Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein peset hiuksesi?

Vierailija
12.08.2017 |

Tuli mieleen kun työkaveri katsoi silleen alta kulmien "hyi" -ilmeellä kun kerroin pesseeni hiukset edellisenä iltana (en nyt muista miten tuli puheeksi). En tiedä ketään - paitsi ilmeisesti hänet - joka pesisi hiuksiaan joka aamu? Itsellä varsinkin niin pitkät hiukset että johan niissä kestää kuivuakin enkä ehtisi ikinä ajoissa töihin. Tuo ilme vaan oli niin erikoinen vastalause vaikkei mitään varsinaisesti sanonut...

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin joka päivä pesemään, sopii mun päänahalle paremmin (kokeilin väkisin muutaman vuoden joka toinen päivä, seurauksena kuivuminen ja kutina). Liikun kyllä jonkun verran, päivittäin.

Vierailija
42/53 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko pestä joka aamu. Pikkusiskolla ihan sama juttu, illalla pestyt hiukset näyttää jo aamulla ihan rasvaisilta. Toinen siskoni voi olla monta päivää pesemättä ja näyttää hyvältä edelleen. Taitaa siis olla aika yksilöllistä.

Itsekin pesen lavuaarissa tyven joka aamu, muuten näytän siltä, etten ole peseytynyt viikkoon. Ja mikään kuivashampoo ei todellakaan auta asiaa, ihan shampoopesu pitää olla... Suunnilleen joka toinen tai joka kolmas päivä pesen sitten koko tukan.

En käsitä. Miten voi pestä pelkän tyven? En mäkään koskaan hiuksia pese vaan päänahan, mutta kyllä ne siinä samalla automaattisesti puhdistuu. Mulla on olkapäämittaiset hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu. Olo jää nuhjuiseksi jos en peseydy. Ja herääminen on helpompaa kun käy suihkussa.

Vierailija
44/53 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin usein kun tunnen tarvetta.

Vierailija
45/53 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuiva, luonnonkihara tukka, joka ei likaisenakaan lätisty vaan pysyy juuresta kohollaan. Tämän ominaisuuden ansiosta voin venyttää hiusten pesuväliä pitkään.

Ilmeisesti voisin olla jopa viikon pesemättä tukkaani ilman että hiukset vielä näyttäisivät rasvaiselta. Pesen kuitenkin hiukset 3-4 päivän välein, kun en tykkää pesemättömän tukkani hajusta.

Mulla sama hiuslaatu. Pesen kerran tai kahdesti viikossa, joka toinen kerta pelkällä hoitoaineella. Ongelma mulla ei ole se, että hiukset näyttäisivät rasvaisilta vaan se, että niistä tulee pörröiset. Jos pidän palmikkoa, voin olla parikin viikkoa pesemättä ilman että kukaan huomaa.

Vierailija
46/53 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi pessyt hiukset shampoolla 20.6. Vedellä pesen lähes joka päivä

Vierailija
47/53 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3krt vko. Mitä useammin pesee sitä nopeammin rasvoittuu. Voin hyvinkin pestä vaikka su hiukset ja seuraavan kerran to, eivätkä ole yhtään rasvaiset. Vuosia sitten pesin joka päivä ja tajusin ettei siinä ole mitään järkeä. Pikku hiljaa totutin tukan harvenpaan pesuun, kuivashampoo oli hyvä tässä. Ja nykyään ei rasvoitu.

Vierailija
48/53 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrin joka päivä pesemään, sopii mun päänahalle paremmin (kokeilin väkisin muutaman vuoden joka toinen päivä, seurauksena kuivuminen ja kutina). Liikun kyllä jonkun verran, päivittäin.

Kokeile vaihtaa shampoota esim sim

System 4 Shale Oil Shampoo poisti multa tuon vaivan. Eikä enää tartte pestä kuin max 3krt vko

Vierailija
49/53 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko pestä joka aamu. Pikkusiskolla ihan sama juttu, illalla pestyt hiukset näyttää jo aamulla ihan rasvaisilta. Toinen siskoni voi olla monta päivää pesemättä ja näyttää hyvältä edelleen. Taitaa siis olla aika yksilöllistä.

Itsekin pesen lavuaarissa tyven joka aamu, muuten näytän siltä, etten ole peseytynyt viikkoon. Ja mikään kuivashampoo ei todellakaan auta asiaa, ihan shampoopesu pitää olla... Suunnilleen joka toinen tai joka kolmas päivä pesen sitten koko tukan.

En käsitä. Miten voi pestä pelkän tyven? En mäkään koskaan hiuksia pese vaan päänahan, mutta kyllä ne siinä samalla automaattisesti puhdistuu. Mulla on olkapäämittaiset hiukset.

Laitan hiukset nutturalle niskaan, kastelen pää alaspäin lavuaarin yllä "päänahkaa lähelle" jäävät hiukset, vaahdotan shampoolla, huuhdon ja kuivaan. Nutturalla olevat hiukset selviävät toimenpiteestä kuivina.

Vierailija
50/53 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
51/53 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa. Ovat niin paksut ja pitkät että kuivuvat toodella hitaasti, föönin kanssa saisin huiskia 2 tuntia ja jos illalla pesen, ovat aamulla vielä kosteat.

Vierailija
52/53 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viides päivä sen jälkeen, kun aloitin verenpainelääkityksen, sitä ennen joka toinen päivä. Muuten, jos tukka rasvoittuu helposti, kannattaa ottaa tyvipermanentti.

Vierailija
53/53 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme 34. Kadulla on paras joululeffa.