Mies, suostusitko suhteeseen jossa tavataan vain pari kertaa kuukaudessa..
Mieluiten vielä niin, että ei olisi muita kumppaneita?
Tein tällä viikolla aloituksen siitä kuinka olen harkinnut suhdetta ukkomieheen, joka olisi esim. kulissiliitossa. Tämä ajatus sai ymmärrettävästi vastustusta ja minua kehotettiin keskittymään vapaisiin miehiin.
En kuitenkaan haluaisi että mies eläisi poikamieselämää, koska haluan olla tietyllä tavalla erityinen miehelle.
Itse olen sitä mieltä että kukaan ei oikeasti suostuisi tähän, mutta mitä sanoo miehet tähän?
Kommentit (104)
Siis mitä poikamieselämää? Kulissiliitossa? Miksi haluat olla erityinen?
En missään tapauksessa. En saisi tuollaisesta suhteesta mitään. Samasta syystä en myöskäänharrasta etäsuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä poikamieselämää? Kulissiliitossa? Miksi haluat olla erityinen?
Poikamieselämä on täysin vapaan ihmisen elämää. Voi olla vaikka 10 naista viikossa.
Kulissiliitossa ollaan kun eroaminen on huono vaihtoehto monesta syystä. Rakkaus ja seksi on loppunut tai siitä on tullut rutiinia tms.
Viimeiseen kysymykseen en edes vastaa koska se on naurettava.
Ap
Kevyessä ja tilapäisessä hauskanpitosuhteessa ehkä, mutta vakavalta parisuhteelta odotan tiiviimpää kontaktia.
Kohta kolme vuotta suhdetta takana, molemmat eronneet, lapset kotona, jotka isällään/äidillään joka toinen viikonloppu. Ei niitä kahdenkeskisiä hetkiä liikaa ole, mutta näillä mennään siihen asti, kunnes toisen muksu(t) lopettaa koulun ja alkaa itsenäisen elämän (vanhin lukion tokalla, nuorin neljännellä).
Yhteistä aikaa on kyllä riittämiin, eikä asuntojen välikään ole paria sataa metriä. Tälle revohkalle (2+3) tarvittaisiin vähintään 5h+k+väh. 2 kylppäriä, pääkaupunkiseudulta vuokra +2000e, joten näillä mennään , edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kevyessä ja tilapäisessä hauskanpitosuhteessa ehkä, mutta vakavalta parisuhteelta odotan tiiviimpää kontaktia.
En minä ukkomieheltä mitään yhteistä tulevaisuutta odottaisi vaan jollain tasolla aitoja tunteita. Ei pelkkää seksiä. Yhdessäoloa, ystävyyttä. Sellainen määräaikainen sopimus rakkaudesta 😁😘
Ap
Löytyisikö vielä uusia kommentteja?
Ap
Minä kyllä voisin olla tuollaisessa suhteessa.
T. Ukkomies
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä voisin olla tuollaisessa suhteessa.
T. Ukkomies
Näin minä kuvittelinkin. Sain vaan mammat kimppuuni ja kehotettiin keskittymään vapaisiin. Tässä jo tämä pieni otanta osoittaa mikä on todennäköisempää.
Ap
Olen sellaisessa suhteessa. Ei mikään ongelma, kun nainen iskee todella lujaa ja etäisyydelle ei nyt juuri tällä hetkellä ole mitään tehtävissä.
Minä olen. Toimii kummallekkin. Saadaan keskittyä omiin töihin ja harrastuksiin. Pari kolme kertaa nähdään kuussa. Sovitaan hyvin toisillemme ja ollaan erityisiä ja ei muita kumppaneita kuvioissa.
Jossain vaiheessa olisi hyvä jos suhdetta saisi syvennettyä useampien tapaamisten merkeissä kun esim ukkomies jättää vainon sopivan hetken tullen.
Huom. Ei kannata painostaa miestä jättämään vaimoaan, hän kyllä tekee sen jos tahtoo. Tulee muuten vaan katumapäälle.
Sopisi minulle, myös ns eklusiivisena suhteena. Mutta tämä suhde ei voi sisältää jokapäiväistä viestittelyä, ellei nähdä vähintään pari kertaa viikossa.
M38
7271818 kirjoitti:
Jossain vaiheessa olisi hyvä jos suhdetta saisi syvennettyä useampien tapaamisten merkeissä kun esim ukkomies jättää vainon sopivan hetken tullen.
Huom. Ei kannata painostaa miestä jättämään vaimoaan, hän kyllä tekee sen jos tahtoo. Tulee muuten vaan katumapäälle.
Minä en halua yhteistä tulevaisuutta. Ajatuksena olisi sellainen suhde, jossa kuljetaan yhdessä vähän matkaa, ollaan läheisiä mutta jatketaan sitten lopulta matkaa eri suuntiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sopisi minulle, myös ns eklusiivisena suhteena. Mutta tämä suhde ei voi sisältää jokapäiväistä viestittelyä, ellei nähdä vähintään pari kertaa viikossa.
M38
Pari kertaa viikossa, ei onnistu. En ole paita&peppu-tyyppiä. En myöskään viestittele jatkuvasti. Viihdyn omissa askareissani ja oloissani. En halua varsinaisesti vakiintua mutta yhden yön jutut ovat kuluttavia.
Ap
Aika kylmää. Itse olen eronnut ja valitettavasti pidin suhdetta ukkomieheen kun kuvittelin sen juuri kuvailemaksesi mutta todellisuudessa tunteet joko tulee tai ei tule ja mulle tuli joten pakko oli lopettaa koska itse olisin kärsinyt pitkässä juoksussa. Alusta asti selvää että ero ei tule kysymykseen ja uskoin itse kaipaavani rinnalle vain hetken kulkijaa.
Saisitko sitten erityisyyden tunteen siitä, että lainaat toisen naisen miestä? Ilmeisesti, koska se oli ensimmäinen vaihtoehtosi. Kyllä varaskin varmaan saa jotain erityisyyden tuntemuksia "työstään". Ja joillekin naisille miehiä tärkeämpää on kilpailla jonkun naisen kanssa. Mies on vain väline siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Pari kertaa viikossa, ei onnistu. En ole paita&peppu-tyyppiä. En myöskään viestittele jatkuvasti. Viihdyn omissa askareissani ja oloissani. En halua varsinaisesti vakiintua mutta yhden yön jutut ovat kuluttavia.
Ap
Niin, yritin kertoa että se turhanpäiväinen viestittely on hinta jonka mies yleensä joutuu maksamaan tapailu-suhteesta. Muuten nainen luulee ettei kiinnosta. Jos nähdään pari kertaa kuussa voisi kirjoitella viikottain, jos/kun tuntuu siltä. Semmoinen sopisi oikein hyvin.
Minäkin viihdyn omissa oloissani, ja tuolla tavalla tapaamisista ei tulisi arkisia, vaan säilysi erikoisena pitkään.
M38
Kuvailemasi kaltainen suhde taitaisi sopia aika monelle ukkomiehelle, mutta taitaa olla käytännössä melko mahdoton toteuttaa. Vielä jos sinulla sopii tuon rasittavan niitä näitä-viestittelynkin skippaaminen niin homma kuulostaa aika täydelliseltä.
Suhtautumistapasi kuulostaa vaan aika kliiniseltä ja elämässä tuppaa tulemaan usein yllätyksiä matkan varrella.
Seksi noin harvoin pitäisi olla aivan erityistä, jotta sitä jaksaisi odottaa.