Valvottaako ketään muuta koiran yölliset äänet?
En tajua miten en vain totu tuohon. Taas viime yönä heräsin vaikka miten monesti siihen kun koira steppaili pitkin asuntoa, lurpsutti takapuoltaan tai kolisteli ruokakuppiaan.
Kommentit (16)
En kuule koirasta öisin mitään ääntä. Nukun eri huoneessa.
Pitkä lenkki illalla ennen nukkumaan menoa niin rauhoittuu yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Pane makuuhuoneen ovi kiinni.
Panen panen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane makuuhuoneen ovi kiinni.
Panen panen
Pane myös korvatulpat korviisi. Pyydä hoitajaasi herättämään aamulääkkeille.
Olen myös tosi herkkä äänille ja aiemmin heräsin kaikkeen pikku tassutteluunkin. Opettelin nukkumaan korvatulpilla, toimii mulla. En kuule enää mitään - piti osta kovaääninen herätyskellokin.
Heräsin akalla oli koira. Se kuusi lattialle ja raapi persettään ja haisi karmealle ja joi wc pystystä vettä öisin
Ja sen koira oli ihan samanlainen
Vierailija kirjoitti:
Heräsin akalla oli koira. Se kuusi lattialle ja raapi persettään ja haisi karmealle ja joi wc pystystä vettä öisin
Ilmankos akalle sopi , että oot yökylässä. Ootte niin samiksii sen koiran kaa. Kaksi perseen raapijaa samaan huusholliin mahtuu siinä missä yksikin.
Kuusi pitää kyllä osata jättää pystyyn eikä lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Laita se häkkiin ulos yöksi
Toi äijäkö? Sehän se raapii persettään ja lupsuttelee unissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos akalle sopi , että oot yökylässä. Ootte niin samiksii sen koiran kaa. Kaksi perseen raapijaa samaan huusholliin mahtuu siinä missä yksikin.
Kuusi pitää kyllä osata jättää pystyyn eikä lattialle.
Se kuusi on sille koiralle
Muuten nukun kuin tukki, mutta kun alitajuntaan tulee korvien kautta viesti koiran tai kissan yrjöpumppausäänestä, niin olen pystyssä nanosekunnissa ja karjun EI M A T o LL E!!! TaI SohVaLLe!!
Kestän kyllä tassuttelun, mutta lupsuttamisen kiellän heti. Oma koira kyllä nukkui yöt. Jos heräsin siihen, että se oli hereillä niin joko sillä oli vatsa sekaisin tai mulla itsellä oli verensokeri laskenut ja koira heräsi siihen. Tuli mun viereen hiljaa tuijottamaan ja jokin koiraäitivaisto herätti, että koira on hereillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Muuten nukun kuin tukki, mutta kun alitajuntaan tulee korvien kautta viesti koiran tai kissan yrjöpumppausäänestä, niin olen pystyssä nanosekunnissa ja karjun EI M A T o LL E!!! TaI SohVaLLe!!
Meillä on matot ja sohva vain huoneissa, joihin koirat eivät pääse. Kätevää.
Nosta ruokakuppi yöksi pois lattialta.