Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Masuasukki,jaxuhali,rakkaus pakkaus,typeriä nimiä nämä
Palstalle kirjoitettuna sanat "hyi" ja "yök". Ovat pikkutyttöjen käyttämiä sanoja.
Mennä pähkinöiksi (karmea suomennos englannin ’go nuts’ -sanonnasta.)
Limsa myös, mutta lisätäänpä vielä kierroksia ja sanotaan limpsa, niin ei juuri pahemmaksi pääse.
Jotkut sanovat tai kirjoittavat hauskasti stemppiä kun pitäisi sanoa tsemppiä. Tulee mieleen sanat steppiä, stemma, stamp, tempo jne.
Kuntouttava työtoiminta - siis toimitan työtä ilmaiseksi kuntoutuakseni...... just näin.
Mennä tai lähteä jonkun KAA.
Yksi yli 70-vuotias tuttavani käyttää tätä. Tuo sana on jotenkin nuorten kieltä.
Vierailija kirjoitti:
skumppa *oksuhymiö*
On kuoharikin vähän nihkeä. Vrt kuohita.
Ap:lle limsa-sanan tilalle vaihtoehdoiksi limpsa ja limpsukka. Jos limukka on Pepsiä, voi juoda pepsukkaa :D
Mun sisko inhosi teininä kun mä sanoin "farkut". Se aina vinoili että ai oikeen Farkut!! Olisiko pitänyt sanoa varkut 😂 tai peräti denimhousut.
Perhe, riippuu toki sanojastakin ja sen jälkeen mahdollisesti tulevista liitteistä. Varsinais-Suomessa sitten on nämä erikoisuudet kuten keppu ja verskat ns. slangisanoina, jotka ovat ehkä hippasen hmm erikoisia.
Koska x.
.
Eikö voi kirjoittaa kokonaista lausetta, tuskin kellään noin kiire on kun palstalla roikkuu.