Kun ei vain tee mieli syödä mitään - mitä ruokaa sitä sitten laittaisi?
Mitä te teette kun ei oikein tee mieli mitään, mutta pitäisi silti syödä ettei illalla tule kamalaa nälkää ja ahmimishimoa?
Te jotka aiotte vastata "en syö mitään" painakaa edellistä kiitos.
Kommentit (14)
Yleensä teen jotain sosekeittoa, jota on helppo syödä. Lämpimänä kesäpäivänä gazpacho on mukava, eikä ole sellainen olo, että söisi.
laitan terveellisiä juttuja tehosekoittimeen ja juon lopputulokset. helppoa.
Salaattia. Siitä voi saada hyvinkin ruokaisan, ja makua voi vaihdella mielensä mukaan. Joskus olen myös ostanut niitä suklaan makuisia Nutrilett-pirtelö-jauhepusseja. Aina ei vaan ruoka maita, ainakaan lämmin ruoka.
Entäs perheelle, jossa kenenkään ei tee mieli mitään mutta pitäisi olla jotain hyvää mutta mikään ei kelpaa?
Jugurtti ja hedelmät menevät mulla tavallisesti silloinkin, kun ei tekisi mieli syödä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Entäs perheelle, jossa kenenkään ei tee mieli mitään mutta pitäisi olla jotain hyvää mutta mikään ei kelpaa?
Sanoisin, että en ole mikään ihmeidentekijä ja seuraavat 3 kuukautta teette itse ruokanne. Rahaa voisin antaa tietyn määrän.
Välipalat ja herkut pois, niin johan alkaa perus-arkiruoka maittaa porukalle. ;)
Itselle kun tulee noita päiviä, ettei tee mieli syödä niin silloin keitän kananmunan ja syön salaatin kanssa. Tai juon mehukeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan jotain jauhelihakeittoa tai kanapastaa tai jotain muuta ihan tavallista kotiruokaa.
Meillä ainakin kun kaikki kiukuttelee, että en syö mitään, niin kyse on nälästä. Kun vaan vääntää sen ruuan eteen, niin kummasti kaikille maistuu ja syömisen jälkeen elämäkin näyttää taas hetken vähän kirkkaammalta.
Vesimeloni ja muu vastaava menee mulla aina alas.
Mä otan pakkasesta perhelääkärin pizzan. Tai jos sattuu olemaan porkkana- tai riisipiirakoita niin paahdan sellaisen ja paistan munan lisukkeeksi.
Samaa aihetta mietin minäkin. En vain kekkaa, mitä sitä laittaisi. -eri
Syön leipää. Mutta se(kin) on palstalla yleensä väärä vastaus.