Miten stoppi miehen kälätykselle?
Mies räpättää, kaakattaa ja ylipäätään puhuu lähes taukoamatta. Pyynnöt keskittyä, tiivistää sanottavaansa ja rauhoittua eivät auta. Mies voi puhua tuntikaudet tuttavistaan ja heille sattuneista kummallisista tapauksista, tai mies puhuu sukulaisistaan tai naapureistaan. Puhuu siis jatkuvasti joistain ihmisistä, joiden asiat minua eivät kiinnosta ja joista useimpia en edes tunne.
Pakko olla tekemisissä, kun käymme samassa harrastuksessa ja miehellä itsellään ei ole autoa.
Mikä avuksi?
Kommentit (18)
Mikä pakko sun on sitä kälättäjää kuskata??
Otat käsistä, katsot suoran silmiin ja sanot
NYT. TURPA. KIINNI.
Korvatulpat? Ja kuulosuojaimet. Tosin pitää katsoa välillä onko kaveri kunnossa tai jos se kirjoittaa lapulle asian. Koputtaa olkavarteen jos on asiaa. Ehkä säkin voit kertoa hauskoja juttuja ja nauratte. Joku toinen kuskaa sen? Tai pyydä sitä selostamaan erikoisia yksityiskohtia maisemasta, jos löytää niitä.
Tunnen yhden tuollaisen, ei ole ns. neurotyypillinen. Ei tuohon mikään auta.
Tyhmät puhuvat toisista ihmisistä. Vähän fiksummat puhuvat asioista. Fiksuimmat ilmiöistä.
Eleanorin lause vapaasti ilmaistuna. Sama.
Eikös naiset juuri usein ole valittaneet, että miehet puhuu liian vähän
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät puhuvat toisista ihmisistä. Vähän fiksummat puhuvat asioista. Fiksuimmat ilmiöistä.
Riippuu varmaan mitä puhuu ja millä tavalla, kenelle.
Vierailija kirjoitti:
Haluan antaa hänelle mahdollisuuden osallistua, eli silkkaa ystävällisyyttäni kuskaan. Minusta on normaalia auttaa toisia ihmisiä.
Tämä vain on alkanut rasittaa niin paljon, että nykyisin jo enemmän odotan pelolla ja harmituksella kuin innolla kokoontumisiamme.
Kuulosuojaimia voisin kokeilla, minulla on oikein hyvät, jotka vaimentavat jopa oksasilppurin ja moottorisahan äänen.
A.P.
Vierailija kirjoitti:
Mikko? Tulee vessaankin perässä, kun ei voi lopettaa puhetulvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan antaa hänelle mahdollisuuden osallistua, eli silkkaa ystävällisyyttäni kuskaan. Minusta on normaalia auttaa toisia ihmisiä.
Tämä vain on alkanut rasittaa niin paljon, että nykyisin jo enemmän odotan pelolla ja harmituksella kuin innolla kokoontumisiamme.
Kuulosuojaimia voisin kokeilla, minulla on oikein hyvät, jotka vaimentavat jopa oksasilppurin ja moottorisahan äänen.
A.P.
Sanot sitten ihan suoraan, että kyydit on jatkossa tarjolla vain hiljaisina. Jos ei onnistu, jää kotiin. Ei sinun tarvitse uhrautua ja sitten valittaa asiasta. Itse olet kiviriippasi valinnut.
Lopeta kuskaaminen, olet jo hyväntyön tehnyt. Ajattelitko kuskata aikuista loppuelämäsi, vai milloin ajattelit lopettaa? 5 v päästä? 10 v päästä? 20 v päästä?
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä sinä jauhat paskaa vauvapalstalla, sinun on oltava siis suorastaan nero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A.P.
Ootko kysynyt että "hei, voisitko olla hiljaa vähän aikaa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko? Tulee vessaankin perässä, kun ei voi lopettaa puhetulvaansa.
Ei. Äläkä viitsi heitellä jossain vauvapalstalla nimiä, pölvästi.
Mun oma mies on tuommoinen. Olen oppinut olemaan kuuntelematta. Äijä kälättää kälättämästä päästyään ja mulle se puhe on pelkkää taustakohinaa
Kysy onko katsonut Karjalan Kunnailla ja sano että muistuttaa Keijo Sahiojaa luonteeltaan.