Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sellaiset treffit. Mies oli ihan muuta kuin kuvissa.

Vierailija
12.08.2017 |

Kuvissa mies näytti lupaavalta, ihan tavallisen näköiseltä mieheltä. No, paikalle saapui laiha, lyhyt, sellainen "kapea" mies, jonka silmät harottivat eri suuntiin, raajat olivat lyhyet vartaloon suhteutettuna. Kamalaa sanoa, mutta jotenkin tuli mieleen jokin kehityshäiriö...

Netissä mies vaikutti juttujensa perusteella rennolta ja huumorintajuiselta. Treffeillä hän esitti kuin etukäteen mietittyjä kysymyksiä, ei hymyillyt kertaakaan. Kun kerroin jotain omia juttuja, hän ei vastaillut oikein mitään kuin yhdellä sanalla. Ja sitten taas seuraava haastattelumainen kysymys. Okei, ehkä häntä jännitti, mutta hymyillä sentään voisi...

Masentava kokemus.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen negatiivinen ja mutiseva, hermostunut kuin olis just ekaa kertaa 10 vuoteen ihmisten ilmoilla.

No eikö kuka tahansa tolkun nainen tajua tuossa tilanteessa, että mies tarvii vähän jeesiä? Pyytää miestä katsomaan silmiin, ottaa vaikka kädestä kiinni ja sanoo ihan ystävällisen rauhallisesti, että "ei mua tarvii pelätä, ota vaan rennosti ja yritä olla oma itses". Ettehän te pääse edes tutustumaan siihen mieheen jos se on jännityksestä ja kauhusta jäykkänä niin ettei saa sanaa suustaan! Se voi olla oikeesti ihan mukava ja jopa hauskakin mies tuttujen seurassa, mutta auttamattoman ujo naisten kanssa.

En ole terapeutti. Haluan miehen, jonka kanssa on hauskaa alusta alkaen. Joka pystyy juttelemaan kavereideni ja sukulaisteni kanssa normaalisti. Ei minulla ole pienintäkään tarvetta tutustua mieheen, joka on kauhusta jäykkänä istuessaan naisen kanssa kahvilla tai kävellessään puistossa.

Ja vinkiksi teille ujoille miehille: älkää hyvät ihmiset pyytäkö naista kahville! Jos jännittää, niin kannattaa pyytää tekemään jotain, käveleminen on yleensä ihan riittävä juttu. Puistoon, rannalle, ostarille, taidegalleriaan... säästä ja mielenkiinnosta riippuen.

Vierailija
62/73 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen negatiivinen ja mutiseva, hermostunut kuin olis just ekaa kertaa 10 vuoteen ihmisten ilmoilla.

No eikö kuka tahansa tolkun nainen tajua tuossa tilanteessa, että mies tarvii vähän jeesiä? Pyytää miestä katsomaan silmiin, ottaa vaikka kädestä kiinni ja sanoo ihan ystävällisen rauhallisesti, että "ei mua tarvii pelätä, ota vaan rennosti ja yritä olla oma itses". Ettehän te pääse edes tutustumaan siihen mieheen jos se on jännityksestä ja kauhusta jäykkänä niin ettei saa sanaa suustaan! Se voi olla oikeesti ihan mukava ja jopa hauskakin mies tuttujen seurassa, mutta auttamattoman ujo naisten kanssa.

Miten voisin ikinä "katsoa ylöspäin" (arvostaa, ihailla, haluta seksuaalisesti) miestä, jota joudun treffeillä rauhoittelemaan kuin pikkulasta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kauhusta jäykkänä ollessaan kanssani treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Minäpä kerron miksi.

1. Mies ei selvästi pidä naista, eli minua, ihmisenä, vaan nimenomaan Naisena. Hänen maailmassaan Nainen on jotain ihmeellistä ja Naista täytyy osata käsitellä jotenkin eri tavalla kuin normaaleja ihmisiä. Mies on paniikissa, koska hän kokee, ettei hänellä ole sellaisia keinoja. Minä haluan miehen, joka pitää minua vertaisenaan ja käsittelee ihmisenä, ei vain "naisena", jonka kanssa pitäisi tehdä jotain tiettyjä temppuja että pääsisi tavoitteeseen (=sänkyyn).

