Luetelkaa syitä miksi kannattaa hankkia lapsi
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Enkä luettele. Täällä aina nujerretaan kaikki positiiviset asiat ja alapeukutetaan. Ei saa olla onnellinen lapsista.
T: yritän keksiä tekosyitä olla luettelematta hyviä puolia, koska en keksi niitä.
Luuletko, että tämän palstan mammoilla on perhe-elämästä mitään positiivista sanottavaa? Kaikki on perseestä, etenkin mies.
Vierailija kirjoitti:
Enkä luettele. Täällä aina nujerretaan kaikki positiiviset asiat ja alapeukutetaan. Ei saa olla onnellinen lapsista.
Oikeastiko päätät ala- ja yläpeukkujen mukaan minkälaisen mielipiteen esität?
noh ainahan joku keksii lapsista negatiivista, tai siitä ettei voi vaan elää oman päänsä mukaan itselleen ja tehdä vain mitä itse haluaa. Mutta.
- Lapsien kanssa on hauskaaa. (myös kamalalia ja tuskastuttavia hetkiä, mutta hauskuus voittaa).
- Omassa lapsessa näät samoja piirteitä, tyttäreni juo samalla tavalla kuin minä, hänellä on edesmenneen isäni vinot pikkusormet, isänsä energisyys... jne..
- Huomaat olevasi aika aikaansaava ihminen kun olet muutaman vuoden ollut äiti.
- Ihana huomata miten joku ihminen voikaan olla niin rakas kuin oma lapsi.
- Elämästä tuli monipuolisempaa, tapasin uusia ihmisiä. On edelleen ne aikuisten jutut ja vanhat kaverit, sitten on samassa elämäntilanteessa olevia äitejä ja isejä joiden kanssa voi jutella näistä kullannupuista ja heidän kommelluksista.
Onhan näitä
No siitä voi hyvällä tuurilla tulla NHL-tähti joka ostaa sullekin kivan lukaalin vanhoille päivillesi.
Lapsilisät, saa matkustaa vaunujen kanssa ilmaiseksi julkisilla yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko päätät ala- ja yläpeukkujen mukaan minkälaisen mielipiteen esität?
Oletko sinä tyhmä?
Kysyt väärältä palstalta, äidit täällä eivät osaa kuin ilkeillä ja haukkua muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: yritän keksiä tekosyitä olla luettelematta hyviä puolia, koska en keksi niitä.
Väärin meni. Sunlaisten takia en enää keskustele aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
noh ainahan joku keksii lapsista negatiivista, tai siitä ettei voi vaan elää oman päänsä mukaan itselleen ja tehdä vain mitä itse haluaa. Mutta.
- Lapsien kanssa on hauskaaa. (myös kamalalia ja tuskastuttavia hetkiä, mutta hauskuus voittaa).
- Omassa lapsessa näät samoja piirteitä, tyttäreni juo samalla tavalla kuin minä, hänellä on edesmenneen isäni vinot pikkusormet, isänsä energisyys... jne..
- Elämästä tuli monipuolisempaa, tapasin uusia ihmisiä. On edelleen ne aikuisten jutut ja vanhat kaverit, sitten on samassa elämäntilanteessa olevia äitejä ja isejä joiden kanssa voi jutella näistä kullannupuista ja heidän kommelluksista.
Onhan näitä
Joo, tässä on se tärkein syy hankkia lapsia, joku ryyppää samalla tavalla kuin minä itse!
On joku johon tuhlata kaikki ylimääräiset rahat ja oikeastaan ne tarpeeseenkin menevät rahat. Niin ja tietysti myös kaikki vapaa-aika ja välillä myös työaika.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä
Kaikki näistä pätee myös esim. koiran hankkimiseen, paitsi vinot sormet ja juomistottukukset. Ja juotko tosissaan lapsiesi kanssa? Oletko sellainen bileäiti?
Ei jestas miten tyhmää porukkaa täällä pyörii. Moido.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: yritän edelleen vierittää syyn muiden niskoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: yritän edelleen vierittää syyn muiden niskoille
Ohhoh :) Aika hyvä yritys, mutta siltikin vaan vähän säälittävä.
-Juuri heränneen lapsen hymy
-Voit vaikuttaa maailman tulevaisuuteen kasvattamalla fiksun ihmisen
-Pääset taas osalliseksi lapsellisesta riemusta esim. Lintsireissutt ja joulut taas hauskemmalta
-Oma jälkeläinen usein välittää omasta vanhemmastaan myös tämän ikääntyessä.
-Kasvun seuraaminen on kiintoisaa
-Lasten kanssa leikkiminen on hilpeää
-Oppii eri näkökulmia elämään
-Voimistut ihmisenä, koska äidin ja isän on hoidettava tilanne kuin tilanne
-Suku ja perhe vahvistuu, kun siihen syntyy uusia jäseniä. Sukuside on monissa perheissä vahva, ja tuntuu hyvältä, kun on niin läheisiä ihmisiä ympärillä.
-Vauvat on hellyyttäviä.
Nämä esimerkiksi on minulle riittävän hyviä syitä.
Lasta voi käyttää ilmaisena terapeuttina loppuikänsä. Jo pienen lapsen saa peloteltua ja syyllistettyä niin, että hän unohtaa omat tarpeensa eikä uskalla kertoa kuulemastaan eteenpäin.
Sitten voi ihmetellä, mihin lapsi aikuisena tarvitsee terapiaa.
Näin mun äiti ainakin teki.