Mikä on ammattisi? Palkka kuukaudessa käteen?
Minä aloitan. Lähihoitaja ja noin 1800€ kuussa käteen.
Kommentit (585)
Joku 1300e/kk netto. Laborantin työtehtävät ja harjoittelijan palkka, opiskelen amk-inssiksi.
Sh (pääkaupunkiseutu) n. 2900€/kk, aamua ja iltaa.
Perhepäivähoitaja, 1700-1900e, riippuen miten lapset hoidossa ja onko allergisia tmv, jotka korottaa palkkaa hiukan.
Työmaapäällikkö rakennusalalla. Työkokemusta yli 30 v. Netto noin 5000 -6000 € / kk. Riippuen vuoden tulospalkkiosta.
Tutkija, vähän alle 1800€/kk jää käteen.
Vierailija kirjoitti:
johdon assistentti, 2400€/kk
Tilitoimistokirjanpitäjä, sama.
Vierailija kirjoitti:
Perhepäivähoitaja, 1700-1900e, riippuen miten lapset hoidossa ja onko allergisia tmv, jotka korottaa palkkaa hiukan.
Oletko yksityinen? Itse olen kunnallinnen pph ja brutto on alle 1900.
Tuotantopäällikkö, 40 alaista netto 3700 eur/kk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Middle manager keskisuuressa yrityksessä. Noin 30 korkeasti koulutettua alaista. Palkka nettona 3 350 €.
Mulla vastaava rooli, tosin ilman alaisia. Käteen 4200.
Miksi ihmeessä annetaan manager-titteli jos ei ole edes alaisia? Jonkun tuotepäällikkö-nimikkeen vielä ymmärrän myyntihommissa mutta en näitä tusinamanagareita.
Manager tekee usein suunnittelu ja seurantatyötä siinäkin tapauksessa ettei ole alaisia. Ei manager titteli tarkoita että olisi alaisia vaan se tarkoittaa laajempaa ja vastuullisempaa työnkuvaa, jonkinlaista päätös- ja vaikutusvaltaa.
Järkyn isoja palkkoja ihmisillä! Oon nyt työtön, mutta entisessä duunissani tienasin 1800 nettona ja luulin olevani ihan ok-/keskituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartija. Noin 1200-1700 netto riippuen ylityötunneista.
Aika paska. Mikä firma?
En viitsi sanoa, mutta iso firma. Toisaalta oon just aloittanut eli en saa vielä "täyttä" palkkaa eli tosi pienellä tuntipalkalla tässä ollaan vielä hetki. Palkka on kyllä minunkin mielestäni järkyttävän paska.
Korvauskäsittelijä vakuutusyhtiössä kk netto 2700 euroa.
Pitkäaikaistyötön. Käteen jää noin 1100 €/kk. Työ tuhosi fyysisen terveyteni ja voi olla että en enää palaa pikkupalkalla porvarien perseennuolijaksi.
Lähihoitaja yliopistosairaalassa, 3-vuorotyö, käteen jää kuukaudessa n. 2000-2500 e, joinakin kuukausina hieman alle 2000, riippuu vuoroista ja onko tyyliin paljon yövuoroja viikonloppuina.
VTM, sosiaalityöntekijä, virka-ajan ulkopuolinen työaika, kaikki kokemuslisät, käteen ilta-, yö-, la- ja su-lisineen n. 3200.
Eläkeläinen tonni käteen ja känni toteen(entinen hoitsu)
Lentokapteeni, vähän kuukaudesta riippuen 9 000-12 000 €.
Lentoemäntä, 2000-2500 jää käteen riippuen työvuoroista.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri, netto 3000-3100/kk
Puolipäiväinen (kun noin vähän)?
Erityisluokanopettaja, 2200€ käteen.