Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, huomiohakuisuus ja tekstailu. En ymmärrä!

sostrange
13.08.2017 |

Usein sanotaan, että monet miehet (pelurit) lähettävät viestejä naisille vain saadakseen huomiota ja egoboostia. Minulla on tällainen tuttava, tai ainakin sellaiseksi hänen käytöksensä lasken. Lähettää viestin, jossa kysyy kuulumisia, vastaan, ja hän lukee viestin vasta seuraavana päivänä. Joskus ei vastaa mitään takaisin.
Kertokaahan, mitä se mies saa siitä? Tyydytystä egolleen? Nauttii huomiosta? Tätä en ymmärrä. Yleensähän ihmiset vastaavat toistensa viesteihin, joten eikö tuo nyt ole sellaista itse tilattua huomiota? Aina vaan uudelleen ja uudelleen ihmettelen tätä.

Jos itse kysyn jonkun kuulumisia, niin kyllähän nyt haluan lukea sen vastausviestin nopeasti, koska haluan tietää, mitä ihmiselle kuuluu (etenkin jos olen läsnä somessa! Niinkuin tämä häiskä on :D)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vain kuulla, että mitä sinulle kuuluu. Miksi siihen pitäisi vasta sitten jotain, kun on kuulumiset lukenut?

Vierailija
2/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei olekaan pääpointti, vaan se että lukee sen vastauksen vuorokauden päästä. Minusta se on jotenkin ...epäkohteliasta, enkä ymmärrä miksi sitten kysyy niitä kuulumisia.

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa vain kuulla, että mitä sinulle kuuluu. Miksi siihen pitäisi vasta sitten jotain, kun on kuulumiset lukenut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja, onko muilla kokemusta vastaavasta?

Jätänkö seuraavalla kerralla vastaamatta kokonaan?

Vierailija
4/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mielestäni tuo ei välttämättä tatkoita yhtään mitään syvällisempää. Joskus sitä vastaa vaan vähän myöhässä. Ehkä luulet liikoja omasta kiinnostavuudestasi?

Vierailija
5/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei olekaan pääpointti, vaan se että lukee sen vastauksen vuorokauden päästä. Minusta se on jotenkin ...epäkohteliasta, enkä ymmärrä miksi sitten kysyy niitä kuulumisia.

Vierailija kirjoitti:

No mitäs epäkohteliasta siinä on, että lukee vastauksen myöhemmin eikä heti?

Vierailija
6/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalaa, että kysyy kuulumisia! Selvää pelimieskäytöstä!

Pliis, ap.

Vierailija
7/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus teen noin. Tylsällä hetkellä lähetän viestin jollekulle, jos tekee mieli jutella, mutta sitten saattaa tulla kiireitä, ettei enää ehdikään edes lukea sitä vastausta. Tai no ehtisin, mutta haluan lukea sen sitten ajan kanssa. Sitten kun sen vihdoin luen, saattaa olla, etten osaakaan vastata ja pitää miettiä sitä vastausta. Olen siis nainen. 

Vierailija
8/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan täällä on aggressiivisia kommentteja. En minä tässä omaa kiinnostavuuttani pohdi, vaan sitä, että miksi joku ylipäätään lähettää viestin/aloittaa keskustelun ja sen jälkeen häviää kokonaan vuorokaudeksi. Siis yhden vuorokauden aikana ei ole yhtään hetkeä, jolloin ehtisi lukea sen viestin. 

Ja siis tämä tyyppi tekee lähes aina noin. Jos kysyn jotain takaisin, niin usein ei vastaa mitään. 

Ehkä hän haluaa vain olla kohtelias ja kysellä säännöllisin väliajoin kuulumisia,  muttei ole oikeasti niin hirveän kiinnostunut siitä, mitä kirjoitan? Tai kyselee kuulumisia monilta ihmisltä samaan aikaan, eikä sitten jaksakaan vastata kaikille? Näin itse tätä mietin.

Vierailija
9/9 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista että laittaa sarjaviestejä usealle naiselle. Jos mies säännöllisesti kyselee kuulumisia niin oletettavaa on että kyselee niitä muiltakin naisilta kuin vain sinulta. Sitten on kivaa chattailla usean kanssa -tulee hyvä olo siitä kun naiset viestittelevät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme