Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Miksi et tee aloitetta miestä kohtaan johon olet ihastunut?

Vierailija
12.08.2017 |

Vastaa jotain muuta kuin että: koska se on miehen tehtävä. NIIN SE Ei OLE.

Joskus voi ihan hyväkin mies mennä ohi, ja vaan sen takia että nainen jää jumittamaan, eikä tee sitä ratkaisevaa liikettä.

Nyt on vuosi 2017 joten please, älä vetoa joihinkin vanhoihin tapoihin ja asioihin.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi

Vierailija
62/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi, kun olen naimisissa.

Miksi sitten olet ihastunut ? Toivoisitko että saisit edes seksisuhteen ihastuksesi kanssa ?

Koska mies on fiksu ja hauska ja kiinnostava, ja minulla on jotenkin aivan uskomattoman hyvä olla hänen seurassaan. Seksisuhteesta voin vain fantasioida, en ikinä uskaltaisi ehdottaa sitä. Minulle riittäisi jos voisimme olla ystäviä ja tavata ja jutella joskus, mutta häntä ei sekään kiinnosta. :/

Et ole ilmeisesti edes suoraan kysynyt tai pyytänyt seuraksi minne vaan, mutta teet suoraan johtopäätöksiä ja luultavasti vielä vääriä sellaisia.

Kaikki ei vihjeitä ymmärrä tai tulkitse eleitä oikein, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei muuten ole mitään aloitteen tekemistä vastaan, mutta kokemukseni mukaan niissä tapauksissa jostain syystä käy aina niin että mies innostuu heti vähän liikaakin, vääristä syistä vaan: luulee että olen tarjoutumassa seksuaalisesti tai taloudellisesti hyväksikäytettäväksi, eikä minulla ole mitään odotuksia. Idiootit. Toinen vaihtoehto on, että mies alkaa heti pelata mukana koska on vaan niin imarreltu, mutta mielenkiintoa mihinkään oikeaan suhteeseen ei ole, korkeintaan BWF. tämä on siis osittain samanlainen aiemman tapahtumaketjun kanssa.

Kaikkein oudointa tässä on se, että vaikka näyttäisi ennen aloitteen tekoa siltä että miehellä on aitoa kiinnostusta ilmassa, se muuttuu aloitteen myötä tuollaiseksi paskakiinnostukseksi.

Vierailija
64/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein alotteen. Asumme nykyään yhdessä.

Vierailija
65/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsi

Ei se välttämättä ole mikään ongelma vaikka täällä monet niin sanoo.

Vierailija
66/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein alotteen. Asumme nykyään yhdessä.

Siis kannatti, tämä arpa voitti niin voisi myös käydä monille muillekin kun vain yrittää :)

Vierailija
67/75 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi, kun olen naimisissa.

Miksi sitten olet ihastunut ? Toivoisitko että saisit edes seksisuhteen ihastuksesi kanssa ?

Koska mies on fiksu ja hauska ja kiinnostava, ja minulla on jotenkin aivan uskomattoman hyvä olla hänen seurassaan. Seksisuhteesta voin vain fantasioida, en ikinä uskaltaisi ehdottaa sitä. Minulle riittäisi jos voisimme olla ystäviä ja tavata ja jutella joskus, mutta häntä ei sekään kiinnosta. :/

Et ole ilmeisesti edes suoraan kysynyt tai pyytänyt seuraksi minne vaan, mutta teet suoraan johtopäätöksiä ja luultavasti vielä vääriä sellaisia.

Kaikki ei vihjeitä ymmärrä tai tulkitse eleitä oikein, valitettavasti.

Olen lähettänyt sähköpostia (ei vastannut) ja kutsunut kylään (ei ehtinyt). Nyt yritän vain sopeutua ajatukseen, että en näe häntä enää koskaan, mutta kaipaan häntä yhä. Viimeisestä tapaamisesta on melkein vuosi ja sähköpostiviesteistä puoli vuotta, mutta en vain saa häntä mielestäni. :'(

Vierailija
68/75 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kyllä! Nyt ollaan oltu naimisissa jo 15v.

Vierailija
69/75 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän tiedon mukaan kiinnostuksen kohteeni on seurustelusuhteessa, mutta ovat ilmeisesti eroakin harkinneet useampaan kertaan. Voiko sellaista suhdetta enää korjata. Vaikuttaa kiinnostuneelta ja toisaalta torjuvalta. En voi kuin yrittää jutella hyvnpäiväntuttavana ja tehdä hyvän vaikutuksen. Hänestä sitten kiinni mitä aikoo tehdä. Ainakin meillä on puheyhteys. Yritän katsella muitakin, koska ikuisena pessimistinä en usko että tästä mitään tulee. Miksi sitten sydän sanoo muuta?

Vierailija
70/75 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme varattuja, enkä usko hänen olevan kiinnostunut salasuhteesta.

Vierailija
71/75 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu, hänestä en oikeastaan tiedä. Luulen, että vaikka hän olisikin sinkku, hän ei halua sekaantua varattuihin petturinaisiin. Sellainenhan minä olisin. Jos hän tekisi aloitteen salaisiin yhteisiin hetkiin, en ehkä voisi pidätellä itseäni.

Vierailija
72/75 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rupsahtanut. Hän ei.

Vierailija
73/75 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Teen töitä hänen kanssaan (en samassa työpaikassa, mutta tapaamme usein ja olemme tavallaan kollegoita), enkä edes tiedä onko hän varattu. Olisi aika noloa osoittaa kiinnostusta ennen kuin olen ottanut selvää ainakin tuosta toisesta asiasta - en halua vikiteällä varattua.

2. Olemme tällä haavaa kavereita, meillä on yhteinen intohimo (tapasimme yhdessä tapahtumassa ja hän teki aloitteen) ...  mutta olen aika paljon häntä vanhempi (vaikkakin ihan hyvän näköinen ;-)). Katson ja odotan mieluummin, onko hänellä kiinnostusta enempään ennen kuin nolaan itseni täydellisesti. Tyyppi on aika introvertti, joten vaikea sanoa mitä sen päässä oikeastaan liikkuu... 

Tässä nyt pari syytä. (Kyseessä on siis kaksi eri tyyppiä.)

Vierailija
74/75 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tehnyt ja tullut torjutuksi.

Nyt mies hieman vaivihkaa vikittelee bäkkiin mutta en tee enää aloitetta.

Jos hän haluaa minut niin pitöisi tehdä itse jotain todella vakuuttavaa effortia😅

Vierailija
75/75 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kerran hänet lounaalle ihan muuten vaan. Vastaus oli nopea ja tuikka "ei". No ei sitten. En mä varatun perässä ala sen enempää roikkua.