Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Vierailija kirjoitti:
Leffa.
Minäkin inhoan tätä. Leffa-ilta 🤢
Kautti. Miksi ei voi vaan sanoa kautta.
Palli. Kun tarkoitetaan palloa.
Inhoan sanaa "makruloota" yli kaiken. Mies hokee tuota koko ajan kun kinuaa mua tekemään hälle "makrulootaa" eli siis makaronilaatikkoa. Huoh.
Inhoan sanaa raju. Tyttöystävä hokee sitä koko ajan tyyliin 'se sekoitti kastiketta niin rajusti' tai 'sun kissa puhui mulle rajusti' ym
Jassoo sana nostaa karvat pystyyn.
Elikkä, elikäs. Kun ei vaan keksitä kunnon aloitusta virkkeelle.
Nörtti. Tästä pitäisi tehdä uusi n-sana.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauspakkaus kun puhutaan lapsesta koska siihen ei välttämättä tarvita yhtään rakkautta jos joku ukkeli ja akkeli läiskyttävät yhteen niin että nainen tulee tiineeksi ja porsii sitten sen tissitakiaisen maailmaan.
Oikeastaan vaikka mistä vain, esim. koirasta. Kuten koirasta nimitys karvakamu tai koiruli.
Törkeen hyvää, törkeen ihanaa, törkeen kallista......
Inhokkisana siis Törkeen
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sanaa "makruloota" yli kaiken. Mies hokee tuota koko ajan kun kinuaa mua tekemään hälle "makrulootaa" eli siis makaronilaatikkoa. Huoh.
Vielä pahempi, magruloota :D Kuulostaa eksoottiselta sairaudelta!
Kippo. Hieman hitaiden ja yksinkertaisten ihmisten käyttämä sana. Siis minun mielestäni. En ole varma, mistä kippoinhoni on saanut alkunsa, mutta epäilen naapurin tenavaa joskus vuoden 1970 tienoilla.
Olkiukko ja pulushakki. Tänään jo kaksi kertaa törmännyt jälkimmäiseen. Yritetään noilla jotenkin torpata keskustelua erimielisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sanaa raju. Tyttöystävä hokee sitä koko ajan tyyliin 'se sekoitti kastiketta niin rajusti' tai 'sun kissa puhui mulle rajusti' ym
Ei olis toi nainen mun tyttöystävä kauaa jos tuolla lailla puhuisi. Jotenkin inhottavaa edes miettiä että kuka puhuu tyyliin "hei, sun kissa maukuu rajusti"
Näpsäkkä sanasta en tykkää ollenkaan. Tai pimu sanasta.
Etuoikeutettu