Mikä on ammattisi? Palkka kuukaudessa käteen?
Minä aloitan. Lähihoitaja ja noin 1800€ kuussa käteen.
Kommentit (585)
Noin 1800e/kk, vaihtelee jonkin verran, koska eri määrä tunteja eri kuussa, mutta ihan vuositulot jaettuna 12. Ja ruokakaupassa töissä.
markkinointikoordinaattori, graafikko, nettona kuussa käteen n. 1800e
Erityisasiantuntija. Matkustusta 50% työajasta, ylitöitä paljon, mutta niitä ei makseta. 2400 käteen, 10 v työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Lehtori, kaikki kokemuslisät, 3000€ netto, tyytyväinen.[/
Törkeetä. Opettajat ja OAJ: suomen ahnein ja törkein porukka. Ihan faktaa : verratkaa suomalaiset opettajien palkkoja keskimääräiseen kansainväliseen tasoon . Ja noi opinnot: äidinkielen, mantsan, bilsan, ussan didaktiikkaa eli opettamista. Kehityspdykaa pikkusen. Ja ne gradut: käykääpä lukemassa. Monien Yläkoululaiset projektityöt on parempia!
1850e kaupungilla kehittämishankkeen vetäjä ja esimiestehtävät. Sosiaalialan puolella, mikä selittää palkan... jos olisin samanlaisessa tehtävässä vaikkapa liikenteeseen liittyvässä hankkeessa, palkka olisi tonnin enemmän.
It-asiantuntija Servicedeskissä (otan vastaan mm. nuo sairaanhoitajien valitukset, kun koneet ei toimi) ja saan siitä käteen 1800 euroa kuukaudessa. Ihan törkeän pieni palkka siihen verrattuna, miten tyhmiä ihmisiä pitää palvella.
Sovelluskonsultti. Netto vaihtelee laskutuksen mukaan mutta liikkuu 4000e molemmin puolin. Meillä maksetaan osaamisesta ja kokemuksesta. Tienaan enemmän nettona kuin meidän juniorit bruttona, mutta toisaalta tuon paljon enemmän rahaa taloon.
Kauhean korkeita palkkoja monilla!
Olen luokanopettaja, jolla myös aineenopettajan kelpoisuus, netto 2000e (sis. yhden ylityötunnin ja kaksoiskelpoisuuslisän).
Grillityöntekijä & Lastenhoitaja, bruttona 4100-5200 €/kk, riippuen työtunneista yms.
Netto tosiaan vaihtelee suurestikin useamman verokortin & eri veroprosenttien mukaan, siksi ilmoitin bruton.
2600-3300 jää käteen. Perhehoitaja.
Tutkija VTT:llä, nettopalkka 2700 €/kk
Creative. 3500 + edut. Töitä ehkä 6 h pv.
Luokanopettaja, n. 2000€ jää käteen. Ja kesän olen työtön, joten todella ihmettelen puheita opettajien liian korkeista palkoista.
Yksityisyrittäjä 1000-2000€ jää kuussa käteen. 3 lapsen yksinhuoltaja.
Ei oo mitään järkeä kertoa nettopalkaa sillä voi olla vaikka mitä vähennyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa olla netot ja brutot vähän sekaisin. Olen lääkealan yrityksessä pikkupomona ja käteen jää palkasta verojen jälkeen n 3000€/kk. Sijainti muualla kuin pääkaupunkiseudulla.
Kyllä mä saan lähihoitajana jopa tuon 2200€ nettona käteen kuukaudessa, kun vain jaksan painaa viikonloppuja ja pyhiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Middle manager keskisuuressa yrityksessä. Noin 30 korkeasti koulutettua alaista. Palkka nettona 3 350 €.
Mulla vastaava rooli, tosin ilman alaisia. Käteen 4200.
Miksi ihmeessä annetaan manager-titteli jos ei ole edes alaisia? Jonkun tuotepäällikkö-nimikkeen vielä ymmärrän myyntihommissa mutta en näitä tusinamanagareita.
Erityisopettaja 2300e