Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
"En mennyt kauppaan koska koira" "Se lähti sinne koska loma" "Ei ne pysty siihen koska penis"
Siis mistä lähtien noin on puhuttu?? Olen vasta viime vuosina alkanut kiinnittää huomiota. Raivostuttavaa.
Jatkuva v*tun viljely on ärsyttänyt vuosia
Ei yksittäinen sana, mutta ilmaisu
"Se tunne kun...."
Avokki
Kuulostaa ihan avohoitopotilaalta
Oikeestaan inhoan vain yhtä sanaa. Se on sekametelisoppa!!!
Vierailija kirjoitti:
Miks v*tussa?
Meillä käytettiin joskus noiden limpsa -ja limska-sanojen yhdistelmää limpska :D voi että inhosin tuota sanaa XD
Selasinko keskustelun huonosti vai miksen löytänyt kammottavinta sanaa ikinä: naatiskella! En edes pysty sanomaan sitä ääneen.
Muita inhokkisanoja ja -sanontoja ovat totta kai dinneri, broccoli, granola, teeppari, "miellyttää mun silmää" ja "päätin kotiuttaa tän yksilön".
vihaan näitä sanoja mitä tulee enkun kielestä(?).esim smoothie. ei monella taivu kieli noihin ja sit sanotaan jotain smuuti :D hankalaa
Jos jossain on tarjolla mättöä tai mässyä, en syö.
Erilainen, kun ei tarkoiteta erilaista, vaan sitä, että jotakin on useita lajeja, mikä asia selviää jo muuten lauseyhteydestä. "Monta erilaista makua" = "Monta makua", "Vaihtoehtoja on useita erilaisia" = "Vaihtoehtoja on useita", "Paikalla oli erilaisia kojuja ja tapahtumapisteitä" = "Paikalla oli kojuja ja tapahtumapisteitä".
Mäkkäri, Maikkari, sapuska, tsemppiä, broitsku, ranut
Suurinta osa lällyttelynimistä, sekä useimpia ruokaan tai sen laittoon liittyviä sanoja
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain on tarjolla mättöä tai mässyä, en syö.
Kaveri kehui just, että heillä oli ollu aivan jäätävät mässyt tarjolla. Huh.
kånken, jopo ja converse on kamalimmat. Tulee oksennus kurkkuun kun yrittää miettiä noita.
Makustella, tahtotila, pitkässä juoksussa, lysti, meikämandoliini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks v*tussa?
Juuri siksi.
Paffiloota, soffa, kaffepaussi, leffa, fikkari, rempseä, runsas, reissunpäällä, loistava, huikea
Täälläkin jo mainittu irtsari. Mitä tuo s tuolla välissä tekee? Jos on pakko lyhentää, irtari tai irttari kuulostaisi siedettävämmältä.