Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen käynyt 3kertaa Gigantin passikuvassa

Hulta
11.08.2017 |

Ei onnistu. Onko käynyt samoin

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki edes mennä näihin Gigantin koppeihin passikuville jos passikuvat eivät mene läpi? Kuva-automaatti kyseessä ja hinta on silti sama mitä ammattivalokuvaajilla, kun monessa kaupungissa tuo sama hinta.

Eihän sitä kannata tyhjästä maksaa.

Vierailija
42/53 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkkokaupassa kävin 1 euron passikuvauksessa ja kuva kelpasi. Siellä siis työntekijä ottaa kuvan, ei automaatti.

Minulla on kokemusta yhdestä kuvauskerrasta Verkkokaupassa. Työntekijä otti kuvan ja näin siitä heti, että ei mene läpi, sillä olkapäitä ei näkynyt ollenkaan. Otettiin kuvat kerran itse, joten opiskelin säännöt tarkkaan. Oli kuitenkin niin vaivalloista, että ajattelin seuraavalla kerralla käydä liikkeessä. Sanoin siis työntekijälle, että nuo kuvat eivät mene poliisille läpi. Väännettiin hetken aikaa, mutta ei auttanut, ei ottanut uusia kuvia. Maksoin siis sen euron, ajelin poliisiasemalle, jonotin ja sain kuulla tiskillä, että kuva ei kelpaa. Sain mukaani virkailijalta paperin, jossa sanottiin miksi kuva ei kelpaa. Ajelin taas Giganttiin ja näytin paperin siellä. Alkoi kiukuttelu, että miksi ei muka kelpaa, hyvät kuvat on. Lopulta pitkin hampain ottivat uudet (paremmat) kuvat, jotka sitten menivät läpi kun uudelleen ajelin asemalle.

Tuon jälkeen olen aina otattanut kuvat valokuvausliikkeessä. Kallista kyllö, mutta saa laatua.

jos 9,90 on kallis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei osaa noudattaa annettuja ohjeita huoh.

Vierailija
44/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat valokuva-automaattit on Photo Me automaatit. Löytyy useista kauppakeskuksista. Gigantin valokuva-automaattia käytin ensimmäisen ja viimeisen kerran. Rahat meni hukkaan kun kuva ei mennyt läpi :(

Vierailija
45/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvausliikkeessä maksaa kympin, lähtee suoraan kuvaajalta poliisille, aina kelpaa ja kuvia voi ottaa niin monta kunnes on tyytyväinen.

:D

Vierailija
46/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki edes mennä näihin Gigantin koppeihin passikuville jos passikuvat eivät mene läpi? Kuva-automaatti kyseessä ja hinta on silti sama mitä ammattivalokuvaajilla, kun monessa kaupungissa tuo sama hinta.

Eihän sitä kannata tyhjästä maksaa.

Lähinnä parempien aukioloaikojen takia on käytetty tuota. Viimeksi ei mennyt pojan kuva ensimmäisellä kerralla läpi. Uusiminenhan on ilmaista, mutta on siitä vaivaa.

Vierailija
47/53 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokuvausliikkeessä maksaa kympin, lähtee suoraan kuvaajalta poliisille, aina kelpaa ja kuvia voi ottaa niin monta kunnes on tyytyväinen.

:D

Maksaa tavallaan enemmän, kun pitää lähteä kesken päivän töistä että ehtii käymään.

Vierailija
48/53 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Photo Me automaatissa ja homma toimi hyvin. Laitoin sähköpostiosoitteeni ja kuva tuli nopeasti sähköpostiini. Sähköpostissa oli linkki poliisien sivuille, täytin hakemuksen ja lisäsin kuvan hakemukseeni. Edellisen kerran kävin Gigantissa ja homma meni perselleen. Rahat meni ja kuvaa ei hyväksytty. Photo Me automaatit löytyy lähes jokaisesta kauppakeskuksesta.

Vierailija
49/53 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itsellä huono kokemus passikuva automaatista. Ei kelvannut kuva vaikka mielestämme oli hyvä kuva ja ohjeiden mukaan otettu.

Vierailija
50/53 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uusavutonta touhua. Passikuvat voi ottaa omalla kännykällä. Kaikki on tähän asti kelvannut.

Vierailija
51/53 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten uusavutonta touhua. Passikuvat voi ottaa omalla kännykällä. Kaikki on tähän asti kelvannut.

Sen verran itseäni lainaten että vaatii hyvän luonnonvalon ja avustajan että kuvausetäisyys on sopiva.

Vierailija
52/53 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran itseäni lainaten että vaatii hyvän luonnonvalon ja avustajan että kuvausetäisyys on sopiva.

https://epassikuva.fi/ota-passikuva-itse/

Vierailija
53/53 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt sekä Gigantissa että passikuva-automaatissa ottamassa kuvat ja molemmat mennyt läpi. Eipä sen ihmeempää kunhan noudattaa ohjeita ja itse tykkään, kun voi uusia kuvan niin monta kertaa kun tarvii, kunnes tulee hyvä.