Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaudet eivät vain tule jostain ilman syytä!

Vierailija
10.08.2017 |

Vaan jokaiselle on olemassa jokin syy! Yleensä se on oman kehon ja elimistön kaltoinkohtely, alkaen mekaanisesta väärin kuluttamisesta , kemialliseen ja ravinnon kautta kaltoinkohteluun /laiminlyöntiin.

Esim sohvaperunat: ne polvinivelet löystyvät ne polviongwlmat eivät tule taivaasta.
Diabeteskaan ei putkahda taivaasta ei edes geenien takua, sillä kun mätät aineita jotka ovat tai muuttuvat sokereiksi niin jossain vaiheessa vaan systeemi romahtaa. Jne!

Täällä joku ihmetteli miksi kehoon pitäisi tunkea kasviksia. Tai hyviä rasvoja. No siksi että niissä on antioksidantteja jotka jopa sulkevat jopa alkaneita syöpiäkin ja syöpägeenejä, ehkäisevät tulehdustiloja alusta saakka, ja antavat hyviä voiteluaineita suolistolle ja aivoille eivätkä stressaa niitten systeemeitä.

Ihmiset ajatelkaa mitä teette itsellenne!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus, syömishäiriöt ja loppuunpalamisetkin ovat itse aiheutettuja vaikka usein niistä yhteiskuntaa syytetäänkin. Sairauksien hoito pitäisi itse maksaa vakuutuksien muodossa, olisi paljon reilumpaa.

Vierailija
22/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissä epäterveellisesti elävillä näyttää terveyden puolesta menevän vahvemmin

Samoin. Urheilijatutut sairastelee ja yksi kuoli jo syöpään. Tupakoijat ja alkoholistit vaan porskuttaa menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitätkö ap skolioosini ja selkärankareumani, mitä olen tehnyt väärin?

Tiesitkö, että viljat ovat aikamoista myrkkyä luustolle?

Mulla oli syntyessäni lonkat vinossa ja ovat toki edelleen. Olin vissiin huono sikiö ja nautin liikaa viljaa. :,( Oon elänyt aina todella terveellisesti, mutta se ei ilmeisesti poista sikiöaikojeni törttöilyjä.

Et näköjään tiedä sitäkään, että äidin syömiset vaikuttaa lapseen. "Terveellisyys" on sitä, millä voi hyvin, ei sitä miten määrätään.

Vierailija
24/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitätkö ap skolioosini ja selkärankareumani, mitä olen tehnyt väärin?

Tiesitkö, että viljat ovat aikamoista myrkkyä luustolle?

Tahdotko sanoa, että tautini johtuvat viljoista?

Vierailija
25/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen harrastanut aerobickia 90-luvulta saakka ja käynyt ahkerasti salilla ja Pumpissa. Nyt meni kaikki hyppely/juoksu jäihin, sillä molemmat polvinivelet on kuluneet. Vain uintia tai kävelyä liikunnaksi, arvatkaapa ahistaako. Lääkäri totesi, että nelikymppisen polvet on kuin vanhuksella. Olen syönyt terveellisesti aina.

Tuntuu pahalta katsoa joidenkin ahkeraa kyykkäystä ja hiit-treenejä, koska tiedän polvien hajoavan tuosta.

Miksi juuri minä?

Ohiksena, että kulumista johtuva tulehdus ja kipu voi kuulemma helpottaa vegaaniruokavaliolla aika merkittävästi, tai ainakin sillä saadaan hetkeksi tulehdus pois.

https://www.drmcdougall.com/health/education/health-science/featured-ar…

Vierailija
26/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-tyypin diabetekseen ei voi vaikuttaa. Se tulee jos on tullakseen, jopa pienille lapsille. Alzheimeria ei pysty estämään. Toki elämäntavoillaan voi vaikuttaa ja mahdollisesti lykätä sairastumisajankohtaa. Syöpäkin tulee jos on tullakseen.  ALS tulee jos on tullakseen. Terveellisesti toki aina kannattaa yrittää elää. Mutta se ei takaa, että säilyisit terveenä kuolemaasi asti. Olen tavannut ihmisiä, joiden pitäisi elämäntapojensa vuoksi olla kuolleita, mutta kummasti vaan elävät vanhoina ja terveinä.

Vierailija
27/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tuo hieno ajatus, että kaikki ihmiset pystyisivät valinnoillaan vaikuttamaan terveyteensä. Valitettavasti se on kuitenkin bullshittiä monen ihmisen kohdalla.

Vierailija
28/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kirjoitti:

1-tyypin diabetekseen ei voi vaikuttaa. Se tulee jos on tullakseen, jopa pienille lapsille. Alzheimeria ei pysty estämään. Toki elämäntavoillaan voi vaikuttaa ja mahdollisesti lykätä sairastumisajankohtaa. Syöpäkin tulee jos on tullakseen.  ALS tulee jos on tullakseen. Terveellisesti toki aina kannattaa yrittää elää. Mutta se ei takaa, että säilyisit terveenä kuolemaasi asti. Olen tavannut ihmisiä, joiden pitäisi elämäntapojensa vuoksi olla kuolleita, mutta kummasti vaan elävät vanhoina ja terveinä.

