Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä muille ihan helppo asia on sinulle ylivoimaisen vaikeaa?

Vierailija
12.08.2017 |

Itselleni on todella hankalaa älypuhelimen käyttö. En tiedä mikä siinä on mutta jatkuvasti sählään jotenkin vääriä asetuksia päälle enkä meinaa välillä tajuta mitä pitää tehdä. Liikaa toimintoja, jotenkin olen tottunut siihen että puhelimessa ei olisi niin paljon toimintoja. Tietokoneen käyttö on jotenkin luontevampaa, vaikken niidenkään kanssa mikään velho ole.

Kommentit (203)

Vierailija
21/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleminen, keskittyminen.

Vierailija
22/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajaminen.

Väitän että olen tavallista älykkäämpi tietyissä jutuissa, mm intuitio, tarkkailukyky, logiikka, itsetuntemus, sosiaalinen älykkyys jne, mutta olen ikuisesti surkea kuski. Olen hyvä parkkeeraamaan ja peruuttamaan, mutta en vuosienkaan Ok-seudulla ajamisen jälkeen tiedä miten pääsen Kehä II:lle tai Kehä III:lle, Turun tielle jne. Mun 13 vuotias poikanikin jopa neuvoo mua ajamisessa. Tämä on yleinen vitsi perheessämme, mun totaalinen aivojen puuttuminen autonratissa. Pakko oli vaihtaa autokin mun takia manuaalivaihteiseen kun siitä normi ajamisesta ei tullut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyminen.

Olen sosiaalisen oloinen, ainakin vaikutan siltä. Pidän jutustelusta ja vitsailusta ihmisten kanssa kovasti. Mutta minulla ei ole yhtään ainoaa ystävää. 

Vierailija
24/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävän löytäminen

Mulla tämä sama!

Vierailija
25/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla ajaminen.

Väitän että olen tavallista älykkäämpi tietyissä jutuissa, mm intuitio, tarkkailukyky, logiikka, itsetuntemus, sosiaalinen älykkyys jne, mutta olen ikuisesti surkea kuski. Olen hyvä parkkeeraamaan ja peruuttamaan, mutta en vuosienkaan Ok-seudulla ajamisen jälkeen tiedä miten pääsen Kehä II:lle tai Kehä III:lle, Turun tielle jne. Mun 13 vuotias poikanikin jopa neuvoo mua ajamisessa. Tämä on yleinen vitsi perheessämme, mun totaalinen aivojen puuttuminen autonratissa. Pakko oli vaihtaa autokin mun takia manuaalivaihteiseen kun siitä normi ajamisesta ei tullut mitään.

Pk-seutu.

Ja olen muuten mestari tekemään oikean mummon jauhelihakastikkeen kunnon ruskeakastikepohjaan... Kaikki vieraat jotka ovat sitä maistaneet ovat sanoneet itse, että on parasta jauhelihakastiketta mitä ovat ikinä syöneet:)

Mummorakas opetti ihan kädestä pitäen. Kiitos ja ajatus sinne taivaaseen mummokulta.

Vierailija
26/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni sietäminen. Virheet ja etenkin negatiivisten tunteiden osoittaminen ulospäin on todella vaikeaa ja aiheuttaa loppupäivän kelaamisen ja syyllisyyden tunteet. Myös epävarmuus ja jännittäminen sosiaalisissa tilanteissa tai ihan sekin, että en tiedä vastausta kysymykseen aiheuttaa suuria riittämättömyyden ja häpeän tunteita.

Mieti tuo häpeän tunne kaksi kertaa ennekuin todella häpeät.

Vierailija
27/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen luonteva jutustelu ja pitkien stoorien kertominen suullisesti. En vaan tajua, miten ihmiset osaavat säilyttää sellaisen johdonmukaisuuden ja hallita kokonaisuuden kertoessaan tarinoita.

Joskus olen katsonut vloggaajien videoita, ja tuntuu, että puhun kuukaudessa saman verran kuin he yhdessä videossa. :D

Vierailija
28/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeron tai päivämäärän kirjoittaminen muistiin. Kirjoitan numerot ja kuukaudet väärin, viikonpäivät myös. Kirjoitan ylös ihan mitä sattuu.

29/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla klo 8 töihin meneminen niin ettei myöhästy minuuttiakaan.

Vierailija
30/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikka. Numerot tunnen, muuten täysin toivotonta.Hävettää...

Vierailija
31/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutortun eli tähtitortun tekeminen. En vaan hahmota kunnolla mitä kulmaa pitää kääntää. Saan kyllä onnistumaan, kunhan oikein keskityn, mutta jos teen vähääkään kiirreisemmin niin johan on useamman tortun sakarat ihan viturallaan. Muuten oon kai ihan normaali.

Vierailija
32/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen.

Vierailija
33/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässälasku myös vaikeaa. Esim. jos ollaan porukalla tikkaa heittämässä ja pitäisi äkkiä laskea tikkataulun pisteet päässä niin ei onnistu kovin nopeesti, hävettää.

Vierailija
34/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakätisillä saksilla leikkaaminen. Olen vasenkätinen ja pitkälle aikuisuuteen kaikki sakset olivat vähintään teriltään oikeakätiset. Sitten kun vihdoin sain vasenkätiset sakset, niin tarkasti leikkaaminen onkin todella vaikeaa, olen niin tottunut kompensoimaan ja vääntämään vääräkätisiä saksia kädessäni että omankätisillä saksilla leikkaaminen onkin nykyään hankalaa koska niitä pitäisi pitää suorassa eikä vääntää. :(

Vierailija
35/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viheltäminen. En ole viiteenkymmeneen ikävuoteen mennessä oppinut.

36/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väli-ilmansuunnat. Joka kerta joudun luettelemaan päässäni koillinen, kaakko, jne JA samalla tökin etusormellani ilmaa.

Koska harrastan purjehdusta, keskustelen ilmansuunnista kesäisin kaiket päivät, eikä silti jää mieleen.

Vierailija
37/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja juttuja monet kertoneet. Itsellä seuraavat:

Oikean ja vasemman erottaminen. Erotan ne kyllä, kun saan hetken miettimisajan.

Suuntavaiston täydellinen puuttuminen

Auton peruuttaminen on vaikeaa

Myös tarinoitten kertominen on mulle vaikeaa, en jaksa puhua pitkiä pätkiä kerrallaan.

Vaikka olen opiskellut englantia peruskoulussa ja lukiossa, olen edelleen ihan surkea siinä. En vaan ymmärrä sitä enkä osaa muodostaa itsenäisesti lauseita.

Vierailija
38/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormien napsuttelu

Vierailija
39/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo englanti. En vaan osaa, jos sanoja tiedän, niin niiden lausuminen.

Kieli ei tule ulos sellaisena kuin pitäisi. Ei vaikka joku sanoo ensin ja heti perään yritän toistaa.

Vierailija
40/203 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut koskaan kasaan Rubikin kuutiota. Nuoriso, guuglatkaa 😨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan