Sairaudet eivät vain tule jostain ilman syytä!
Vaan jokaiselle on olemassa jokin syy! Yleensä se on oman kehon ja elimistön kaltoinkohtely, alkaen mekaanisesta väärin kuluttamisesta , kemialliseen ja ravinnon kautta kaltoinkohteluun /laiminlyöntiin.
Esim sohvaperunat: ne polvinivelet löystyvät ne polviongwlmat eivät tule taivaasta.
Diabeteskaan ei putkahda taivaasta ei edes geenien takua, sillä kun mätät aineita jotka ovat tai muuttuvat sokereiksi niin jossain vaiheessa vaan systeemi romahtaa. Jne!
Täällä joku ihmetteli miksi kehoon pitäisi tunkea kasviksia. Tai hyviä rasvoja. No siksi että niissä on antioksidantteja jotka jopa sulkevat jopa alkaneita syöpiäkin ja syöpägeenejä, ehkäisevät tulehdustiloja alusta saakka, ja antavat hyviä voiteluaineita suolistolle ja aivoille eivätkä stressaa niitten systeemeitä.
Ihmiset ajatelkaa mitä teette itsellenne!
Kommentit (54)
Sairaudethan eivät voi olla perinnöllisiä, eikä ikänsä liikkunut ja terveellisesti elänyt voi sairastua.... Eiku
Vierailija kirjoitti:
Sairaudethan eivät voi olla perinnöllisiä, eikä ikänsä liikkunut ja terveellisesti elänyt voi sairastua.... Eiku
Millä mittarilla terveellisesti syönyt?
Toinen inhimillinen vika on kyvyttömyys ymmärtää tilastollisia todennäköisyyksiä.
P.S.WHO luokittelee prosessoidut lihatuotteet (tarkoittaa makkaraa, kinkkuviipaleita ja pekonia) samaan haitallisuusluokkaan kuin tupakan, asbestin ja dieselhöyryt.
Kyllähän moni tupakoitsijakin on vakuuttunut, että se oma sydäntauti ei johdu tupakasta.
Vierailija kirjoitti:
Masennus, syömishäiriöt ja loppuunpalamisetkin ovat itse aiheutettuja vaikka usein niistä yhteiskuntaa syytetäänkin. Sairauksien hoito pitäisi itse maksaa vakuutuksien muodossa, olisi paljon reilumpaa.
Kyllä pistää vihaksi tuollaiset kommentit. Tuntemani masennuksesta tai syömishäiriöstä kärsivät ovat kokeneet todella traumaattinen lapsuuden ja joutuvat tekemään nyt aikuisena kovasti töitä sen aiheuttamien ongelmien selättämiseksi. Onko lasten vika, jos heidän vanhempansa ovat tunnekylmiä alkoholisteja tai suoranaisia sadisteja?? Et ymmärrä elämästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisellani ollut kaksi syöpää. Lopetti nuorena tupakoinnin, liikkuu paljon. Syö terveellistä ruokaa. Älä oikeesti viitsi!
Mikähän mahtaa olla se "terveellinen"
Marjoja, kasviksia. Kotiruokaa, ei eineksiä. Vähärasvaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tarkoittaa varmaan elintasosairauksia, kuten diabetesta ja syöpiä. Noiden kehittymiseen voi jonkin verran itse vaikuttaa. Esim kakkostyypin diabetes on hyvin harvinainen kasvissyöjillä, ja on näyttöä siitä, että koko tauti voi parantua kasvisruualla ja pienellä liikunnan lisäämisellä.
Olisi aika rohkeaa väittää, että vaikkapa skolioosi olisi itseaiheutettu. Millä sen edes saisi aikaan?
Kakkonen millään pelkillä kasviksilla häviä. Ymmärrätkö lainkaan, mikä siihen verensokeriin vaikuttaa??
http://www.telegraph.co.uk/science/2017/03/15/type-2-diabetes-can-rever…
Tästä sivusta todistan että diabetes 2 on tosiaan harvinainen kasvissyöjillä: http://care.diabetesjournals.org/content/32/5/791+ Tuon mukaan täysvegaani on paras dm2:lta suojaava ruokavalio.
Ja kasvisruokavalio vähentää lihavuutta -> insuliiniresistenssi paranee -> dm2 menee remissioon, jopa pysyvästi. Lisäksi eläinrasvat jopa rasittavat haimaa liikaa -> insuliiniresistenssi -> dm2. Täältä löytyy lisää tietoa: http://www.pcrm.org/health/diabetes-resources/the-vegan-diet-how-to-gui…
Eli koska mulla on kuulonalenema ollut jo vauvasta asti olen tehnyt jotain väärin? Ja mä oon tehnyt vauvanakin siis jotain väärin kun jo silloin näkyi poikkeamia aivoissa? Voi v*ttu nyt ap!
Olet ap ihan hakoteillä. Sairaudet ovat seurausta synnin tekemisestä. Mieti sitä, kun seuraava flunssa iskee.
Mikäköhän elämänmuutos tuon epilepsian hoitais pois?
Lääkärini väittää, että lonkkakulumani on perinnöllinen sairaus, jolle ei elintavoilla voi mitään. Alipainoisena ole onnistunut siirtämään leikkausta muutamalla vuodella, mutta kyse voi olla myös korkeasta kipukynnyksestä. Valitettavasti terveellinen juoksuharrastus on tuhonnut lonkkaani enemmän kuin sohvalla loikoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitätkö ap skolioosini ja selkärankareumani, mitä olen tehnyt väärin?
Tiesitkö, että viljat ovat aikamoista myrkkyä luustolle?
Voisitko antaa lähteen joka sisältää väitettäsi tukevaa tieteen metodeihin perustuvaa tutkimustietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vaan jokaiselle on olemassa jokin syy! Yleensä se on oman kehon ja elimistön kaltoinkohtely, alkaen mekaanisesta väärin kuluttamisesta , kemialliseen ja ravinnon kautta kaltoinkohteluun /laiminlyöntiin.
Esim sohvaperunat: ne polvinivelet löystyvät ne polviongwlmat eivät tule taivaasta.
Diabeteskaan ei putkahda taivaasta ei edes geenien takua, sillä kun mätät aineita jotka ovat tai muuttuvat sokereiksi niin jossain vaiheessa vaan systeemi romahtaa. Jne!Täällä joku ihmetteli miksi kehoon pitäisi tunkea kasviksia. Tai hyviä rasvoja. No siksi että niissä on antioksidantteja jotka jopa sulkevat jopa alkaneita syöpiäkin ja syöpägeenejä, ehkäisevät tulehdustiloja alusta saakka, ja antavat hyviä voiteluaineita suolistolle ja aivoille eivätkä stressaa niitten systeemeitä.
Ihmiset ajatelkaa mitä teette itsellenne!
Uskomatonta, että porukka miinustelee itsestäänselvyyttä näin paljon!
Tottahan se on että ihmiset kaltoinkohtelevat kehoaan mitä erillaisimmilla tavoin... puhdas monipuolinen ravinto on kaiken a ja o.
Olin itse masentunut nuoruuteni ja ihmettelin mistä se mustuus tuli... nyt tiedän... ja pidän huolen ravinnostani paremmin...
Niin. Kun olin 30 ikävuoteen mennessä kerännyt kolmannen autoimmuunisairausdiagnoosin, hoitava lääkärini totesi, että joillakin ihmisillä on taipumus niihin, ja että vika on ilmeisesti t-imusoluissa. Länsimainen lääketiede ei vaan kuulemma osaa tehdä sille mitään. Puolustus toimii liian ärhäkkäästi ja rikkoo paikkoja, pelkistetysti. Hyvä puoli on siinä, ettei tarvitse ikinä sairastella mahatauteja tai flunssia.