Mitäpä sinä tarkoitat sillä terveellisellä?

Vierailija
29/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoittaa varmaan elintasosairauksia, kuten diabetesta ja syöpiä. Noiden kehittymiseen voi jonkin verran itse vaikuttaa. Esim kakkostyypin diabetes on hyvin harvinainen kasvissyöjillä, ja on näyttöä siitä, että koko tauti voi parantua kasvisruualla ja pienellä liikunnan lisäämisellä.

Olisi aika rohkeaa väittää, että vaikkapa skolioosi olisi itseaiheutettu. Millä sen edes saisi aikaan?

Vierailija
30/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tuo hieno ajatus, että kaikki ihmiset pystyisivät valinnoillaan vaikuttamaan terveyteensä. Valitettavasti se on kuitenkin bullshittiä monen ihmisen kohdalla.

Kyllä paljon pystyy vaikuttamaan omilla valinnoilla. Sitä halua ja tietoa oikeista valinnoista ei monellakaan ole.

Vierailija
31/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, mitä olin elämäntavoissani tehnyt lapsena väärin, kun keliakiani 5 vuotiaana alkoi oireilemaan ja diagnosoitiin?? Mkksi täysin samoja ruokia syöneet ja samaantapaan liikuntaa harrastaneet sisarukseni eivät mokomaa koskaan saaneet? :D

Vierailija
32/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoittaa varmaan elintasosairauksia, kuten diabetesta ja syöpiä. Noiden kehittymiseen voi jonkin verran itse vaikuttaa. Esim kakkostyypin diabetes on hyvin harvinainen kasvissyöjillä, ja on näyttöä siitä, että koko tauti voi parantua kasvisruualla ja pienellä liikunnan lisäämisellä.

Olisi aika rohkeaa väittää, että vaikkapa skolioosi olisi itseaiheutettu. Millä sen edes saisi aikaan?

Kakkonen millään pelkillä kasviksilla häviä. Ymmärrätkö lainkaan, mikä siihen verensokeriin vaikuttaa??

Vierailija
33/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse olen aiheuttanut masennuksen ja paniikkihäiriöön. Terveellinen ruokavalio ja liikunta ei suojaa näiltä. Vaikka tietysti toimii tukena muulle hyvinvoinnille.

Vierailija
34/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkääs mitä minä tein väärin, kun sain 5 vuotiaana Leg Perthes Calven? Minkä hemmetin syyn takia juuri minä, miksi? Olinko liian kiltti vaiko liian ilkeä?

Vierailija
35/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa nuorena kuollut tuttuni oli about 35-vuotias sisätauteihin erikoistunut lääkäri, oikeen lupaava tapaus, hänestä julkaistiin Hesarissa negrologi.

Juoksi maratoneja, ei käyttänyt lainkaan alkoholia, ei tupakoinut. Ruokavaliosta en tarkemmin osaa sanoa, kylässä kyllä söi "nirsoilematta" mitä oli tarjolla.

Sai jonkin harvinaisen syövän, johon kuoli kolmessa kukaudessa. Tämä oli todella traaginen juttu, koska perhe oli juuri menettänyt vastasyntyneen vauvan. Lapsi ja isä haudattiin muutaman kuukauden välein.

Vierailija
36/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkonen millään pelkillä kasviksilla häviä. Ymmärrätkö lainkaan, mikä siihen verensokeriin vaikuttaa??

http://www.telegraph.co.uk/science/2017/03/15/type-2-diabetes-can-rever…

Vierailija
37/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on monelle hirveän pinttynyt asia. Ei vaan löydy henkistä joustoa siinä kohtaa kun lääkäri sanoo, että pitäisi jättää makkarat ja pekonit hyllyyn.

Vierailija
38/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap, mitä olin elämäntavoissani tehnyt lapsena väärin, kun keliakiani 5 vuotiaana alkoi oireilemaan ja diagnosoitiin?? Mkksi täysin samoja ruokia syöneet ja samaantapaan liikuntaa harrastaneet sisarukseni eivät mokomaa koskaan saaneet? :D

Siksi kun olette eri ihmisiä. Onko vaikea ymmärtää??

Vierailija
39/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin yliopistoaikoina ekan kerran elämässäni liikuntaryhmään, jossa oli paljon pienestä pitäen "oikeaa" urheilua harrastaneita. Hämmästyin, kun järjestään jokaisella oli polvet enempi tai vähempi sökönä - parinkympin iässä! 

Vierailija
40/54 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio on monelle hirveän pinttynyt asia. Ei vaan löydy henkistä joustoa siinä kohtaa kun lääkäri sanoo, että pitäisi jättää makkarat ja pekonit hyllyyn.

Ei ole mitään syytä jättää makkaroita syömättä. Pekonin voi kyllä vaihtaa kylkiviipaleisiin.