Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on toki vuosia vanha, mutta kiinnostaisi tietää, mitä sanaa ap itse käyttää limsasta.
Normaaleille ihmisille se on yleensä "limu". Tai sitten sanotaan vain se "limun" merkki; cokis, spraitti, muumilimu, jaffa, smurffilimu.
Jos limu on liian vaikea savolaisen vammanaaman suuhun, niin sanoo sitten vaikka "piliponaati".
Uh, en itsekään erityisemmin pidä sanasta "limsa", mutta onhan se nyt sentään normaalimpi sana kuin LIMU.
Enkä ole savolainen :D
Limpsa, se on limsa oikeasti.
Kuullostaa.
Juurikin.
A l l a h u
A k b a r
Jalla
Asylum
Amen
Mua inhottaa tällaiset "nykysanat"jotka korvaani tarkoittavat ihan muuta.Mutta ehkä siksi kun olen KAMALAN VANHA,60.
Eli tässä sanoja ja niiden entinen merkitys:Kuohari-eläimiä kuohitseva,siis siitoskyvyttömäksi operoiva henkilö
lapsellinen-vähän yksinkertainen,jotenkin typerä asia tai ihminen,joka ei ole varsinaisesti vammainen,mutta yksinkertainen,naivi,hyväuskoinen.
raskautua-ongelmiensa ja murheiden alle uupuminen
lihosi-outo väännös muodosta lihoi
On niitä enemmänkin,mutta tässä nyt mieleen tulleet.
Inhoan toki muunkinlaisia mielestäni kummallisia sanoja kuten esim:masuasukki,skumppa,makkari jne.
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa tällaiset "nykysanat"jotka korvaani tarkoittavat ihan muuta.Mutta ehkä siksi kun olen KAMALAN VANHA,60.
Eli tässä sanoja ja niiden entinen merkitys:Kuohari-eläimiä kuohitseva,siis siitoskyvyttömäksi operoiva henkilö
lapsellinen-vähän yksinkertainen,jotenkin typerä asia tai ihminen,joka ei ole varsinaisesti vammainen,mutta yksinkertainen,naivi,hyväuskoinen.
raskautua-ongelmiensa ja murheiden alle uupuminen
lihosi-outo väännös muodosta lihoi
On niitä enemmänkin,mutta tässä nyt mieleen tulleet.
Inhoan toki muunkinlaisia mielestäni kummallisia sanoja kuten esim:masuasukki,skumppa,makkari jne.
Minua ärsyttää tuollainen pötköön kirjoittaminen paljon enemmän kuin mikään yksittäinen sana.
Enään
Kestovaippailu, kantoliinailu, sirkustelu jne.
pisu, kaki, tisu, tisulit
taapero, napero
etupylly, pimpsa, limpsa, peppu
Häpykumpu
Iso suositus
Alkoi ajamaan, juoksemaan, tanssimaan jne.
pitkässä juoksussa
Se sanan käyttö turhaan. Esim. "Tällä liikkeellä aktivoidaan sitä selkää." "Tällaisesta ruoasta saa sitä voimaa, jota me siihen elämiseen tarvitaan."
Suomen kieli on hirveä...
Sana hakusessa saa melkein raivon valtaan , topakka, kipakka, meidän neiti, mun mies, kaikki sukupuolielimet… 🤢
Limpsa, pimpsloora, pitsa, mensut.
Kotimaisissa sisustus/remppaohjelmissa viime vuosina yleistynyt "master bedroom" saa verenpaineen nousemaan. Yleensä ohjelman katsominen loppuu siihen.
Ehdottomasti "vaikkapa". Viljellään nykyisin joka paikassa ja kuulostaa todella lapselliselta. Miksi ei voida sanoa vaan: "vaikka", "kuin myös" tms.
Toki
Kokoomuksen oksennukset Ilaskivi ym käyttävät paljon ja läski Mara.
Oletettu. Tuntuu joillakin nykyisin olevan trendinä kirjoitella joka paikkaan mies- tai naisoletettu.
"Ihminen" kun joku esim. kertoo itsestään tyyliin, olen empaattinen ja huumorintajuinen ihminen. Se ihminen on itsestäänselvyys, joten sitä ei tarvitse mainita. Silti lähes joka paikassa tuo ylimääräinen sana on vaan pakonomaisesti mukana. Kuolleesta puhuttaessakin näkee, että hän oli ihana ihminen ym. No tuskinpa oli eläinkään. Persoonakin olisi parempi sana.
Kaikki kansanomaiset naisen genitaaleja tarkoittavat sanat ällöttävät niin paljon, että en halua edes kirjoittaa niitä. Yksi niistä sanoista on tämänkin foorumin yleisiä lempisanoja, ilman seksuaalista merkitystä.
Normaaleille ihmisille se on yleensä "limu". Tai sitten sanotaan vain se "limun" merkki; cokis, spraitti, muumilimu, jaffa, smurffilimu.
Jos limu on liian vaikea savolaisen vammanaaman suuhun, niin sanoo sitten vaikka "piliponaati".