Miksei kukaan tuntematon nuori nainen ole koskaan esitellyt mulle tissejään kuten Robbie Williamsille?
Osaisin arvostaa tuota kaunista elettä paljon enemmän kuin se pöhöttynyt puppelibändin ex-jäsen.
- kiltsumies
Kommentit (17)
Mitä olet tehnyt ansaitaksesi sen?
Robbie on saavuttanut elämässään kaikenlaista. Kyllä sellaiselle persoonalle mielellään tissit näyttää. Miksei muutakin.
Niin. Et ole Robbie Williams. Että johtusko siittä, katsosnääs!
Outo juttu. Hyvä että sataa metriä pääsen kadulla kävelemään ilman että joku nuori nainen ja vähän vanhempikin on siinä tissit esillä.
Olen aina ollut luulossa että näin on kaikille miehille, en kyllä osaa sanoa että mikä olis.
Valittaminen ja avuton asenne elämässä ei innosta tissien näyttämiseen.
Minä voin näyttää sulle omani ihan lähietäisyydeltä. Kerrot vaan, kuka ja missä olet.
Aika itsekästä. Nuorelle naiselle tissien näyttäminen ei vaadi juurikaan energiaa. Mutta minäminä
Vierailija kirjoitti:
Minä voin näyttää sulle omani ihan lähietäisyydeltä. Kerrot vaan, kuka ja missä olet.
Muista äipän opettaneen, että netissä ei saa kertoa vieraille ihmisille omaa henkilöllisyyttään.
Ap
Kävisikö ryppyiset vanhat tissit?
Vaikka siltä vaikutti, tyttö ei esitellyt tissejään Robbie Williamisille (sillä tilannehan ei ollut mitenkään henkilökohtainen) vaan hän ainoastaan tissejään vilauttamalla pyrki julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mie oon Maick. Tämmönen kakskymppinen komistus Hesasta.
Minäkin voin näyttää. Et ole Robbie Williams, mutten minäkään ole nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö ryppyiset vanhat tissit?
Kuinka vanhat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, vähän liian kaukana. En viitsi tuon takia matkustaa satoja kilometreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, vähän liian kaukana. En viitsi tuon takia matkustaa satoja kilometreja.
Kuinka kauas mun tulisi matkustaa, jotta pääsisin tissejäsi ihastelemaan?
Hitto tuo nainenhan on tosi hyvän näköinen,iltalehden sivuilla on isojuttu.
Ihan tarkoituksella esitteli tisuja robbielle.
Ne tuntemattomat nuoret naiset arvostat Robbie Williamsin huomiota enemmän.