2. En ole terapeutti, en jaksa alkaa opastaa aikuista ihmistä. Olen itsekin introvertti ja sosiaalisissa tilanteissa kömpelö, mutta tiedostan nämä piirteet itsessäni ja yritän tsempata, valmistautua etukäteen jne. Jos ei saa sanaa suustaan kun olemme kahden, on niin kyvytön että edes minä en jaksa sitä ymmärtää.

3. Kyseessä on tilanne, jossa voi jutella jotain arkipäiväistä ihmisen kanssa kahden kesken. Eli sellainen tilanne, joka on useimmilla lähes jokapäiväinen esimerkiksi töissä. En pyydä esitelmää tuhatpäiselle yleisölle, en syväanalyysiä haastavasta aiheesta vaan ihan tavallista juttelua. Oletettavasti sama ihminen kuitenkin pystyy juttelemaan työkavereille ja kaupan kassalle, miksei siis minulle.

Vierailija
64/73 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kauhusta jäykkänä ollessaan kanssani treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Minäpä kerron miksi.

1. Mies ei selvästi pidä naista, eli minua, ihmisenä, vaan nimenomaan Naisena. Hänen maailmassaan Nainen on jotain ihmeellistä ja Naista täytyy osata käsitellä jotenkin eri tavalla kuin normaaleja ihmisiä. Mies on paniikissa, koska hän kokee, ettei hänellä ole sellaisia keinoja. Minä haluan miehen, joka pitää minua vertaisenaan ja käsittelee ihmisenä, ei vain "naisena", jonka kanssa pitäisi tehdä jotain tiettyjä temppuja että pääsisi tavoitteeseen (=sänkyyn).

2. En ole terapeutti, en jaksa alkaa opastaa aikuista ihmistä. Olen itsekin introvertti ja sosiaalisissa tilanteissa kömpelö, mutta tiedostan nämä piirteet itsessäni ja yritän tsempata, valmistautua etukäteen jne. Jos ei saa sanaa suustaan kun olemme kahden, on niin kyvytön että edes minä en jaksa sitä ymmärtää.

3. Kyseessä on tilanne, jossa voi jutella jotain arkipäiväistä ihmisen kanssa kahden kesken. Eli sellainen tilanne, joka on useimmilla lähes jokapäiväinen esimerkiksi töissä. En pyydä esitelmää tuhatpäiselle yleisölle, en syväanalyysiä haastavasta aiheesta vaan ihan tavallista juttelua. Oletettavasti sama ihminen kuitenkin pystyy juttelemaan työkavereille ja kaupan kassalle, miksei siis minulle.

Tämä.

Vierailija
65/73 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön arvostelu ei ole korrektia, sille kun ei mitään voi. Mutta itsekin olen törmännyt näihin, jotka eivät treffeillä osaa puhua normaalisti. Kirjallinen viestittely voi olla hyvinkin lennokasta ja hauskaa, mutta livenä ei ole mitään puhuttavaa tai sitten on jotain etukäteen mietittyjä kysymyksiä.

Vierailija
66/73 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön arvostelu ei ole korrektia, sille kun ei mitään voi. Mutta itsekin olen törmännyt näihin, jotka eivät treffeillä osaa puhua normaalisti. Kirjallinen viestittely voi olla hyvinkin lennokasta ja hauskaa, mutta livenä ei ole mitään puhuttavaa tai sitten on jotain etukäteen mietittyjä kysymyksiä.

