Mitä sanoja te inhoatte? Mä inhoan sanaa ''limsa''
Kommentit (941)
Ahdistus, ahdistaa, ahdistava jne!
Limsaa pahempia on limska ja limpsa. Meillä puhuttiin kotona limpasta, en tiedä, onko se sen parempi :D
Kuntoilla.
Jostain syystä en myöskään tykkää sanasta lenkkeillä vaikka lenkkeilen itsekin :D
Mua kiusattiin pienenä koulussa, kun käytin samaa limpsa. Opettelin sanomaan limsa, joka tuntui tosi oudolta. Mitä tässä nyt pitäisi sanoa? :( limonaati?
Tänään palstalta bongattua, ja vieläpä samasta kommentista. Ensin ostoskori vertailuja, joka on ällö yhdyssanavirheensä takia. Sitten sana parkis, kun tarkoitetaan parkkis.
Kuppikakku, avokki, 15-kesäinen. Ja sit oksettaa kun jostain bändistä puhutaan että se "tahkoaa" jotain musiikkityyliä...ei helvetti.
Bansku, tomsku, limsa, broisku, vau, onks tää meidän koti?, MASUASUKKI, rakkauspakkaus, sinappikone, sun täytyy ottaa koppi tästä nyt..
Vierailija kirjoitti:
Limsaa pahempia on limska ja limpsa. Meillä puhuttiin kotona limpasta, en tiedä, onko se sen parempi :D
Limppari vasta onkin nolo.
Ei oikea sana, mutta edukas on inhokkini.
römpsä
Jei! (iloisesti huudettuna, käsiä räpytellen)
mässy
PALTTIARALLAA
Järjetön siansaksaa oleva sana joka ei tarkoita mitään.
Näistä on niin paljon aloituksia. Mutta olen itse kuullut Lidilssä, kun nainen sanoi miehelleen, että ostetaan broiskua. Oksettavaa!
Meillä töissä jotkut käyttää valitettavan usein sanoja kosketuspinta ja rajapinta.. Arrrrrrrrrgggggggg!!!!
Mä inhoan sanoja dinneri ja masuasukki. Hyi. Ja ylipäänsä kun suomessa puhutaan jostain englanninkielisellä sanalla, esim suomen huippumallihaussa "oli tossa ne photoshootit." Siis kuvaukset, KUVAUKSET!!!
Proteiinista käytettävä sana Protsku.
Vastaan mieheni puolesta. Hän vihaa sanaa kelsu. Ja käytän sitä aina kellarista puhuttaessa. :)
Itse vihaan sanaa pershedelmä. Kenenkään lasta ei vaan pitäisi kutsua niin kammottavalla nimellä, vaikka miten vihaisi lapsia.
voivvoi kirjoitti:
Proteiinista käytettävä sana Protsku.
Käytetäänkö hiilihydraateista sanaa hitsku?
Kuukautiset.
Liikunta.
Rukoilla.
Haastava on ylivoimainen inhokki. Muoti-ilmaus kaikelle, mikä on vaikeaa, ikävää, tylsää tai kaikkea näitä