Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen itseni halvaksi

Vierailija
12.08.2017 |

Miehen kaveri on meillä useamman päivän vierailulla. Miehet ovat tissutelleet aamusta iltaan nyt pari päivää... Itse olen arkisin toisessa kaupungissa töissä ja mietin tulisinko täksi viikonlopuksi kotiin ollenkaan kun tiesin että tämä on äijäviikonloppu. Mies sanoi ikävöivänsä ja halusi että tulen kotiin. No minähän tulin... Ja nyt kaduttaa. Mies huomioi minua lähinnä kourimalla ja nylkyttämällä minua vasten ja hönkii alkoholi haisten kuinka haluaa panna minua. Yhtään kosketusta en ole saanut ilman sen mainitsemista kuinka hänen pallejaan kihelmöi. Nyt mies sitten ehdotti että mennään vaan makkariin ja pannaan, ei hänen kaverinsa välitä. Tuli sellainen fiilis ettei minua arvosteta ollenkaan. Ihan kuin mies pitäisi minua jonain teinipissiksenä jota voi vain panna jossain kotibileissä muiden kuullen. Mies toki suuttui kun sanoin kuinka hänen ajattelutapansa loukkaa. Minähän se ääliö tässä olenkin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte oot miehes valinnut. Toisenlaisiakin ois ollu tarjolla.

Katkera ikisinkkumies

Vierailija
2/22 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa kimppakivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera ikisinkkumies

No eipä ole ollut tarjolla muita kuin jollain tavalla vajaita ja empatiakyvyttömiä miehiä. En ymmärrä miksen ole voinut tavata normaalia miestä. Ilmeisesti olisi pitänyt treffailla pitkän ominaisuuslistan kanssa ja suorittaa jonkinlaiset psykologiset testit ennen vakavan suhteen aloittamista. Yksikään seurustelukumppani ei ole suhteen alussa ollut ääliö mutta suhteen kuluessa on ilmeisesti se oikea luonne tullut esiin... Haluttaisi vain luovuttaa miesten suhteen. Alkaa tuntua että kaikki miehet todellakin ovat sikoja :(

AP

Vierailija
4/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitystä... Mies on nyt minulle vihainen kun ei saa tänä viikonloppuna seksiä. Miten helvetissä tämä on nyt minun syytä???

AP

Vierailija
5/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehelle miten asia on ja lähdet. Keskustelette tilanteesta kun hän on selvinnyt.

Itse en todellakaan katselisi mitään tissuttelijaa.

Vierailija
6/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdet pois ja pakkaat onhan tu oselvä ettei mies rakasta sinua lainkaan

Vierailija
7/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot miehelle miten asia on ja lähdet. Keskustelette tilanteesta kun hän on selvinnyt.

Onhan mies jo selvinnyt, tänään ei ole enää juonut. Eikä mies muutenkaan juo usein, nyt vain kaverinsa tuli kylään... Selviäminen ei kuitenkaan auttanut siihen että mies on minulle vihainen.

AP

Vierailija
8/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän kertoo kaipaavansa sinua, haluavansa sinua ja sinä valitat. Pane sitä miestäsi ja ota itsekin vähän juotavaa ja rentoudu. Jos ei omassa kodissa voi harrastaa seksiä niin missä sitten? Oletko ajatellut että ehkä suhtautumisesi on vähän tiukkapipoista.

Vierailija
9/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kyseessä edes aviomies, eli ei oma mies lainkaan - vaan miekkoinen eli avokki.

Vierailija
10/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkera ikisinkkumies

No eipä ole ollut tarjolla muita kuin jollain tavalla vajaita ja empatiakyvyttömiä miehiä. En ymmärrä miksen ole voinut tavata normaalia miestä. Ilmeisesti olisi pitänyt treffailla pitkän ominaisuuslistan kanssa ja suorittaa jonkinlaiset psykologiset testit ennen vakavan suhteen aloittamista. Yksikään seurustelukumppani ei ole suhteen alussa ollut ääliö mutta suhteen kuluessa on ilmeisesti se oikea luonne tullut esiin... Haluttaisi vain luovuttaa miesten suhteen. Alkaa tuntua että kaikki miehet todellakin ovat sikoja :(

AP

Jätä se sika

Vierailija
11/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kirjoitat noin wt:ksi. Oletko varma ettet ole liian hyvä miehellesi?

