Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen itseni halvaksi

Vierailija
12.08.2017 |

Miehen kaveri on meillä useamman päivän vierailulla. Miehet ovat tissutelleet aamusta iltaan nyt pari päivää... Itse olen arkisin toisessa kaupungissa töissä ja mietin tulisinko täksi viikonlopuksi kotiin ollenkaan kun tiesin että tämä on äijäviikonloppu. Mies sanoi ikävöivänsä ja halusi että tulen kotiin. No minähän tulin... Ja nyt kaduttaa. Mies huomioi minua lähinnä kourimalla ja nylkyttämällä minua vasten ja hönkii alkoholi haisten kuinka haluaa panna minua. Yhtään kosketusta en ole saanut ilman sen mainitsemista kuinka hänen pallejaan kihelmöi. Nyt mies sitten ehdotti että mennään vaan makkariin ja pannaan, ei hänen kaverinsa välitä. Tuli sellainen fiilis ettei minua arvosteta ollenkaan. Ihan kuin mies pitäisi minua jonain teinipissiksenä jota voi vain panna jossain kotibileissä muiden kuullen. Mies toki suuttui kun sanoin kuinka hänen ajattelutapansa loukkaa. Minähän se ääliö tässä olenkin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itte oot miehes valinnut. Toisenlaisiakin ois ollu tarjolla.

Katkera ikisinkkumies

No eipä ole ollut tarjolla muita kuin jollain tavalla vajaita ja empatiakyvyttömiä miehiä. En ymmärrä miksen ole voinut tavata normaalia miestä. Ilmeisesti olisi pitänyt treffailla pitkän ominaisuuslistan kanssa ja suorittaa jonkinlaiset psykologiset testit ennen vakavan suhteen aloittamista. Yksikään seurustelukumppani ei ole suhteen alussa ollut ääliö mutta suhteen kuluessa on ilmeisesti se oikea luonne tullut esiin... Haluttaisi vain luovuttaa miesten suhteen. Alkaa tuntua että kaikki miehet todellakin ovat sikoja :(

AP

Suhteen kuluessa miesten muuttuminen kuulostaa siltä kuin sinun kanssasi suhteessa oleminen vaikuttaisi pikkuhiljaa miesten käytökseen.  

Vierailija
22/22 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika. Mikä näitä miehiä oikein vaivaa! Todella oksettavaa käytöstä! Ja vielä kehtasi suuttua sinulle, on sillä otsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla