsekin olen oppinut tykkäämään.

Olisipa ankeaa, jos kaikki olisivat rintojeni perään. Onneksi saan huomiota naamani avulla.

No kuule on mua sanottu naamaltani kauniiksi myös. Korkeat poskiväät, sensuellit huulet, kauniin sinivihreät silmät (ei isot, mutta mantelin muotoiset), luonnostaan tuhkanvaaleat hiukset, ei kaksoisleukaa, naisellinen lantio, pitkät jalat, pituutta 170 cm, en ole kuitenkaan hujoppi. Nyt kun kerran saa kehua itseään.

Kyllä kylläää!!!! Nyt panettaa,paljon sulla on ikää ja missä asut?

Vierailija
44/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat. Kuppikokoni on 65E, tissini ovat kiinteät eikä maanvetovoima ole tehnyt niille mitään vaikka olen jo keski-ikäinen.

Vierailija
45/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat nilkat ja ranteet, korkeat poskipäät.

Vierailija
46/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka tiimalasivartalo

Vierailija
47/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat hampaat! Olen ikionnellinen oikomishoidon päätyttyä, en olisi koskaan uskonut saavani näin upean kaunista ja suoraa hammasriviä.

Vierailija
48/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset. ei nekää täydelliset mut niistä pidän eniten itessäni :D

Vierailija
49/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapäät, decoltee ja sääret. N70

Vierailija
50/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksusta ja lievästi kiharasta hiuksestani. Alussa en niistä pitänyt ja käytin hiusväriä. Nyt olen alkanut pitämään hiuksistani sellaisena kuin ovat. Pyöreistä kynsistä. Niistäkään en ennen osannut olla ylpeä, ennenkuin muut alkoivat kehumaan niitä ja selittämään oman kyntensä huonoista puolista.

Vierailija
51/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän käsistäni ja pitkistä sormistani, jotka ovat kuin pianonsoittajalla.

Pidän huulistani, jotka ovat luonnollisen pehmeät ja symmetrisen täyteläiset.

Pidän myös rinnoistani, jotka ovat juuri passelin kokoiset minulle. Eivät liian isot muttei pienetkään. 😊

Vierailija
52/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään suomalaisittain epämuodikkaasta, kalpeasta, maidonvalkeasta ihostani. Tästäkin saa muuten kehuja - muualla kuin Suomessa toki.

Vierailija
53/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut hiukset

Vierailija
54/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärö-lantiosuhteeni sekä tummat ja pitkät ripseni

Vierailija
55/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut hiukset, pienet kädet ja moni on itseasiassa kuvaillut mun ulkoistakokonaisuutta "positiivisuutta säteileväksi", johtuen tod.näk. iloisesta luonteestani :)

Mulla on tosi pitkät ja hoikat kädet. Sormet ulottuvat taivaisiin. Istuvia hanskoja ei tietenkään löydy, koska pituuden puolesta sopivat putoavat kädestä. 

Pienet kädet ovat lyllerömäiset. Ja miehellä ihan karmeat. Naisellakin sellainen töpökäsi on tosi ruma. 

Mutta hyvä, että olet positiivinen ja säteilevä luonne. Ei siinä käsiä katsota. 

Voisi myös jättää nämä toisten haukkumiset pois tästä ketjusta. Ikävä kun kerrankin positiivinen ketju tullaan pilaamaan tuollaisella negatiivisuudella.

Joku raja nyt kehumisellakin. 

Siis tuollaiset typistyneet räpylät ovat yksiselitteisesti rumat. Tiedän kyllä näitä pienikätisiä. Sormet kuin prinssinakit. Yleensä vielä sormenpäät kapenevat omituisesti ollen lopussa vain puolikkaan herneen (sen kaikkein kitukasvuisimman sieltä palosta) kokoiset. 

Että jotain realismia nyt kuitenkin tähän sinänsä ihan kivaan ketjuun. 

Vierailija
56/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet ja silmat. Minulle on monesti sanottu, etta minulla on todella ilmeikkaat kasvot. Otan taman kohteliaisuutena. Dekolteeni on myos hyvassa kunnossa ja taysin 'virheeton' (siis ei auringosta tulleita laiskia tms.), koska peitan alueen lahes aina tai kaytan korkeaa aurinkosuojaa. Monella ikaisistani naisista tuo alue on jo auringon kartsaama ja laikukas.

Vierailija
57/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 45-vuotias nainen Pohjois-Karjalasta (oon keskisuomalainen alunperin). Mua luullaan nuoremmaksi, kun iho on hyvässä kunnossa (n. 7 vuotta nuoremmaksi), en polta enkä ota aurinkoa. Huom! kasvojen puhdistuksen jälkeen laitan yövoiteeksi neitsytoliiviöljyä (ei maustettua), suosittelen!

Vierailija
58/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu, silmät ja kynnet.

Vierailija
59/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 45-vuotias nainen Pohjois-Karjalasta (oon keskisuomalainen alunperin). Mua luullaan nuoremmaksi, kun iho on hyvässä kunnossa (n. 7 vuotta nuoremmaksi), en polta enkä ota aurinkoa. Huom! kasvojen puhdistuksen jälkeen laitan yövoiteeksi neitsytoliiviöljyä (ei maustettua), suosittelen!

Ja päivävoiteeksi en välttämättä laita mitään kasvojen puhdistuksen jälkeen, paitsi jos oon liikkeellä auringonpaisteessa. Uin luonnonvedessä useamman kerran viikossa jopa tunnin kerrallaan, kun aurinko alkaa vähitellen laskea. Meikkaan n. kerran viikossa.

Vierailija
60/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot, olen erittäin älykäs, mutta kuulemma myös sympaattinen ja upea. En vaihtaisi aivojani mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan