Oiva, 5 kk, käy vessassa myös öisin ja kas: Oiva turautti lähes välittömästi kakat _lavuaariin_ ??
Siis lavuaariin? Ja sitten sen saman lavuaarin alla pestään hampaita? Hyi helvetti.
Kommentit (66)
En mä lasta lavuaariin kakattaisi, mutta kyllä meillä pestään pyllyt vessan lavuaarissa juoksevan veden alla.
Ei sitä lavuaaria kukaan nuoleskele, ja jos niitä roiskeita pelkää, voin lohduttaa, että niitä kammottavia bakteereita on ihan joka puolella. Enemmän siinä kaukosäätimessä on pöpöjä kuin hanassa, joka kuitenkin pestään usein.
Vierailija kirjoitti:
En mä lasta lavuaariin kakattaisi, mutta kyllä meillä pestään pyllyt vessan lavuaarissa juoksevan veden alla.
Ei sitä lavuaaria kukaan nuoleskele, ja jos niitä roiskeita pelkää, voin lohduttaa, että niitä kammottavia bakteereita on ihan joka puolella. Enemmän siinä kaukosäätimessä on pöpöjä kuin hanassa, joka kuitenkin pestään usein.
... No niin varmaan muillakin... Älä nyt ole tylsä.
Meillä ei pestä ollenkaan vaan pyyhitään. Meidän tytöllä oli just muuten joku tulehdus pimpassa, johtuu allergioista.
Vierailija kirjoitti:
Siis teillä nuoleskellaan kaukosäädintä? No hyi. Meillä nuoleskellaan sitä puhdasta allasta, ei kaukosäätimiä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin äidinmaitokoru ja sitten tämä. En kohta uskalla lukea enää palstaa. Sen olen sentään oppinut, että syödessä ei kannata palstailla, mutta tällaiset ällötysketjut eivät haihdu mielestä ihan hetkessä.
Ja kyllä sekin on ällöttävää, että pestään vauvan persettä siinä lavuaarissa. Miksei voi pestä vaikka vadissa? Otatteko oikeasti hampaidenpesuveden siitä samasta hanasta? Hyi.
Vadissa,hahaha. Huomaa että olet lapseton.
Siinä vaiheessa kun vauvalla on pylly,selkä,vaatteet,vaippa ja napa kalassa, lähdetään toisella kädellä kantamaan vauvaa ja toisella hakemaan sopivan lämpöistä vettä vatiin. Sitten lillutellaan siinä kakkamöhnävedessä ja pyyhitään likainen vauva pyyhkeeseen. :D
PS. Sen lavuaarin voi pestä ja desinfioida aina kakkapesujen jälkeen.
Homeisia mustia ylivuotoaukkoja jopa hammaslääkärin vastaanottoaulan vessassa. Taudinaihettajat leviää kuin kul8valkea.
Suihkun lattiakaivo?