Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Emätin
Häpyhuulet
Pimppi
Yhdyntä
Masuasukki
Raskautua
Oksu
Pämpätä
Poikkis
Tyttis
Naama
Sidukka
Jutskailla
Oksu
Raksu
Jäkis
Hei ap, minusta limsaa kamalampia sanoja on joidenkin käyttämät limpsa tai limppa.
Varsinkin ensimmäisestä tulee naisen alapää mieleen.
kustantaa, sillä ei tarkoiteta kuin kirjoja...
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, minusta limsaa kamalampia sanoja on joidenkin käyttämät limpsa tai limppa.
Varsinkin ensimmäisestä tulee naisen alapää mieleen.
Vielä pahempia minusta ovat limukka ja limppari
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on ihan normaali sana maksamisesta. Maksut=kustannukset, maksaminen=kustantaminen. Tämä jopa ihan sanakirjan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Beessi/peessi. Beige ei myöskään ole mitenkään mieltä ylentävä sana, mutta parempi kuin beessi.
Mutta sitä ei pidä lausua "beige", "peige", "beike" eikä "peike".
Mukavuusalue ja epämukavuusalue
Hyi helvetti
Puberteetti
Diabetes
Ruuhkavuodet
Vierailija kirjoitti:
Limsaa pahempia on limska ja limpsa. Meillä puhuttiin kotona limpasta, en tiedä, onko se sen parempi :D
Vieläkin pahempi mielestäni limppari. Kuin puhuisi taaperon kanssa.
Muffini - Ala-asteaikoina eräs samalla luokalla ollut tyttö puhui muffineista lässyttävään sävyyn.
Irtsari - Mielleyhtymä itsari -> itsemurha. Joo, mieluummin ihan vaan irtokarkki.
Nyyppä - Nyypästä tulee vain mieleen joku töyhtöhyyppä, sen lisäksi kaveripiirissä yhteen aikaan kovassa käytössä ollut sana. Tarkoitti ihmistä joka ei osannut asiaa x hyvin, aloittelijaa yms.
Näppy - Ihan vain ärsyttävä sana, itse sanon paljon mieluummin näppylä tai finni, riippuen minkälaista ihossa olevaa kohoumaa tarkoitetaan.
Parhaus, parhautta - Myös puhtaasti raivostuttava sana
Pantsut - Ei ole mitkään pantsut vaan alushousut!
Muita satunnaisia ärsyttäviä sanoja ovat mm. broisku, broikku, etupylly, bansku, napero ja piltti.
- Edukas
- Halpuuttaa
- JuuriKIN
On toki muitakin, mutta nuo tulivat nyt ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusattiin pienenä koulussa, kun käytin samaa limpsa. Opettelin sanomaan limsa, joka tuntui tosi oudolta. Mitä tässä nyt pitäisi sanoa? :( limonaati?
Ihnan limukka vaan. Pois turha hienostelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusattiin pienenä koulussa, kun käytin samaa limpsa. Opettelin sanomaan limsa, joka tuntui tosi oudolta. Mitä tässä nyt pitäisi sanoa? :( limonaati?
Ihnan limukka vaan. Pois turha hienostelu.
Me käytämme sanaa virvoitusjuoma.
Inhoan sanoja menkat, menkkulit, puolukkapäivät, moonikset, rättipäivät,
Emätin
Häpyhuulet
Pimppi
Yhdyntä
Masuasukki
Raskautua
Oksu
Pämpätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on ihan normaali sana maksamisesta. Maksut=kustannukset, maksaminen=kustantaminen. Tämä jopa ihan sanakirjan mukaan.
Mutta sitä käytetään nykyään väärin, jos puhutaan, että joku esine tai asia kustantaa jotakin. Minä voin kustantaa jollekin jotakin, esim. kustannan lasteni koulukirjat, jotka maksavat paljon, eli ei ne kirjat mitään kustanna.
Yksi inhokki on myös kilo, kun sitä käytetään tuhat-sanan tilalla rahasummista puhuttaessa.
"Lempinimet" tavallisille sanoille:
broisku, bansku, tomsku, tyttis, poikkis, päikky jne.
Muona