Vierailija
12/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan mies jo selvinnyt, tänään ei ole enää juonut. Eikä mies muutenkaan juo usein, nyt vain kaverinsa tuli kylään... Selviäminen ei kuitenkaan auttanut siihen että mies on minulle vihainen.

AP

Siis äijä on sinulle vihainen???

Vierailija
13/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hän kertoo kaipaavansa sinua, haluavansa sinua ja sinä valitat. Pane sitä miestäsi ja ota itsekin vähän juotavaa ja rentoudu. Jos ei omassa kodissa voi harrastaa seksiä niin missä sitten? Oletko ajatellut että ehkä suhtautumisesi on vähän tiukkapipoista.

Niin sinäkö panisit jo useamman päivän ryypännyttä miestä, joka haisee vanhalle viinalle, niin että hänen kaverinsa istuu olohuoneessa ja näkee kun me mennään kahdestaan makkariin ja kuulee sen jälkeen kaiken? Kuka itseään kunnioittava ihminen harrastaa seksiä niin että joku muu tietää ja kuulee kun se tapahtuu? Niin tehtiin minun nuoruudessani jossain teinibileissä tytöille joita ei kunnioitettu yhtään ja joita pidettiin tyhjennysreikinä. Lisäksi en ole koskaan lämmennyt vain sille että todetaan "nyt vois panna" tai "mennään makkariin". Todella inhottavaa. Mies örveltää koko päivän kaverinsa kanssa ja minun pitäisi suostua hänen patjakseen kun hän keksii sitä pyytää ja vielä niin että kaverinsa tajuaa mitä tapahtuu? Ei todellakaan.

AP

Vierailija
14/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki EI ole kirjoitti:

Tuskin on kyseessä edes aviomies, eli ei oma mies lainkaan - vaan miekkoinen eli avokki.

Joo ei ole aviomies luojan kiitos. Tämän viikonlopun jälkeen taidan kutsua häntä ihan vain poikaystäväksi vaikka mies onkin jo 36 ja yhdessä on asuttu useita vuosia...

AP

Vierailija
15/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi hyvä syy pysyä sinkkuna :D Kiitos.

Vierailija
16/22 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on alkoholisti. Alkoholistien kanssa seurustelu on epämoraalista, koska se estää heitä näkemästä ongelmaansa. Älä yritä keskustella päihdeongelmaisen kanssa, se keskustelu ei tule johtamaan minnekään, päihteissä oleva ihminen ei kuule eikä näe mitään, vaan hihittelee vaan "kivaa" oloansa.

Ensin hommaat itsellesi paikan jonne voit muuttaa. Sitten pakkaat tavarasi, ja muutat. Katso ainakin, että henkilöllisyystodistuksesi sekä pankkikortit ja -tunnukset ovat mukanasi. Jos äijä hajottaa kännipäissään cd-kokoelmasi, se ei haittaa, sillä youtubesta saat kaiken musiikin ihan ilmaiseksi.

Älä ikinä kuvittele että holisti muuttuisi. Alkoholistin ainoa rakkaus on alkoholi. Asia EI TULE MUUTTUMAAN KOSKAAN, vaikka hänellä joskus joku selvä kausi olisikin.

Vierailija
17/22 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mietin just samaa. Miehes vaa esittää kaverilleen äijää :D en tajua mistä suutuit

Vierailija
18/22 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun mies, ei siinä oo mitään halpaa että oma mies koskettelee tai harrastaa seksiä sun kanssa. 

19/22 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vuokralla vai omassa? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/22 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tehnyt u-käännöksen heti kuin mahdollista ja poistunut paikalta.