Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kaunein kohta sinussa? :) Ei yhtään itsehaukkuja tähän ketjuun!

Vierailija
13.08.2017 |

Kaikissa meissä on paljonkin kaunista. Mikä on lempikohtasi itsessäsi?
Itse pidän käsiästäni eniten. :)

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät. Ja huulet. Hymyilen paljon. Kropassa vyötärö. Ja vatsa ei pömpötä.

Vierailija
22/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat. Eivät erityisen suuret, mutta minun vartalooni sopivan kokoiset. Kiinteät ja terhakat. Pysyvät ilman liivejäkin kuosissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka pitkä vartalo. Isot silmät ja tummat pitkät ripset.

Vierailija
24/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa, miksi näitä alapeukutetaan?

Esim. noita siroja nilkkoja? Tässähän pyydettiin kertomaan kauneimpia asioita. 

Mitä siis tekee väärin, jos sen kertoo? Vai ovatko sirot nilkat tosi rumat jonkun läskinilkan mielestä?

Vierailija
25/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät naiselliset lanteet. Aiheuttavat sen, että saan jopa nykyajan laatikkomalliset pitkät paidat ja mekot näyttämään naisellisilta. Vaikka lanteeni toisaalta aiheuttavatkin haasteita farkkuostoksilla, rakastan tätä kohtaa vartalossani.

Vierailija
26/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksut hiukset, pienet kädet ja moni on itseasiassa kuvaillut mun ulkoistakokonaisuutta "positiivisuutta säteileväksi", johtuen tod.näk. iloisesta luonteestani :)

Mulla on tosi pitkät ja hoikat kädet. Sormet ulottuvat taivaisiin. Istuvia hanskoja ei tietenkään löydy, koska pituuden puolesta sopivat putoavat kädestä. 

Pienet kädet ovat lyllerömäiset. Ja miehellä ihan karmeat. Naisellakin sellainen töpökäsi on tosi ruma. 

Mutta hyvä, että olet positiivinen ja säteilevä luonne. Ei siinä käsiä katsota. 

Vierailija
27/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kertoa, miksi näitä alapeukutetaan?

Esim. noita siroja nilkkoja? Tässähän pyydettiin kertomaan kauneimpia asioita. 

Mitä siis tekee väärin, jos sen kertoo? Vai ovatko sirot nilkat tosi rumat jonkun läskinilkan mielestä?

Luulenpa, että täällä on vaan palstaröllinä joku, joka alapeukuttaa kaikkea positiivista pahoittaakseen jonkun mielen ja aiheuttaakseen juuri sitä, että joku alkaisi kyseenalaistaa sitä mistä pitää itsessään. Ei anneta moisen luolamörön pahoittaa mieltämme. ;)

Vierailija
28/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut hiukset, pienet kädet ja moni on itseasiassa kuvaillut mun ulkoistakokonaisuutta "positiivisuutta säteileväksi", johtuen tod.näk. iloisesta luonteestani :)

Mulla on tosi pitkät ja hoikat kädet. Sormet ulottuvat taivaisiin. Istuvia hanskoja ei tietenkään löydy, koska pituuden puolesta sopivat putoavat kädestä. 

Pienet kädet ovat lyllerömäiset. Ja miehellä ihan karmeat. Naisellakin sellainen töpökäsi on tosi ruma. 

Mutta hyvä, että olet positiivinen ja säteilevä luonne. Ei siinä käsiä katsota. 

Voisi myös jättää nämä toisten haukkumiset pois tästä ketjusta. Ikävä kun kerrankin positiivinen ketju tullaan pilaamaan tuollaisella negatiivisuudella.

Vierailija
29/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kädet, kun niitä ovat jopa jotkut naiset kehuneet. Ne on kapeat, kuulemma linnunluiset. 

Vierailija
30/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat poskipääni ja kauniit huuleni.

Vierailija
31/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se ihan perinteinen ja vähän tylsäkin: silmät. 

Ovat erittäin suuret ja kauniin muotoiset. Eivät tipan tippaa kuitenkaan ulkonevat mulkosilmät. Ovat myös melko kaukana toisistaan. Tummat ripset koristavat ihan luonnostaan, nuorempana en edes ripsaria laittanut. 

Väri on jännän syvän sinivihreä. Lisäksi katseeni on kuulemma kaunis ja jotenkin intensiivinen. Ihan on kassajonossakin kerrottu, että onpa kauniit silmät :D

Ja muuten ehkä kymmenen tuhatta kertaa erilaisissa tilanteissa. 

Vierailija
32/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottuvarpaan viereinen varvas

Vierailija
33/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne isot luomurintani. Kyllä niistä tykätään enemmän kuin tarpeeksi, uskokaa pois. Itsekin olen oppinut tykkäämään.

Vierailija
34/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvälle katsovat silmät.

Vierailija
35/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukkoni on kuulemma "suloinen". 

Näin oikeasti yksi mies sanoi seksin tiimellyksessä :D

Mutta itse pidän oikeastaan joka kohdasta. Mun on vaikea mainita, mikä kohta olisi yhtään toista huonompi. 

Eli en oikein osaa mainita mitään erityisen kaunistakaan. Koko kropasta tulee kehuja. Useimmiten kai jaloista. Nehän usein ovat esillä varsinkin nyt kesällä. 

Vierailija
36/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Selkeästi erottuvat kulmakarvat ja ripset (ikinä en ole värjännyt). Väri on tummanvaalea.

- Söpö hymy

- Pieni nenä

- Hyvät rinnat

- Silmien väri

- Ihana pukeutumistyyli

- Laineikas tukka

Vierailija
37/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne isot luomurintani. Kyllä niistä tykätään enemmän kuin tarpeeksi, uskokaa pois. Itsekin olen oppinut tykkäämään.

Olisipa ankeaa, jos kaikki olisivat rintojeni perään. Onneksi saan huomiota naamani avulla.

Vierailija
38/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö-lantio, kauniin naisellinen. Paino on vaihdellut edestakaisin mutta tämä ominaisuus on säilynyt aina.

Vierailija
39/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa. Tykkään siitä, kun lihakset erottuu juuri sopivasti.

Vierailija
40/60 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kyrvän nuppi kaunein. Semmonen iso ja punainen mollukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi