Lue keskustelun säännöt.
Ostat Tori.fi:stä jotakin kallista, miten turvaudut huijaukselta?
12.08.2017 |
Auttakaa pöllöä! Olen vain Huutonettiä tähän mennessä käyttänyt, ja siellähän näkee myyjän palautteet, joista voi päätellä onko myyjä luotettava, ja ylläpito auttaa ongelma-tilanteissa. Mites tuolla Tori.fi:ssä? Vähän yli satasen hintaista tavaraa olisin sieltä ostamassa, eikä noutaminen tule kyseeseen välimatkan takia, eli postitse tavara kulkisi minulle. Pyydänkö myyjää lähettämään Postiennakkona? Mitä teen? Kiitos kaikista neuvoista!
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En osta ikinä mitään kallista tuollaisista paikoista. Ostan tori.fi:stä postituksella vain sen verran mitä minulla on ns. "varaa menettää". Toki se kympin tai parin huijaus v*tuttaisi myös. Kalliin tavaran ostan vain lähialueilta että voin nähdä tavaran, tarkistaa sen kunnon sekä ottaa sen heti mukaani.
Itse myyn torin kautta melko paljon tavaraa, ja 99 % tapauksista vaadin maksun näkyvän tililläni ennen kuin lähetän tavaraa. Sen ainoan kerran menin lähettämään tavaran ennen kuin olin saanut maksua, koska ostaja lupasi laittaa maksun samana iltana. Ostaja vaikutti luotettavalta. Maksussa kesti, ei vastannut viesteihin päiviin ja aloin jo huolestua. Maksu tulikin kyllä lopulta, kun aloin vihjailemaan poliisilla. Siitä lähtien en ole vahingossakaan lähettänyt enää ennen kuin maksu on tilillä. Ei olisi tarvinnut kokeilla edes tuota yhtä kertaa toisin.