Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Mielestäni sana "inasen" on inha.
En myöskään pidä sanasta "lesbo", ei merkityksen takia, vaan noi kirjaimet (l...sb...) vaan muodostaa mielestäni ällön kuuloisen yhdistelmän.
Keretä. Siis joku vaikka miettii, että ehtiikö bussiin, niin sanoo: "kerkeänköhän bussiin".
En tiedä mikä mulle tuossa sanassa aiheuttaa tän inhon, mutta olen inhonnut sitä jo lapsesta asti.
Se kun joku sanoo "ales", kun pitäis sanoa "alas".
Vierailija kirjoitti:
Keretä. Siis joku vaikka miettii, että ehtiikö bussiin, niin sanoo: "kerkeänköhän bussiin".
En tiedä mikä mulle tuossa sanassa aiheuttaa tän inhon, mutta olen inhonnut sitä jo lapsesta asti.
Tämä! Ja tästä vielä pahempi murresana "keritä". Lampaita keritään, jumalauta!
Sosku, muussi, halppis ja muut omituiset versiot sanoista.
Päikky
Muksut
Mukelot
Meidän neiti
Limu
Emäntä/isäntä (puolisosta)
Mimmi
Pimu
Lemu
Pottu.
En muutenkaan pidä perunasta, mutta jos joku sanoisi laittavansa ruoaksi pottuja, ei enää tekisi mieli syödä lainkaan.
Tyty-yde tai poju-yde. Kuka helvetti tollasen sanan on edes keksinyt??
Jos limsa inhottaa, niin entäs limpsa, limska ja limppa! :D
Broisku, protsku, soossi
Etupylly :D
Jos joku käyttää itestään sanaa temperamenttinen, tulee oksennus suuhun ja mielikuvat jostain Martina aitolehmästä tai suvi pitkäsestä hämyisessä baarissa kiljumassa ja repimässä muiden naisten hiusliäkkeitä.
Finni!! Ei epäpuhtaudet edes ällötä, mutta toi sana :d
Limukka
Kaffe
Tubettaja
Elämäntaparemontti
Sormettaa
Tuoksuttaa
Taidan olla jotenkin seksuaalisesti estynyt kun nuo sanat rassaavat.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä Itä-Suomessa keretään. Se on niin yleinen sana, ettei sen sanomista sen enempää ajattele. Jossain muualla Suomessa "ehditään". Itsekin sanon joskus "en ehi nyt" :D
Vierailija kirjoitti:
Limsaa pahempia on limska ja limpsa. Meillä puhuttiin kotona limpasta, en tiedä, onko se sen parempi :D
Kaikkein pahin on LIMUKKA!
Pylly, emätin. :( Ahdistaa mennä gynekologisissa asioissa lääkärille kun aina puhutaan emättimestä. Oksettavaa.