Sellaiset treffit. Mies oli ihan muuta kuin kuvissa.
Kuvissa mies näytti lupaavalta, ihan tavallisen näköiseltä mieheltä. No, paikalle saapui laiha, lyhyt, sellainen "kapea" mies, jonka silmät harottivat eri suuntiin, raajat olivat lyhyet vartaloon suhteutettuna. Kamalaa sanoa, mutta jotenkin tuli mieleen jokin kehityshäiriö...
Netissä mies vaikutti juttujensa perusteella rennolta ja huumorintajuiselta. Treffeillä hän esitti kuin etukäteen mietittyjä kysymyksiä, ei hymyillyt kertaakaan. Kun kerroin jotain omia juttuja, hän ei vastaillut oikein mitään kuin yhdellä sanalla. Ja sitten taas seuraava haastattelumainen kysymys. Okei, ehkä häntä jännitti, mutta hymyillä sentään voisi...
Masentava kokemus.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt kerran niin, että netissä niin hauskan miehen viestit oli kirjoittanut sen kaveri. Oikeasti se oli angstaava ja vapiseva tupajumi. Ihmettelin tätä siihen asti, kunnes sain tältä kaverilta itseltään tyrkkyviestin.
Kuvaile vähän, millainen mies on angstaava ja vapiseva tupajumi?
Vihainen kääpiö, jonka kädet tärisee niin että kahvi lentelee kupista pitkin pöytää?
Ei sissus...😂
Seuraava deitti-ilmoitukseni:
"haluan tavata vihaisen kääpiön,
yli 160-senttiset älkööt vaivautuko".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai nyt varttia pidempään moista katsellut? Mulle jos mies valehtelee ulkonäkönsä/pituutensa tai laittaa 10 v vanhan kuvan, käännyn kyllä kannoillani samantien ja lähden. Totean, että en mä sun kanssa treffejä sopinut, tässä on vissiin joku väärinkäsitys.
Miksei silti voisi olla hauskat treffit? En tajua miksei voi antaa toiselle mahdollisuutta
Kuvittele, että sovit treffit omasta mielestäsi kivalta näyttävän naisen kanssa, joka on kertonut olevansa lapseton. Paikalle saapuu isokokoinen nainen, joka ensitöikseen kertoo, että hänellä on kaksi lasta. Annatko hänelle mahdollisuuden?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt kerran niin, että netissä niin hauskan miehen viestit oli kirjoittanut sen kaveri. Oikeasti se oli angstaava ja vapiseva tupajumi. Ihmettelin tätä siihen asti, kunnes sain tältä kaverilta itseltään tyrkkyviestin.
Vihainen kääpiö, jonka kädet tärisee niin että kahvi lentelee kupista pitkin pöytää?
Ei sissus...😂
Sellainen negatiivinen ja mutiseva, hermostunut kuin olis just ekaa kertaa 10 vuoteen ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai nyt varttia pidempään moista katsellut? Mulle jos mies valehtelee ulkonäkönsä/pituutensa tai laittaa 10 v vanhan kuvan, käännyn kyllä kannoillani samantien ja lähden. Totean, että en mä sun kanssa treffejä sopinut, tässä on vissiin joku väärinkäsitys.
Miksei silti voisi olla hauskat treffit? En tajua miksei voi antaa toiselle mahdollisuutta
Kuvittele, että sovit treffit omasta mielestäsi kivalta näyttävän naisen kanssa, joka on kertonut olevansa lapseton. Paikalle saapuu isokokoinen nainen, joka ensitöikseen kertoo, että hänellä on kaksi lasta. Annatko hänelle mahdollisuuden?
eri
Miten "kivaltanäyttävä" ja iso kumoavat toisensa?
Tarkoitatko isolla koolla vaikeasti ylipainoista?
2-metristä naista?
Joo, on mullakin tullut jos jonkinlaista suohirviötä paikalle. Kukaan ei tietenkään halua laittaa itsestään epä-edustavaa kuvaa. Itse olen ollut helposti tunnistettavissa mutta nämä äijät harvoin.
Kuvan ja tekstin perusteella tehdyt treffit on aina vähän sokkotreffit.
Välillä on ollut ihan hauska istuskella vaikka ensimmäinen ajatus on ollut jäätävä pettymys, joskus on laskenut minuutteja että pääsee pois. Kahvikuppihaastattelut on hyvin rasittavia. Useimmiten samat jutut ja haukutaan exä.
Itse olen päätynyt siihen, että en enää hae tinderin kautta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaan tähän Dr Philiä: Don't reward bad behaviour. Eli jos toinen harhauttaa sinua tietoisesti lähettämällä kymmenen vuotta/kymmenen kiloa sitten otetun kuvan, miksi tämä käytös pitäisi palkita treffeillä? Jokainen harhauttaja ansaitsee vain sen kolme sekuntia, jonka aikana ehtii sanoa "Sori, en sopinut sun kanssa treffejä vaan sen kuvan miehen, joten heippa". Ehkä oppivat jatkossa laittamaan itsestään rehellisen kuvan, kun riittävän moni kääntyy kannoillaan.
