Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä muille ihan helppo asia on sinulle ylivoimaisen vaikeaa?

Vierailija
12.08.2017 |

Itselleni on todella hankalaa älypuhelimen käyttö. En tiedä mikä siinä on mutta jatkuvasti sählään jotenkin vääriä asetuksia päälle enkä meinaa välillä tajuta mitä pitää tehdä. Liikaa toimintoja, jotenkin olen tottunut siihen että puhelimessa ei olisi niin paljon toimintoja. Tietokoneen käyttö on jotenkin luontevampaa, vaikken niidenkään kanssa mikään velho ole.

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikka. Kielissä olen hyvä.

Uiminen. En vain osaa, "uintini" on vain jotain epätoivoista räpistelyä yrittää pysyä pinnalla ja päästä eteenpäin.

Uusiin ihmisiin tutustuminen. Minun täytyy ensin jonkin aikaa seurata sivusta, että minkälainen tapaamani uusi ihminen on, miten käyttäytyy minun ja muiden seurassa, ottaako ensin kontaktia minuun ja jos ottaa niin vaikuttaako vilpittömältä vai kaksinaamaiselta.

Minunkin on vaikea hahmottaa sekä omaa lokaatiotani saati kysyttyä määränpäätä tai lyhyintä reittiä sinne, jos kadulla joku yhtäkkiä kysyy minulta suuntaa johonkin. Menen vain jostain syystä niin häkellyksiin, että saatan vahingossa opastaa kysyjän pidempää reittiä määränpäähänsä, vaikka lyhyempikin reitti olisi olemassa.

Vierailija
202/203 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinaan tosi hyvä englannissa ja osaan ääntää sitä hyvin, mutta kun joku äkisti kysyy vaikka tietä jonnekin tai jonkun nähtävyyden sijaintia niin lukitun täydellisesti, unohdan totaalisesti kaikki sanat. Sama tosin on myös ihan suomeksi: jos tulee äkillinen tilanne, että kadulla pysäytetään ja kysytään vaikka jotain hyvää ravintolaa niin lukitun täysin. Vasta jälkeenpäin tajuan mitä olis pitäny sanoa. Yleensä mietin etukäteen mitä sanoa (esim.ulkomailla hotelliin kirjautuessa tai jotain aikaa varatessa), mutta jos tilanne tulee yhtäkkiä niin seison vaan hiljaa hölmistyneenä.

Minulla on sama ongelma. Kestää hetki "prosessoida" missä itse olen, ja mitä kysyjä kysyy, tai mihin hän esim. kysyy neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä mitään ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi