Millaiset olisivat unelmiesi häät?
Millaisella paikalla ne pidettäisiin, millaista ohjelmaa, tarjoilua, musiikkia, millainen mekko jne?
Kommentit (31)
Jotain Mamma Mia-elokuvan tyylistä. Eli etelän ihanat, idylliset postikorttimaisemat eikä huolta siitä, sataako. Rento tunnelma ja hääpari tietysti umpirakastuneita ja ällön ihania yhdessä 💘💓💕
Todellisuus on että olen lähes 40 eikä ole edes miestä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisella paikalla ne pidettäisiin, millaista ohjelmaa, tarjoilua, musiikkia, millainen mekko jne?
En ole koskaan haaveillut häistä.
Unelmien häät olisi jonkun sellaisen kanssa joka rakastaisi minua syvästi ja minä häntä ja jonka kanssa tietäisin olevani yhdessä elämän loppuun asti.
Vieraina voisi olla lähimmät ihmiset ja eläimet.
Ihaninta olisi jos tilaisuus osuisi kauniille kesä tai syuspäivälle. Ja luonto olisi kaunis...
en tiedä... löytyisipä se oma rakas ennen kuin kyllästyn ihan kokonaan ja lopetan tämän elämän polun turhana.
MINÄ. TYTTÖKAVERINI JA TÄMÄN SISKO JA VÄLILLÄ KARKAISIMME TÄMÄN SISKON POIKAKAVERIN KANSSA KIKATELLEN JOHONKIN
OIS KIVA OLLA MONISSA HÄISSÄ JA SIT JOSKUS KALASTAMASSA TAI MÖKKEILEMÄSSÄ JONKUN HÄIDEN AIKAAN JA JOSKUS SIT JYRISTELEMÄSSÄ 750 KUUTIOISELLA JONKUN HÄIHIN
MUT UNELMAHÄÄT SIIS OIS UPEETA OLLA JOSKUS SIT JONKUN UNELMAHÄISSÄ
JA NÄIN
MINÄ+TYTTÖKAVERINI+TÄMÄN SISKO JA SISKON POIKAKAVERI JARNO
TYTTÖKAVERINI+SERKKU+SERKUN MIES JANNE
Siviilivihkiminen,paikalla vain minä ja sulhanen. Vihkimisen jälkeen suoraan häämatkalle.
UNELMAHÄÄT OSA 1
SELLASET HÄÄT JOSSA OLISIMME MINÄ+TYTTÖKAVERINI. TÄMÄN SERKKU JA SERKUN MIES JA JOSSA JOISIMME NELJÄ LAVALLISTA KOKISTA TÄMÄN SERKUN MIEHEN KANSSA
OIS KIVA MENNÄ NAIMISIIN SALAA...JA SIT SAAPUA HÄÄPAIKALLE VUODEN 1967 MERSULLA
Italiassa, vihkiminen merellä, sais olla vaikka jäätävä myrsky. Sitten oltais porukalla jossain intiimissä ja kivassa ravintolassa, juotaisiin, syötäisiin ja seurusteltais myöhään ja appiukko lesona maksais koko laskun.
Täällä on tosi tylsiä. :D