Ja arvaillaampa vaan kuinka paljon maailma on juuri tähän suuntaan menossa vallankin some -bullshit kuplan kautta. Ihmiset ei osaa kohta enää perus face to face -bookkia. Tai änkyttää jotain some termejä, kun spontaani keskustelu ei suju. Perus yleissivistävä tieto katoaa päästä ja onhan se noloa alkaa ettimään luurista kesken röpinöiden, että mitä joku toisen sanoma termi tarkottaa.

Onneks tääki huuma menettää lähivuosina arvonsa niinku muoti-ilmiöt yleensäkki ja ihmisetki on taas ihmisiä toisilleen.

Sama koskee näitä paskahousu vihapuhujia ja vaikkapa läskimollaajia. Harva uskaltaa paukoa näkemyksiään toisille päin näköä vaan repii naamariaan täällä nimimerkin takaa tai nimettömänä.

Vierailija
67/73 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja arvaillaampa vaan kuinka paljon maailma on juuri tähän suuntaan menossa vallankin some -bullshit kuplan kautta. Ihmiset ei osaa kohta enää perus face to face -bookkia. Tai änkyttää jotain some termejä, kun spontaani keskustelu ei suju. Perus yleissivistävä tieto katoaa päästä ja onhan se noloa alkaa ettimään luurista kesken röpinöiden, että mitä joku toisen sanoma termi tarkottaa.

Onneks tääki huuma menettää lähivuosina arvonsa niinku muoti-ilmiöt yleensäkki ja ihmisetki on taas ihmisiä toisilleen.

Sama koskee näitä paskahousu vihapuhujia ja vaikkapa läskimollaajia. Harva uskaltaa paukoa näkemyksiään toisille päin näköä vaan repii naamariaan täällä nimimerkin takaa tai nimettömänä.

True. Tosin omat kauhutreffini olivat jo 90-luvun lopulla. Mies oli kirjoitellut netissä tosi mukavasti ja pitkiä, hauskoja juttuja. Treffeille tuli ryppyisissä vaatteissa oleva nuhjuinen tyyppi, joka ei saanut sanaa suustaan.

Vierailija
68/73 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun edellinen treffikaveri ei puhunut kuin yhden lauseen: OK, mä meen nyt tapaamaan mun kavereita.

Nää oli toiset treffit.

Ei, en ota tollasta enää henkilökohtaisesti.

Ja te olette mitä, 12-vuotiaitako?

Vierailija
69/73 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tutustua mieheen, joka on jännityksestä ja kauhusta jäykkänä seurassani.

Vierailija
70/73 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotentin huvittaa tää, etenkin hesan akkojen pinnallisuus. Mikää ei kelpaa. Sit itketään, kun ei oo vapaita ukkoja. Noo kukin tyylillään.

T.nainen

Vierailija
71/73 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt kerran niin, että netissä niin hauskan miehen viestit oli kirjoittanut sen kaveri. Oikeasti se oli angstaava ja vapiseva tupajumi. Ihmettelin tätä siihen asti, kunnes sain tältä kaverilta itseltään tyrkkyviestin. 

Joo. Niin varmaan. Miehet eivät toimi samalla tavalla kuin naiset ja vertaisarvotuta treffikumppaneitaan omilla kavereillaan. Kirjoitteluavusta nyt puhumattakaan. En tunne ketään miestä joka olisi toiminut näin.

Vierailija
72/73 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Naiset ovat todella julmia. Ja sitten ihmetellään miksi joudutaan aina tapailusuhteeseen  niiden tefloniakin liukkaampien pelimiesten kanssa ja päädytään yhdeksi loveksi tuppeen monen muun viereen.

Vierailija
73/73 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupaisaa.

Tästä saisi kivoja Youtube-videoita, kun tekis treffejä liukuhihnalta.

Äijät saapuu aina paikalle jännityksestä jäykkänä, silmät harittaen ja mumisee: -Ok. Missä sä asut? Ok. Ja sul oli työpaikka?

Ok. Mä meen nyt mun kaverin luo.

Myy tuo formaatti Maikkarille. Oikeaa tosi-tv:tä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi