Miten naisen elämä muuttuu kun ulkonäön huippuvuodet ovat ohi?
Naisen ulkonäön huippuvuodet ovat n. 18-22 vuotiaana, silloin kun naisen hedelmällisyys on parhaimmillaan ja on kyky synnyttää mahdollisimman terveitä lapsia ilman liikoja geenivirheitä.
Kun nainen vanhenee, eli rupsahtaa ja iho rappeutuu alkaa myös hedelmällisyys laskea ja vanhempi synnyttämisikä lisää geenivirheiden riskiä vauvalle. Korkea hedelmällisyys siis näkyy myös naisessa viehättävänä ulkonäkönä, sillä kolmekymppisenä nainen ei ole enää niin hehkeä kuin parikymppisenä.
Mitä muuta vaikutuksia ulkonäön huippuvuosien menettäminen naisessaa vaikuttaa? Miesten huomion lasku, jne? Joutuu ehkä itse tekemään enemmän aloitteita saadakseen haluamansa miehen?
Kommentit (22)
Vaikka tämä aloitus onkin pelkkä provo niin sanon asian, joka on totta.
Usein kun näen lehdissä kuvia menneiden vuosikymmenten misseistä, ajattelen, että miten ne onkin niin paljon kauniimpia keski-ikäisinä.
Seuraavalla aukeamalla tulee sitten vastaan joku sarasieppi, jolla on kerralla naamassaan enemmän meikkiä, kuin normaali suomalainen nainen käyttää 10 vuodessa. Katson saraa ja ajattelen, että eikö kukaan ole sulle kertonut, että olisit niin paljon nätimpi ilman tota kuorrutusta ja että se, että yrität näyttää kypsemmältä kuin olet pelkästään alleviivaa sitä, kuinka nuori olet.
Sarasieppi ja kumppanit on varmasti kauniimpia nelikymppisenä, kun ne on pyyhkineet ne maalit pois naamaltaan ja saaneet itseluottamusta rutkasti lisää.
Olen vielä alle kolmikymppinen nuorehko nainen ja en stressaa yhtään ikääntymisen aiheuttamia lieveilmiöitä esim. miesten huomion saannin vähentymiset jne. Ei ole nytkään tarveta saada huomiota miehiltä tai olla mieliksi kenellekään. Haluan vain,että säilyn terveenä ja hyvinvoinana läpi eliniän. Sitä paitsi ainakin mun lähipiirin iäkkäämmät naiset ovat oikein suosittuja miesten keskuudessa. Kyllä vanhempikin nainen voi olla vähintään yhtä haluttava kuin nuori nainen ja löytää elämänsä rakkauden