Nainen! Miksi et tee aloitetta miestä kohtaan johon olet ihastunut?
Vastaa jotain muuta kuin että: koska se on miehen tehtävä. NIIN SE Ei OLE.
Joskus voi ihan hyväkin mies mennä ohi, ja vaan sen takia että nainen jää jumittamaan, eikä tee sitä ratkaisevaa liikettä.
Nyt on vuosi 2017 joten please, älä vetoa joihinkin vanhoihin tapoihin ja asioihin.
Kommentit (75)
Mies oli varattu, minuun nähden ongelmallisessa asemassa ja kaiken lisäksi meillä oli liikaa ikäeroa. Eli jätin lähestymättä ihan järkisyistä.
Etten vaikuttaisi liian helpolta ja varmalta. Miehet tykkää "saalistaa" näin se vain on. Mielummin vihjailen ja annan selvän merkin että olen kiinnostunut ja annan miehen tehdä aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
En voi, kun olen naimisissa.
Miksi sitten olet ihastunut ? Toivoisitko että saisit edes seksisuhteen ihastuksesi kanssa ?
"Miksi sitten ihastut...?" ?!? Jaa- a, sen kun tietäisi. Ei se ole mikään järjen valinta ( ainakaan aina).
Vierailija kirjoitti:
Etten vaikuttaisi liian helpolta ja varmalta. Miehet tykkää "saalistaa" näin se vain on. Mielummin vihjailen ja annan selvän merkin että olen kiinnostunut ja annan miehen tehdä aloitteen.
Ei kaikki miehet jaksa saalistaa ( Jännämiehet) ehkä mutta ei nekään pitkään. Siirtyvät nopeammin helpommin lämpenevään naiseen.
Avopuolisoni kanssa jäi vähän epäselväksi kumpi teki aloitteen, kun tutustuimme kaveriporukan kautta baarissa.
Sitä vuosia ennen olin kovasti ihastunut erääseen mieheen ja tein aloitteen itse, menin juttelemaan. No, hän ei ollut kiinnostunut, mutta itsetuntoni ei kärsinyt siitä, vaikka hetken toki harmitti. Sen jälkeen kaikki kolme suhdettani ennen nykyistä miestäni alkoivat, kun tein itse aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska miehet on tehneet minulle selväksi että kelpaan pelkkään seksiin.
Höpönassu sen olet kyllä ihan itse keksinyt. Taidat olla kuitenkin hyvää vaimomatskua ?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa :D
Senkin laiska höpönassu :/
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ollut kiinnostunut kenestäkään.
N27
Olet varmaan aseksuaali.
Olen ujo. Hän on parisuhteessa ja lapsia on. Oma suhde on kulissiliitto. Lisäksi olisi noloa, jos saisin pakit, koska näemme usein. Siinäpä syitä kerrakseen.
T. Yli kolme vuotta ihastunut samaan mieheen....
Vierailija kirjoitti:
Pelkään torjuntaa, olen epävarma, torjunnan tapahtuessa/tapailun loppuessa olisi kiusallista olla samassa tilassa.
Kuvitteletko että ei miehet pelkää torjuntaa tai ajattele lähes samoin mitä miten kirjoitit ?
Mieskö muka kestää pettymykset paremmin ??? Ei ikinä.. jo kaikki itsemurha tilastot kertoo selvät tosiasiat kiistattomasti.
Vierailija kirjoitti:
En tee enää, koska tähän asti tekemäni aloitteet on johtaneet ainoastaan seksisuhteeseen. Sen sijaan kun mies on ollut se aloitteellisempi, on suhteesta tullut ihan normaali parisuhde.
N39
Tämä on mielenkiintoinen havainto valtasuhteista.
Jos nainen on se enemmän kiinnostunut, mies sanelee säännöt.
Jos mies on se enemmän kiinnostunut, nainen sanelee säännöt.
Kun mies on enemmän kiinnostunut, nainen voi nalkuttaa, haluaa mieheltä enemmän materiaalista ja sosiaalista nousua, säännöstelee seksiä ja pitää silmät auki parempien miesten varalta.
Kun nainen on enemmän kiinnostunut, mies ajattelee että "voisihan sitä kiksauttaa" ja yrittää pitää seksin päällä katsellen samalla kiinnostavampia naisia, joiden eteen voisi suostua vaikka naisen sääntöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Olet varmaan aseksuaali.
Jaa en tiedä mikä sen määritelmä on. Minä tunnen seksullista vetoa vain miehiin ketä tunnen ja heissä on joku piirre mikä minuun vetoaa eikä ole ikinä ollut tarvetta tehdä aloitetta kun miehet itse ovat siinä hyvin aktiivisia.
Nyt en, koska kyseessä esimieheni, eikä siitä hyvää seuraisi.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen piti tehdä aiheesta aloitus. Usko jo myös naiset tekee aloitteita. Jos sinä et niitä ole saanut se johtuu vain siitä ettei kukaan ole sinusta kiinnostunut.
uom
Kaikki kiinnostuneet naiset eivät tee aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
N27
Annat itsestäsi ihanan lämpimän, sympaattisen ja sydämmellisen käsityksen :)
Mies oli sormuksellinen, näin häntä viimeksi viime vuoden lopulla ns. virallisissa yteyksissä. Ikäeroakin on, mutta se ei olisi haitannut. Kunnioitan kuitenkin toisten parisuhteita, joten en tehnyt aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet jaksa saalistaa ( Jännämiehet) ehkä mutta ei nekään pitkään. Siirtyvät nopeammin helpommin lämpenevään naiseen.
No eihän tuossa lämpenemisestä puhuttu, vaan aloitteen tekemisestä. Kumpi tekee aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo. Hän on parisuhteessa ja lapsia on. Oma suhde on kulissiliitto. Lisäksi olisi noloa, jos saisin pakit, koska näemme usein. Siinäpä syitä kerrakseen.
T. Yli kolme vuotta ihastunut samaan mieheen....
Asia selvä, keep dreaming !
Siksi koska miehet on tehneet minulle selväksi että kelpaan pelkkään seksiin.