G: Mistä löysit nykyisen miehesi?
Kerro jotain alkumetreiltänne;) Ja kumpi teki aloitteen? Kuinka kauan tunsitte ennen kuin aloitte seurustella? Ja voit kertoo jotain muutakin, jos sille tuntuu:)
Kommentit (46)
Mies oli ollut ihastunut minuun jo kauan ennen kuin tajusin asian.
Sitten työpaikan virkistysristeilyllä jysähti....
Yhdessä 11 v, naimisissa ja kaksi lasta.
sit ysillä lempi taas leimahti ja siitä nyt ensikuussa 15v,
2 lasta ja onnellisesti teinirakkaus kukoistaa!!!
Itselleni tulivat ekaksi mieleen:
Mea- pissa/pissata espanjaksi
Marika- homo (espanjaksi maricon, marica)
Asko- ällöttävä (esp. " dar asco" , ällöttää)
Laittakaahan listaa lisää niin osaamme laittaa kansainvälisestikin korrektit nimet lapsillemme ;)
Asuin kotona ja tukka rasvasena siivosin. Muutama kuukausi pyörittiin kolmestaan kavereina kunnes yks baari-ilta... Seison ton miehen vieressä ihan kaverina. Takaa tuli joku vanha äijä (yli 70-vee) ja rutisti mua perseestä. Otin askeleen lähemmäs miestä. Vanha kääkkä rutisti uudelleen ja otin uudestaan askeleen lähemmäs miestä. Sitten mies ottikin muta kainaloon sanaakaan sanomatta, enkä mä vastaankaan laittanut. =D
nr 32.
PS. Löysin mieheni koulusta, ulkomailta :)
Molemmin puolista kiinnostusta oli jo pidemmän aikaa ollut havaittavissa.. Sitten eräänä kauniina kesäpäivänä, jolloin meillä oli koko työpaikan yhteinen kesätapahtuma, " löysimme" toisemme:) Oi, ihana muisto..
Pitkiä katseita toisiimme oli kestänyt jo jonkin aikaa, kunnes mies tuli pyytämään minua ulos, siitä se sitten lähti:)
Yhdessä v. -97, kaksi lasta ja okt...
Itselläni ei noihin aikoihin ollut esim. omaa telkkaria, ja asuin siinä lähellä, niin olin usein näiden kavereiden rennossa solussa telkkaria kattelemassa ja iltaa istumassa. Siinä pikkuhiljaa tuli tämä poitsukin tutuksi, minua pari vuotta vanhempi, ja meillä oli paljon yhteistä ja juteltavaa riitti. Mun puolelta kyllä oltiin vaan kavereita, koska itse vielä itkin lyhyen mutta karvaan edellisen suhteen jälkimaininkeja. Jotenkin vaan sitä löysin itseni useammin ja useammin kahdestaankin tämän tyypin seurasta - esim. sovitulle leffareissulle muut yhteiset kaverit eivät sitten salaperäisesti päässeetkään tulemaan, ja mentiinkin sitten kahdestaan, ja kaikkea tuollaista.
Aloitteen siis teki tosiaan mies, kun kertoi, että on aivan hullaantunut minuun. Oltiin tunnettu ehkä kolme, neljä kuukautta. Vietettiin yksi yö minun luonani jutellen, ja ekat suukotkin vaihdettiin. Seurustelu ei alkanut mitenkään heti silloin, vaan jotenkin se vähitellen liukui siihen, että oltiin kuin paita ja peppu. Minä pidin itselleni puhuttelun siitä, että lakkaan parkumasta inhottavan edellisen poikaystävän perään. Kuitenkin kolme kuukautta siitä, kun mies oli kertonut tunteistaan, muutettiin jo saman katon alle.
haalaribileistä ravintolasta v. -98.
Olimme samalla luokalla, mutta aloimme seurustella vasta kolmannen luokan keväällä. Yhdessä 10v ja kaksi lasta. Ei vielä suurempia alamäkiä.
ja nyt ollaan muutettu just yhteen. Minä huomasin miehen ekaksi, oli niin komea ja namunen, menin sitten juttelemaan sille, vaikka yleensä oon tosi ujo. Avasin keskustelun hienosti sanomalla että moi, mitäs sulle kuuluu? ja siitä se sitten lähti.
enkä häntä koulun jälkeen nähnyt kahdeksaan vuoteen. Sitten yksillä " festareilla" törmättiin. Minä aivan räkäkännissä (kerran vuoteen juon sillä tavalla, sattui hyvä tuuri) ja mies selvinpäin (kuskina). Tarkoitus oli mun puolelta vaan pitää hauskaa yksi yö, mutta:
Tyrkytin itseäni ilmeisesti tarpeeksi, nyt 4 vuotta yhdessä ja lapsiprojekti käynnissä. Mahtoi olla eka yönä mun suukot todella hyvän makuisia...
Vieläkin on muistikuvat hämäriä siitä illasta ja yöstä. Olin kuulemma nojaillut liikennevaloihin, mitä en muista ollenkaan!
Nykyään eivät ole edes puheväleissä. Ei sinäänsä mikään yllätys.
molemmat opiskeltiin samaa alaa, eli lähihoitajaksi. ekana koulupäivänä siis tavattiin. Ensin ei oltu edes kavereita. Parin viikon sisällä meistä tuli kaverit. kaikenaikaa ystävyys lämpeni enemmän ja enemmän...... silti vaan puhuttiin, että YSTÄVIÄ ollaan jne. Sitä siis uskoteltiin muille sekä myös itselle. Mutta taisipa molemmilla tunteet olla aika pinnassa. niitä ei vaan jotenkin " myönnetty" . Sit alettiinkin viralisesti seurustella kun ystävyyttä oli takana 2v. :)
Ystävyyv aikana oltiin jo siis oltu tosi paljon yhdessä, olin sen luona yötä jne. mutta tästä sit vasta kaikki alko... :)
Seurusteli vielä tuolloin ja tapailimmekin salaa.
Nyt kymmenisen vuotta yhdessä ja kaksi lasta.
vaikka kaikki naistenlehdet aina toitottaa, miten baarista ei löydä kuin seksiä, ei ainakaan tosirakkautta. :D Moralistista hapatusta, tässä se on todistettu.
Mä tapasin mieheni kaverin kautta, kaverini siis seurusteli mieheni hyvän ystävän kanssa. Heidän suhteensa kaatui aika pian, meidän tarina jatkui. Pari viikkoa treffailtiin avoimesti, sitten päätettiin oikein Seurustella. Siitä pari vuotta, niin muutettiin yhteen, vuoden päästä naimisiin ja eka lapsi syntyi vuoden päästä häistä. Toista tehtaillaan. :)
Luennot olivat ensimmäisenä vuonna osittain samoja. Kuukauden opiskelun jälkeen osuimme opiskelijaravintolaan samana iltana ja mieheni haki minua tanssimaan. Tätä ennen olin katsellut miestä jonkin verran ihastuneena ja uskaltanut moikkaillakin. Nyt ollaan oltu 22 vuotta yhdessä ja meillä on kolme lasta.