Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Miksi et tee aloitetta miestä kohtaan johon olet ihastunut?

Vierailija
12.08.2017 |

Vastaa jotain muuta kuin että: koska se on miehen tehtävä. NIIN SE Ei OLE.

Joskus voi ihan hyväkin mies mennä ohi, ja vaan sen takia että nainen jää jumittamaan, eikä tee sitä ratkaisevaa liikettä.

Nyt on vuosi 2017 joten please, älä vetoa joihinkin vanhoihin tapoihin ja asioihin.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin koitan tehdä jotain, jos joku kiinnostava tulee vastaan. Tarkoitan siis sellaisia, jotka olen muutaman kerran nähnyt jossain. En ihastu juuri koskaan keneenkään kovin helposti, joten ei ole sitäkään kynnystä, että olisin jo etukäteen kuvitellut ties mitä ja sitten tulis todellisuus vastaan. Pari viimeistä yritystä on mennyt kyllä ihan perseelleen, mutta väliäkö sillä.

Vierailija
42/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran en tehnyt siksi, että olin 44 ja poika 22 ja hänellä oli tyttöystävä. Oisko pitänyt?

Eh, no ei olisi. Mikä sussakin on vikana jos ihastut johonkin hädin tuskin teini-iän ylittäneeseen keltanokkaan?

Päinvastoin, mikä sussa on vikana, kun pidät kaikkia 22-vuotiaina mahdottomina 44-vuotiaan ihastua. Hän oli hyvin sydämellinen poika/mies ja avulias, iloinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloitteen viime talvena. Juopuneena laitoin viestiä työkaverille, että ikävä on. Mies vastasi ja myöhemmin illalla sitten nähtiin ja jo suukoteltiin. Humalassa oli tuo mieskin. Siitä muutama viikko myöhemmin mieheltä tuli selvinpäin sellainen varovainen tiedusteluviesti tuntemuksistani. Vastasin täysillä eli kerroin, että ajattelen häntä koko ajan. Itse naimisissa vielä tuolloin. Nyt elämä mullistunut ja ero menossa. 

Ihastunut olin 1,5 vuotta. Mies sanoo ettei ole huomannut mitään. No enpä ole voinut näyttää tunteitani töissä, kun naimisissa olin. Sitten tuli se vahva humalatila, jolloin uskalsi lähestyä ja hyvä niin. Oma avioliitto oli täysin kuollut. Ihanaa, kun on mies, joka uskaltaa ottaa kädestä kiinni ja sanoo tykkäävänsä.

Vierailija
44/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee enää, koska tähän asti tekemäni aloitteet on johtaneet ainoastaan seksisuhteeseen. Sen sijaan kun mies on ollut se aloitteellisempi, on suhteesta tullut ihan normaali parisuhde.

N39

Tämä on mielenkiintoinen havainto valtasuhteista.

Jos nainen on se enemmän kiinnostunut, mies sanelee säännöt.

Jos mies on se enemmän kiinnostunut, nainen sanelee säännöt. 

Kun mies on enemmän kiinnostunut, nainen voi nalkuttaa, haluaa mieheltä enemmän materiaalista ja sosiaalista nousua, säännöstelee seksiä ja pitää silmät auki parempien miesten varalta. 

Kun nainen on enemmän kiinnostunut, mies ajattelee että "voisihan sitä kiksauttaa" ja yrittää pitää seksin päällä katsellen samalla kiinnostavampia naisia, joiden eteen voisi suostua vaikka naisen sääntöihin. 

Naulan kantaan! Omissa suhteissa olen huomannut juuri saman ilmiön. Tosin näinhän se "pitääkin" mennä... se joka on vähemmän suhteesta innostunut, on usein se joka sanoo lopullisen sanan ja suhteesta innostunut myötäilee.

Vierailija
45/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut kiinnostunut kenestäkään.

N27

Annat itsestäsi ihanan lämpimän, sympaattisen ja sydämmellisen käsityksen :)

Oletan että tuo oli sarkasmia. Minkä minä sille teen jos ympärillä pyörii tyrkkäs miehiä nikn etten ehdi itse ensin kenestäkään kiinnostua? Kuten jo sanoin se voi tapahtua vasta kun tunnen toisen ja tässä on aina käynyt nikn että mies tulee ensin markkinoimaan itseään minulle.

Vierailija
46/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen tehnytkin, mutta harvemmin olen tarpeeksi ihastunut. Ei jaksa nähdä vaivaa, kun en varsinaisesti tarvitse pari- tai seksisuhdetta mihinkään

Vierailija
47/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuoli :'(

Vierailija
48/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sekä suoraviivaisia että hienovaraisia aloitteita mutta mies ei tajua - tai teeskentelee ettei tajua.

Vierailija
49/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään torjuntaa, olen epävarma, torjunnan tapahtuessa/tapailun loppuessa olisi kiusallista olla samassa tilassa.

Ei kukaan heteroseksuaalinen mies torju jos nainen ehdottelee. 

Joten elä vikittele homoja.

