Pitääkö paikkansa? Oikeasti yläluokkainen nainen ei eroa koskaan!
Kuulin väitteen, jonka mukaan aidosti yläluokkainen nainen ei ikinä suostu eroon. Kuulemma alemman luokan juttuja nuo avioerot?
Kommentit (12)
Menevätkö siis esimerkiksi nunnat ja minä (ei ikinä suhteessa) yläluokkaan? :D
Ilmeisesti sitten osa kuninkaallisistakin on ihan rahvasta. Hanki ap elämä äläkä usko kaikkea mitä sulle kerrotaan.
No et ole mikään yläluokkainen vaikka miten tahtoisit.
Minustakin prinsessa Diana oli WT.
Englannin kuninkaallisetkin erotaan. Dianan vanhemmat oli yläluokkaa ja äitinsä erosi ja jätti vielä Dianan isälleen. Suomessa ei ole yläluokkaa.
on totta . avioliitto on taloudellinen sopimus. sitten kuka on vaimon tai miehen makuuhuoneessa ei kuulu puolisolle ollenkaan.
Ehkä ei avioeroon, mutta parisuhteestaan hän kyllä voi erota. Nimittäin joissakin yläluokkaisissa piireissä avioliitto ja parisuhde ovat kaksi toisistaan riippumatonta asiaa. Joillakin saattaa olla avioliiton solmimisen aikaan hetkellisesti parisuhde aviopuolison kanssa, mutta ei välttämättä sitäkään.
Ennen avioerot olivat rikkaiden ylellisyyttä, köyhät kärvistelivät huonoissa avioliitoissaan.
Höpsis. Yläluokassa on kautta aikojen ollut avioeroja. Sen sijaan ylemmässä keskiluokassa ei.
No näin se taitaa olla. Itse en koskaan suostuisi myöskään avioeroon. Ai, että minä olisin yh ja viettäisin yksin vanhuuden.
Vierailija kirjoitti:
No näin se taitaa olla. Itse en koskaan suostuisi myöskään avioeroon. Ai, että minä olisin yh ja viettäisin yksin vanhuuden.
Miksi yksin? Sulla puoliso saa siis tehdä mitä vaan, kun sä pelkäät yksinäistä vanhuutta ja jotain vissiin halveksuttavaa yyhoutta niin ettet suostuisi eroon. Ikävä kyllä puoliso saa eron halutessaan eikä siihen tarvita toisen suostumusta. Kannattaako olla niin riippuvainen yhdestä ihmisestä.
No miten noin niinkun itse ajattelit?