Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää koko Suomii100 - hanke.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue linkkiä, mutta vähän sellaista massoille suunnattuahan se on.

Vierailija
2/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue linkkiä, mutta vähän sellaista massoille suunnattuahan se on.

Ajattelit sitten kuitenkin linkkiä lukematta kommentoida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue feikkimedioita

Vierailija
4/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nationalismi ja isänmaallisuus sellaisia aatteita nurkkakuntaisuudessaan, että ne olisi pitänyt jättää viime vuosituhannelle. Valtioiden valtaeliittien tapa kontrolloida tyhmiä massoja.

Vierailija
5/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei toi ole mitenkään yhteydesä nationalismiin taikka isänmaallisuuteen, se on vain kansinvälistä rajatonta marksilaisuutta,,, ja siksi hävettävä roskahanke

Vierailija
6/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella naurettava juhla. Suomi on kuitenkin aika kökkö maa.

Vierailija
7/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä miljoonia veronmaksajien rahoja jaetaan hyvä veli ja sisko hengessä kavereille. Koko homma senluokan härskiä kusetusta, että oikeasti vain vituttaa tämä korruptoitunut NykySuomi.

Vierailija
8/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät kokouspalkkiot: 11x17000/v=187000, tämä kertaa viisi vuotta=935000. Palkkioita ihmisille, jotka eivät edes osallistu kokouksiin. Omatunto ei paljoa kolkuttele ja jaetaan vielä rahat niihin kivoihin juttuihin, mistä itse tykätään, viis Suomesta.

Vierailija
9/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänmaallisuus hyvän maun mukaisesti ja sopivana annoksena on paitsi hauskaa, myös yhteiskunnan toimimisen kannalta tärkeää.

Minua ei haittaa jokunen Suomi 100 hyväntekeväisyysprojekti maailmalla, kyllä Suomella siihen on varaa, mutta kyllä tämä Suomi 100 hanke on epäonnistunut jo monella tavalla ja tasolla. Ei voi hyväksyä mm. tuollaista, että sotaveteraaneille ei kahvitusta järjesty!

Todella toivon, että syksyn mittaan juhliminen alkaa saada puhtia ja arvokkaan sävyn.

Vierailija
10/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikutoista, väritöntä ja noloa.Sori vaan Suomi100-hankkeen järjestäjät.Mua myötähävettää.

Vierailija
11/11 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkät kokouspalkkiot: 11x17000/v=187000, tämä kertaa viisi vuotta=935000. Palkkioita ihmisille, jotka eivät edes osallistu kokouksiin. Omatunto ei paljoa kolkuttele ja jaetaan vielä rahat niihin kivoihin juttuihin, mistä itse tykätään, viis Suomesta.

Ei menny lasku nyt oikein. Älä kerro enää viidellä. 17000 käsittää kaikki vuodet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän