Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Penis, oon aina inhonnut tätä sanaa.
Saigon/saigoni kun puhutaan sairaslomasta.
Peräkärri. Se on kärry, ei kärri.
Jesse, kun puhutaan Jeesuksesta.
Römpsä, pesä, revä, tuhero... Mielestäni tosi halventava nimitys naisten sukupuolielimille.
Meikä, meikäläinen, meikämanne.
Pieno. Inhoan kun ei osata sanoa piano, vaan pieno. Voi tsiisus
Poikkis tai poikakaveri, silloin kun noita sanoja käytetään noin 40-vuotiaasta omien lasten isästä ja puolisosta. En hitto vie ymmärrä miksi puhutaan poikakaverista. Tätä käyttää esimerkiksi instabloggarit. Jotenkin alentava nimitys aikuisesta miehestä. Vaikka miten oltais toisella kierroksella ja niin kauhean nuorekkaita.
Mitä tuoee tuohon keretä sanaan. Murrejuttuja selkeästi. Ite vihaan sitä kun puhutaan ehtimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Olkkari, makkari, pukkari, partsi, nurtsi
Kodari :D
Vanha ketju, mutta mites limsan sijasta limpska? Kun olin lapsi, meillä sanottiin limppari, naapurissa sanottiin limpska, ja SE oli aivan hirveä sana jo silloin nelivuotiaana :p
Kyllä se on kikkeli 😂 edes kirosanat ei kuulosta niin kamalalta lapsen suusta kun kikkeli kuulostaa. Irstas sana 😂
Vierailija kirjoitti:
Haastava on ylivoimainen inhokki. Muoti-ilmaus kaikelle, mikä on vaikeaa, ikävää, tylsää tai kaikkea näitä
Pakon sanelema sana. Nykyään ihmisiin lyödään työelämässä negativiisen-, hankalan-, muutosvastarintaisen- ja jarruttelijan leimoja kovin helpolla ja siksi on ollut pakko kehittää salakieli joilla mahdotonkin muuttuu mahdolliseksi jos muu ei auta.
En ymmärrä kirjoitti:
Poikkis tai poikakaveri, silloin kun noita sanoja käytetään noin 40-vuotiaasta omien lasten isästä ja puolisosta. En hitto vie ymmärrä miksi puhutaan poikakaverista. Tätä käyttää esimerkiksi instabloggarit. Jotenkin alentava nimitys aikuisesta miehestä. Vaikka miten oltais toisella kierroksella ja niin kauhean nuorekkaita.
Mitä tuoee tuohon keretä sanaan. Murrejuttuja selkeästi. Ite vihaan sitä kun puhutaan ehtimisestä.
No jos 40-vuotias puhuu poikakaverista niin kyllä hän alentaa sillä ihan itse itsensä, ei kohdetta. Ikuinen teini.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta mites limsan sijasta limpska? Kun olin lapsi, meillä sanottiin limppari, naapurissa sanottiin limpska, ja SE oli aivan hirveä sana jo silloin nelivuotiaana :p
Limukka, limonadi, limppari, limppu, limska, limpsa, limu... rakkaalla lapsella monta nimeä.
Äiskä