Iltakyläilijät
MIhin aikaan teille voi tulla vieraita kylään? Yllätysvieraita?
MIhin aikaan itse menette vielä kyläileen kavereille, sukulaisiin?
Mä olen sitä mieltä, ettei kovin myöhään illalla sovi mennä ihmisiin, ellei sitä ole etukäteen sovittu. Ihmisillä on iltaisin omat juttunsa, niin on epäkohteliasta paukauttaa yllättäen kylään. Pitäisi osata ajatella sen verran, että kyläpaikassa ollaan jo iltatouhuissa esim. klo 20.00 jälkeen, ettei sinne sovi sännätä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Appivanhempani. Pyhäaamuna oven takana 5.30.
Toinen ääripää. Ja takuulla yhtä epämiellyttävä tilanne, jos ei vielä hankalampikin.
Jaa...kyse aikuisista lapsista eikä VIERAISTA. Kyllä meidän aikuinen tytär (+poikaystävä) saa tulla lapsuuden kotiinsa koska haluaa ja ihan on yhä avainkin meille.
Tosin jos tulevat syömään tai meillä on juhlat niin tulevat kyllä aina sovittuun aikaan. Jos tulisivat monta tuntia myöhässä niin tarjoilut olisi jo laitettu pois...ottaisivat sitten tähteitä jääkaapista.
Jos appivanhemmat olisi oven takana 5.30 niin jatkaisin unia ja siellä oven takana saisivatkin pysyä.
Sanoisin niinkuin jo kerroin, että olen menossa ihan kohta nukkumaan, ja toivottaisin hyvää illanjatkoa, sanoen että viestitään huomenna jos löydettäisiin parempi vierailuaika. Miksi kukaan edes haluaisi "ystäviä", jotka eivät kunnioita toisen kotia ja elämää? Jotka suuttuvat jos itse ovat tehneet virheen?!