Mistä te näitä löydätte? Itelle on sattunut parempia kokemuksia. Vaikka aina on kuvat vääristäneet jonkun verran niin silti paikalle on saapunut ihan hyvännäköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sissus...😂Seuraava deitti-ilmoitukseni:
"haluan tavata vihaisen kääpiön,
yli 160-senttiset älkööt vaivautuko".
Kyllä te tiedätte, mitä kääpiöistä sanotaan...
Lyhyet miehet on hyvä vaihtoehto.
On ihan älytöntä kuvitella että pitäisi antaa mahdollisuus, jos ilmoituksen kuva ja viestien olemus on kaukana todellisuudesta. Aivan turha ihmetellä silloin naisen pinnallisuutta, jos itse on valehdellut. Kyllä sen pitäisi tajuta mun sisäinen kauneus kun sain sen huijattua treffeille, joopajoo.
Mitä te nyt vaahtoatte. Sen takia treffeillä kai käydään että tutustutaan ja nähdään vastaako todellillisuus kuvaa/mielikuvaa toisesta. Ei sen nyt tartte olla niin haudanvakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa.
Tästä saisi kivoja Youtube-videoita, kun tekis treffejä liukuhihnalta.
Äijät saapuu aina paikalle jännityksestä jäykkänä, silmät harittaen ja mumisee: -Ok. Missä sä asut? Ok. Ja sul oli työpaikka?
Ok. Mä meen nyt mun kaverin luo.ymmärrä vähän miehiä.... ekat treffit vuoteen. tuskin olisit parempi jos et olisi tavannut miestä vuoteen.
Äh, naisten on vaikea ymmärtää kun he pääsevät treffeille sormia napsauttamalla.
klassinen. Sä et miellyttäny häntä niin päätti pilata ne että ei tule nähtyä uudestaan
En tajua tätä. Mä pyrin aina laittamaan itsestäni pari erilaista kuvaa, ja yleensä yhden sellaisen jossa olen (lähes) ilman meikkiä. Voin laittaa sen kauneimman kuvan, mutta sen lisäksi pari muuta, jossa näytän sellaiselta kuin yleensä. Ja silti pelottaa, että olen miehelle pettymys ulkoisesti. Ilmeisesti nämä miehet luulevat, ettei nainen huomaa ollenkaan, jos mies on ihan erinäköinen kuin kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa.
Tästä saisi kivoja Youtube-videoita, kun tekis treffejä liukuhihnalta.
Äijät saapuu aina paikalle jännityksestä jäykkänä, silmät harittaen ja mumisee: -Ok. Missä sä asut? Ok. Ja sul oli työpaikka?
Ok. Mä meen nyt mun kaverin luo.ymmärrä vähän miehiä.... ekat treffit vuoteen. tuskin olisit parempi jos et olisi tavannut miestä vuoteen.
Äh, naisten on vaikea ymmärtää kun he pääsevät treffeille sormia napsauttamalla.
Minä kävin viimeksi treffeillä toukokuussa. Sitä ennen...joskus edellisvuonna kaiketi. Silti yritin ylläpitää vastavuoroista keskustelua enkä vastaillut vaan "jaa".
Ap
Ei komeiden pitkien sanavalmiiden ja hauskojen miesten tarvii netistä naista etsiä! Joku voi osata kirjoittaa hyvin ja kauniisti, mutta kasvokkain ihan kipsissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sissus...😂Sellainen negatiivinen ja mutiseva, hermostunut kuin olis just ekaa kertaa 10 vuoteen ihmisten ilmoilla.
Voi ei.
Miten ujot menee ikinä treffeille,
jos pitää hymyillä heti dollarihymyä ja esiintyä kuin sketsihahmo?
Itse olen ujo nainen,
varmaan aika hermostunut ja totinenkin tai sitten nauran tekonaurua.
Treffit on melko epämiellyttäviä tilaisuuksia, hyi olkoon!
En ole käynyt sokkotreffeillä yli 10 vuoteen, silloin menin tatkoituksella suoraan töistä tai treeneistä, etten olisi hermoillut etukäteen niin paljon. En saanut selville, mitä miehet hakivat tai halusivat, silloin se oli vielä vaikeampaa, kun ei ollut Tinderiä eikä valokuvia käytössä,
lehti-ilmoituksia vain.
No mä kyllä ymmärrän miestä. Ja oon nainen. Itse oon aina tosi vaikeena ja jännittynyt treffeillä. Ihan tyhmäähän se on, mut ei sille voi mitään. Se et mies huomauttaa hermostuneisuudesta, ei helpota tilannetta vaan pahentaa. Vois vaikka yrittää keventää tunnelmaa, jos ei itseä niin jännitä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä treffejä voisi harjoitella ystävien kanssa?
Ettei ihan pystymetsästä mee paikalle...
Normimies mieluummin ampuu itseään jalkaa kuin harjoittelee treffejä kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hah, onneksi mulla ei ole ollut noin pahaa. Yleensä paikalle saapuu vaan lyhyt mies.
Minun kohdallani taas paikalle saapuu usein läskinainen vaikka piti olla normaalipainoinen. Oksettavaa.
Ei sissus...😂