Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Vierailija kirjoitti:
Pyörittele monta kertaa mielessäsi sanaa jumppa. Painota vielä p-kirjaimet mahdollisimman kovaksi.
Skumppa, jumppa ja mm. kimppa ovat minunkin inhokkisanojani. Olen analysoinut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että inhoan noita koska ne muistuttavat äänteellisesti sanaa pimppa. :D
Vierailija kirjoitti:
limska, limpsa, pimpsa
Joo, limska on ehdottomasti pahempi kuin limsa, joka sekin on jo aika hirveä. Pimpsa, yök. Pimpero on myös mielestäni kammottava sana.
Huikea
Jäätävä
Haastava
Onhan näitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusattiin pienenä koulussa, kun käytin samaa limpsa. Opettelin sanomaan limsa, joka tuntui tosi oudolta. Mitä tässä nyt pitäisi sanoa? :( limonaati?
Ihnan limukka vaan. Pois turha hienostelu.
Me käytämme sanaa virvoitusjuoma.
Inhoan sanoja menkat, menkkulit, puolukkapäivät, moonikset, rättipäivät,
Kyllä tää "virvoitusjuoma" arkikielessä kuulostaa aika mahtipointiselta. Itse en ole tätä sanaa käyttänyt sitten lapsuusaikojen, koska en juo limsaa eikä minulla ole lapsia, mutta varmaan turvautuisin tuohon limsa-termiin kuitenkin tarvittaessa. Muut vaihtoehdot kun ovat vielä pahempia!
Masuasukki
Masu
Asukki
Vittu
Belfie
Trikoot ja Stringit samassa lauseessa
Kilttimies
Asiakaspalvelija. Loukkaava ja alentava, pitäisi vaihtaa.
paituli, äityli, masuasukki, isimies
Hästäg silloin kun ei lueta jotain some-juttua, vaan käytetään puhutussa kielessä.
Paitsikka, teeppari, ponkkari, blogisti, breku, dinneri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusattiin pienenä koulussa, kun käytin samaa limpsa. Opettelin sanomaan limsa, joka tuntui tosi oudolta. Mitä tässä nyt pitäisi sanoa? :( limonaati?
Ihnan limukka vaan. Pois turha hienostelu.
Me käytämme sanaa virvoitusjuoma.
Inhoan sanoja menkat, menkkulit, puolukkapäivät, moonikset, rättipäivät,Kyllä tää "virvoitusjuoma" arkikielessä kuulostaa aika mahtipointiselta. Itse en ole tätä sanaa käyttänyt sitten lapsuusaikojen, koska en juo limsaa eikä minulla ole lapsia, mutta varmaan turvautuisin tuohon limsa-termiin kuitenkin tarvittaessa. Muut vaihtoehdot kun ovat vielä pahempia!
Miksei limu??
Sosku. Junttien käyttämä sana. Oikea nimitys on sossu.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sanoja menkat, menkkulit, puolukkapäivät, moonikset, rättipäivät,
Nuo + "mensut"!
Sen sijaan japaninlippupäivät on hyvä nimitys :)
Kun vauvasta käytetään sanaa bebe. Siis ei edes baby, tai babe, vaan bebe. Harvinaisen hermostuttavaa. Jotkut sanat myös kuulostavat lausuttaessa mielestäni jotenkin "kuivilta" :D silloin menee ihan kylmiä väreitä ja tuntuu samalta, kuin joku pyyhkisi liitutaulua kuivalla sienellä :D jep, olen outo.
Naamataulu