Mitä tehdä kun liivinympärys 60 on liian iso?
Kokon on suunnilleen aina ollut 60-65 f/e, nyt pitkästä aikaa kävin osassa uusia liivejä kun lopetin imetyksen muutama kuukausi sitten. Ajattelin homman olevan helppo kun menen vain liikkeeseen ja otan sieltä jotain niistä merkeistä joita olen ennekuin käyttänyt.
Vaan kun ei. Sovitin useita malleja ja merkkejä kunnes päädyin yhteen kokoa 60g. Miten tämä nyt näin meni kun olen vielä lihavampi kuin ennen raskautta eikä rinnat ole kuitenkaan suuremmat? Huomaan sen vanhoista kulahtaneista liiveistä.
Ei se sinänsä mitään mutta kun tuo ympärysmitta 60 menee viimeiseen hakaseen ja ei tue kuitenkaan kunnolla. Kokeilin siis useita merkkejä ja kaikissa sama. Käsittääkseni sellaista ei ole olemassa kuin 55?
Joten mitä nyt teen? Onko merkkejä jotka eivät ole kasvattaneet mittoja tai olisivat ottaneet pienemmät koot käyttöön?
Muita kenen liivikoko mystisesti muuttunut vaikka itse ei?
Kommentit (28)
Huomaa että täällä ei osa kommentoijista tajua yhtään mitään tissiliiveistä :D G-kuppi ei automaattisesti tarkoita jättirintoja. Jos kuppikoko on 60G, niin kyseessä ei tosiaan ole mitkään jättiläisrinnat. Sitten olisi, jos ympärysmitta olis 100G.
Itse käytän 75E-koon liivejä ja rintani eivät todellakaan ole isot. Ihan liiviliikkeessä olen käynyt ja itsekin järkytyin kun myyjä tuon koon minulle sanoi, hyvänen aika E-kuppi! Aina olen B-kuppia käyttänyt... Myyjä sitten selitti ettei se ole iso rintaliivikoko tämä, vaan kuppikokoon vaikuttaa niin moni asia, mm. rintojen muoto. Itselläni on leveät rinnat, joiden vuoksi kuppi on E vaikka ympärys on noinkin pieni.
AP:n ongelmaa en valitettavasti osaa sanoa mitään, muutakuin että käy ehdottomasti osaavassa liiviliikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin.
Miksi?
Puuttuisko silta jotain osia kehosta? Maksa ehkä?
Maksa ei sijaitse rintakehän ulkopuolella. Ei ainakaan normaalilla ihmisellä, sinusta en tiedä. - ei ap
Ei sijaitse rintakehässäkään, vaan vatsaontelossa.
Laitan tämän vastaukseni uudestaan, kun se näköjään hävisi noin oudosti tuonne lainauksen sisään...
Suosittelen tutustumaan tuohon Redditin ABraThatFits-palstaan, josta linkkasi. Tuon laskurinkin, eli tämä https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/
Erittäin hyödyllinen sivusto rintsikkaongelmaisille ja beginners guidesta löytää mm. paljon tietoa miten määritellä omien rintojen muoto ja miten valita niille oikea rintsikkamalli. Keskustelupalsta on asiallinen ja sieltä saa hyviä neuvoja. Tuo palsta muutti käsitykseni siitä, miten rintaliivien kuuluu istua ja näyttää päällä. Myös kokoni muuttui radikaalisti ja sen myötä liivien käyttömukavuus parantui huimasti.
hartenleed kirjoitti:
Huomaa että täällä ei osa kommentoijista tajua yhtään mitään tissiliiveistä :D G-kuppi ei automaattisesti tarkoita jättirintoja. Jos kuppikoko on 60G, niin kyseessä ei tosiaan ole mitkään jättiläisrinnat. Sitten olisi, jos ympärysmitta olis 100G.
Itse käytän 75E-koon liivejä ja rintani eivät todellakaan ole isot. Ihan liiviliikkeessä olen käynyt ja itsekin järkytyin kun myyjä tuon koon minulle sanoi, hyvänen aika E-kuppi! Aina olen B-kuppia käyttänyt... Myyjä sitten selitti ettei se ole iso rintaliivikoko tämä, vaan kuppikokoon vaikuttaa niin moni asia, mm. rintojen muoto. Itselläni on leveät rinnat, joiden vuoksi kuppi on E vaikka ympärys on noinkin pieni.
AP:n ongelmaa en valitettavasti osaa sanoa mitään, muutakuin että käy ehdottomasti osaavassa liiviliikkeessä.
Niin ei nämä mitkään isot ole. Teininä minulle kasvoi rinnat hyvin nopeasti mikä aiheutti selkäkipuja, sen jälkeen olen ollut hyvin kartalla omasta koostani ja päivitän usein alusvaatelaatikkoa. Nyt raskauden ja imettämisen aikana en viitsinyt satsata kun koko muutu niin usein.
Ympärysmitta tässä lähinnä ongelma on kun 60 on useista liikkeistä aina loppu ja nämä harvat mitä löysin on isoja. Se mikä tukee on kuitenkin se ympärys.
Joskus muinoin muutamassa pienessä liikkeessä ovat tilanneet pyynnöstä kokoja sovitettavaksi. Ehkä koitan päästä käymään taas niissä.
Vierailija kirjoitti:
Laitan tämän vastaukseni uudestaan, kun se näköjään hävisi noin oudosti tuonne lainauksen sisään...
Suosittelen tutustumaan tuohon Redditin ABraThatFits-palstaan, josta linkkasi. Tuon laskurinkin, eli tämä https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/
Erittäin hyödyllinen sivusto rintsikkaongelmaisille ja beginners guidesta löytää mm. paljon tietoa miten määritellä omien rintojen muoto ja miten valita niille oikea rintsikkamalli. Keskustelupalsta on asiallinen ja sieltä saa hyviä neuvoja. Tuo palsta muutti käsitykseni siitä, miten rintaliivien kuuluu istua ja näyttää päällä. Myös kokoni muuttui radikaalisti ja sen myötä liivien käyttömukavuus parantui huimasti.
Painoin siitä näytä lainakset niin tekisi tulee näkyviin. Tuolla näyttäisi olevan hyvää keskutelua (toisin kuin osittain täällä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyödyllinen sivusto rintsikkaongelmaisille ja beginners guidesta löytää mm. paljon tietoa miten määritellä omien rintojen muoto ja miten valita niille oikea rintsikkamalli. Keskustelupalsta on asiallinen ja sieltä saa hyviä neuvoja. Tuo palsta muutti käsitykseni siitä, miten rintaliivien kuuluu istua ja näyttää päällä. Myös kokoni muuttui radikaalisti ja sen myötä liivien käyttömukavuus parantui huimasti.Painoin siitä näytä lainakset niin tekisi tulee näkyviin. Tuolla näyttäisi olevan hyvää keskutelua (toisin kuin osittain täällä).
Joo, laitoin kuitenkin vielä erikseen näkyviin :)
Miksi et uskaltaisi, suomalaisesta lumingeriesta saa useita puolalaisia merkkejä, mm. gorsenia, ava, nessa, samanta.