Hävettää koko Suomii100 - hanke.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
En lue linkkiä, mutta vähän sellaista massoille suunnattuahan se on.
Ajattelit sitten kuitenkin linkkiä lukematta kommentoida?
Onhan nationalismi ja isänmaallisuus sellaisia aatteita nurkkakuntaisuudessaan, että ne olisi pitänyt jättää viime vuosituhannelle. Valtioiden valtaeliittien tapa kontrolloida tyhmiä massoja.
ei toi ole mitenkään yhteydesä nationalismiin taikka isänmaallisuuteen, se on vain kansinvälistä rajatonta marksilaisuutta,,, ja siksi hävettävä roskahanke
Todella naurettava juhla. Suomi on kuitenkin aika kökkö maa.
Kymmeniä miljoonia veronmaksajien rahoja jaetaan hyvä veli ja sisko hengessä kavereille. Koko homma senluokan härskiä kusetusta, että oikeasti vain vituttaa tämä korruptoitunut NykySuomi.
Pelkät kokouspalkkiot: 11x17000/v=187000, tämä kertaa viisi vuotta=935000. Palkkioita ihmisille, jotka eivät edes osallistu kokouksiin. Omatunto ei paljoa kolkuttele ja jaetaan vielä rahat niihin kivoihin juttuihin, mistä itse tykätään, viis Suomesta.
Isänmaallisuus hyvän maun mukaisesti ja sopivana annoksena on paitsi hauskaa, myös yhteiskunnan toimimisen kannalta tärkeää.
Minua ei haittaa jokunen Suomi 100 hyväntekeväisyysprojekti maailmalla, kyllä Suomella siihen on varaa, mutta kyllä tämä Suomi 100 hanke on epäonnistunut jo monella tavalla ja tasolla. Ei voi hyväksyä mm. tuollaista, että sotaveteraaneille ei kahvitusta järjesty!
Todella toivon, että syksyn mittaan juhliminen alkaa saada puhtia ja arvokkaan sävyn.
Kotikutoista, väritöntä ja noloa.Sori vaan Suomi100-hankkeen järjestäjät.Mua myötähävettää.
Vierailija kirjoitti:
Pelkät kokouspalkkiot: 11x17000/v=187000, tämä kertaa viisi vuotta=935000. Palkkioita ihmisille, jotka eivät edes osallistu kokouksiin. Omatunto ei paljoa kolkuttele ja jaetaan vielä rahat niihin kivoihin juttuihin, mistä itse tykätään, viis Suomesta.
Ei menny lasku nyt oikein. Älä kerro enää viidellä. 17000 käsittää kaikki vuodet.
En lue linkkiä, mutta vähän sellaista massoille suunnattuahan se on.