Nainen onko turn off jos mies on harrastanut seksiä miehen kanssa?
Kommentit (62)
Enpä tiedä...toisaalta pelkäisin, että miehet alkaisivat houkuttamaan myöhemmin, mutta toisaalta tunnen lähipiiristäni pari miestä, jotka olivat homoja, mutta ovat eheytyneet ja olleet siitä erossa yli 10v.
Voisin olla ex-alkoholistin tai jonkun muun addiktin kanssa, jos hän olisi ollut kuivilla ainakin jotain 10 vuotta. Samaa pätee homouteen, jos on ollut riittävän kauan kuivilla, niin sitten on ok.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä...toisaalta pelkäisin, että miehet alkaisivat houkuttamaan myöhemmin, mutta toisaalta tunnen lähipiiristäni pari miestä, jotka olivat homoja, mutta ovat eheytyneet ja olleet siitä erossa yli 10v.
Voisin olla ex-alkoholistin tai jonkun muun addiktin kanssa, jos hän olisi ollut kuivilla ainakin jotain 10 vuotta. Samaa pätee homouteen, jos on ollut riittävän kauan kuivilla, niin sitten on ok.
Olet oksettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oksettava
Mikä viestissäni oli oksettavaa? Olen siinä mielessä suvaitsevainen, ettei minua haittaa miehen vanhat toilailut, kuten homous kunhan siitä on riittävästi aikaa ja voin muutenkin olla varma, että se on mennyttä elämää.
Itsekö ottaisit umpihomon miehen?
Onpa yllättävän ahdasmielistä porukkaa... mieskö menee jotenkin "pilalle" seksistä toisen miehen kanssa? Entäpä jos mies kertoisi asiasta sitten kun olet jo vakuuttunut, että kyseessä on hyvä mies ja olet jo rakastunut? Tai jos mies olisi bi, mutta ei olisi koskaan ollut miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oksettava
Mikä viestissäni oli oksettavaa? Olen siinä mielessä suvaitsevainen, ettei minua haittaa miehen vanhat toilailut, kuten homous kunhan siitä on riittävästi aikaa ja voin muutenkin olla varma, että se on mennyttä elämää. Se 10v oli vain esimerkki, joissain tapauksissa ehkä vähempikin riittäisi.
Itsekö ottaisit umpihomon miehen?
Kävelen saman tien ulos jos tuollainen käy ilmi. En halua piilohomoa.
Samaa sukupuolta olevien välillä ei voi olla seksiä, kysymys on jostakin muusta.
Minulle on. Vain 100% hetero kelpaa.
Aika monen palstamamman aviomies tai seurustelukumppanikin varmasti suhailee levareilla, Sauna Voquessa, Keltaisessa ruusussa ja etsii salaista miesseuraa netissä.
Tietäisittepä vain, kuinka paljon naisille varatut miehet homostelee. Tämä on kiistatonta faktaa.
Itsekin olen paneskellut vaikka kuinka monen kymmenen naiselle varatun miehen kanssa, aina rakennusmiehistä, poliiseista , reissutyöläisistä, Helsingissä messuvierailulla olleiden ja vaikka minkälaisten miesten kanssa alkaen.
On todellakin. Ei mitään homoja vastaan, mutta itselleni en mieheksi kelpuuta. Jos jossain vaiheessa ne miehet kuitenkin vie voiton, vaikka naisen kanssa olisikin.
kiihottais ajatus <3 kysyisin että olisiko mahdollista uudestaan niin että saisin katsella ja ehkä osallistua. tärkeintä on että saisin katsella kun kaksi miestä harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei homo parane mutta bisse voi olla onnellinen naisen kanssa eikä edes halua muita.
Mitä helvetin väliä sillä on kenen kanssa kumppani olisi harrastanut seksiä ennen suhdetta kunhan pysyisi uskollisena nykyiselle? Ja sanon tähän vielä ettei vielä ole tullut homoilua kokeiltua.
Ei olisi mun mies sellainen. Ehdoton ei.
"Ei olisi mun sellainen mies"- kommentoijat huvittavat. Eräskin häntäheikki, joka aikanaan sai niin paljon naista kuin halusi ja jota naiset suorastaan jahtasivat, kävi säännöllisesti miehissä. Nyt on onnellinen perheenisukki. Harrastukset eivät varmasti ole miksikään muuttuneet.
En huolisi. Enkä ole itsekään mennyt sänkyyn naisen kanssa, enkä mene.
Vierailija kirjoitti:
Tällä näköjään pari homofoobikkoa tai sitten vain trollia on kirjoittanut suurimman osan viesteistä.
Kysyttiin mielipidettä, ja sillä ei ole mitään tekemistä homofobian kanssa. Homostelkoot miehet minun puolestani keskenään niin paljon kun haluavat, mutta minä en todellakaan hingu pihviksi sen sämpylän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On turn off. En osaa varmaksi selittää miksi. Ehkä tulisi olo, että liian kokeiluhaluinen ja kaikki kelpaa, tykkään että kumppani olisi sitä lajia joka tarkalleen miettii kenen kanssa haluaa olla. Ja jos olisi ollut seurustelusuhteessa miehen kanssa, musta kai tuntuisi että mahdanko riittää kun en naisena tunne miehen kroppaa miehen tavalla.
Taas nähdään naisten kaksinaismoralismi.
Suurin osa naisista olisi omien sanojensa mukaan valmis seksiin naisen kanssa. Sen lisäksi tutkimuksissa on huomattu että naiset jopa ne täysin heterot kiihottuvat naisten välisestä seksistä (täysin heterot miehet EI kiihotu miesten välisestä seksistä).
Mutta sitten mies joka on nussinut miehen kanssa ei kelpaa???
Niin, naisten kokeilunhalu ja suvaitsevaisuus on tunnetusti hyvin valikoivaa. Nainen saa tehdä vaikka mitä, mutta mies ei.
Mikäs siinä. Paljon pahempi olis tyyppi, joka ei haluaisi kokeilla itseään kiinnostavia juttuja idioottimaisten estojensa vuoksi. Sellaisen kanssa en ennustaisi itselleni kovinkaan virkeää seksielämää.