Vierailija
50/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olen huono tekemään aloittetta. Olen myös kaikissa parisuhteissa tullut jätetyksi. Ne torjutuksi ja jätetyksitulemisen tunteet ovat jättäneet arpia, jotka estävät aloitteen tekemisen. Miellän myös, että jos mies itse tekee aloitteen, on hän oikeasti kiinnostunut minusta, eikä alkaisi parisuhteeseen vain siksi, että minä haluan. Pelkään yksipuolista suhdetta kuin ruttoa ja minulle olisi vaivaannuttavaa tietää, etten ollut miehelle niin ihana, että hän olisi vuokseni tehnyt mitä vain, kuten tehnyt aloitetta. Kolmas on muutoksen pelko. Jos on ihanan miehen kanssa tapaillut, eikä vielä olla edetty edes pusuasteelle, niin siitä viattomaksi muodostuneesta tapailusta en halua luopua. Pakkien jälkeen pelkään menettäväni hänet ja mieluummin jaksan odottaa miehen aloitetta, kuin ottaa riskiä. Omasta mielestä, jos ollaan tavattu jo yli puoli vuotta n. 1-2x/kk kertoo jo minulle, että seurastani ehkä pidetään, kun tullaan aina uudestaan tapaamisiin. Se on kuitenkin minulle paljon, että olen yleensä se, joka tapaamista ehdottaa ja pitää yhteyttä. Minusta mies voisi tulla tässä vastaan ja tehdä seuraava siirto, vaikka ihan pitää kädestä kiinni kävellessä. Herkkä ja ehkä vähän aran oloinenhan tuo mies on ja jotenkin helposti otan "ohjat käsiini", mutta tulee se minullekin uskalluksen raja jotenkin vastaan. Jos hän edes kerran oma-aloitteisesti soittaisi tai laittaisi viestiä, niin olisin ipi onnellinen. Yleensä minulla ei ole ongelmia saada miestä, mutta tässä tapauksessa olen ymmälläni, miksei juttu etene kiinnostuksestani huolimatta.

Onko tämä hyvä syy, vai pitääkö minun vielä eritellä tätä jotenkin?

Vierailija
51/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä todennäköisyydellä se mies josta minä olen kiinnostunut, olisi 1) vapaa, 2) kiinnostunut myös minusta ja 3) tilanne olisi sellainen että suhde on mahdollinen? Niin... eli pieleen menee, useimmiten.

Vierailija
52/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on täysin eri "luokassa" mun kanssani, en todellakaan usko, että kelpaisin hänelle ikinä kaveria enemmäksi. Lisäksi tiedän, että hänellä on todella ihastunut erääseen toiseen naiseen ja heillä on jotain säätöä/juttuja/miksikä sitä kutsutaankaan meneillään, ollut jo jonkin aikaa.

Vierailija
53/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parin vuoden aikaan sivusta seurannut kuinka ihastukseni on iskenyt naisia baarissa. Minua hän katselee, mutta ei tule juttusille, joten selvästikään en kiinnosta tarpeeksi. Siksi.

Vierailija
54/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, joten oletan että aloite minun suunnastani on miehille vastenmielinen. Siksi en tee aloitteita ikinä.

Vierailija
55/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parin vuoden aikaan sivusta seurannut kuinka ihastukseni on iskenyt naisia baarissa. Minua hän katselee, mutta ei tule juttusille, joten selvästikään en kiinnosta tarpeeksi. Siksi.

Nyt kyllä saatat erehtyä, tuskin se edes katselisi sinua jos ei yhtään kiinnostaisi.

Ehkä sinun pitäisi vaan rohkeasti mennä juttelemaan sille, ihan mistä tahansa niin saisit oikean varmuuden asiaa, nyt vain kuvittelet että ei sitä kiinnosta.

Tee itse itsestäsi kiinnostava.

Vierailija
56/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli varattu, minuun nähden ongelmallisessa asemassa ja kaiken lisäksi meillä oli liikaa ikäeroa. Eli jätin lähestymättä ihan järkisyistä. 

Onko mielestäsi Dannylla ja Erikalla sopiva ikäero 51v ? He eivät tee siitä mitään ongelmaa.

Luultavasti sinun ja ihastuksesi välinen ikäero on huomattavasti pienempi ? Ehkä 10-20v ?

Vierailija
57/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi, kun olen naimisissa.

Miksi sitten olet ihastunut ? Toivoisitko että saisit edes seksisuhteen ihastuksesi kanssa ?

Koska mies on fiksu ja hauska ja kiinnostava, ja minulla on jotenkin aivan uskomattoman hyvä olla hänen seurassaan. Seksisuhteesta voin vain fantasioida, en ikinä uskaltaisi ehdottaa sitä. Minulle riittäisi jos voisimme olla ystäviä ja tavata ja jutella joskus, mutta häntä ei sekään kiinnosta. :/

Vierailija
58/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kuoli :'(

Se on jo sitten vähän vaikeampi juttu. No hyvät haaveet & kuvitelmat toivottavasti kuitenkin jäi ?

Ehkä sitten seuraavassa elämässä.

Vierailija
59/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi, kun olen naimisissa.

Miksi sitten olet ihastunut ? Toivoisitko että saisit edes seksisuhteen ihastuksesi kanssa ?

Koska mies on fiksu ja hauska ja kiinnostava, ja minulla on jotenkin aivan uskomattoman hyvä olla hänen seurassaan. Seksisuhteesta voin vain fantasioida, en ikinä uskaltaisi ehdottaa sitä. Minulle riittäisi jos voisimme olla ystäviä ja tavata ja jutella joskus, mutta häntä ei sekään kiinnosta. :/

Ystävyyttä/kaveruutta voi syventää ja lujittaa ja pikkuhiljaa asiat voivat edetä juuri sinne suuntaan kuin itsestään ja sitten se kipinän hetki tulee :)

Joskus kannattaa olla kärsivällinen, se palkitaan useimmiten.

Vierailija
60/75 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen, joten oletan että aloite minun suunnastani on miehille vastenmielinen. Siksi en tee aloitteita ikinä.

Ei välttämättä, riippuu myös siitä millaista miestä tavoittelet.