Miksi Chisu näyttää niin vanhalta?
http://www.is.fi/viihde/art-2000005320173.html
Tuossakin ihan ryppyinen ja kädet kuin vanhalla naisella.
Kommentit (11)
Chisu näyttää ihan ikäiseltään ja upealta. Toki noin alhainen rasvaprosentti heijastelee uurteina kasvoilla, oli sitten fitness-tähti tai laulaja. Tuossa yhdessä kuvassa valot olivat huonot ja meikki kiilsi, mutta jokaisesta saa huonoja kuvia huonoissa olosuhteissa. Syy ei ole Chisun ulkonäössä vaan kuvausteknisissä jutuissa.
Chisu ei todellakaan ole minkäänlainen kaunotar enkä ymmärrä miksi häntä sellaiseksi kehutaan. Lisäksi laulutaito on surkea. Biisejä ja musiikkia hän osaa tehdä todella hyvin, mutta olisi fiksumpaa tehdä niitä muille eikä itse yrittää lauleskella.
Nuorelta ja kauniilta näyttää meikittömässä kuvassa. Noissa muissa kyllä ei ole ollenkaan edukseen.
Miksi pitää kehua tavallisen näköisen keski-ikäisen naisen ulkonäköä, kun hänen ammattinsa on musiikki?
Itse miellän jonkun 40-55- vuotiaan keski-ikäiseksi. Niin, mistäs sen tietää mikä vanhenemisen merkkejä aiheuttaa, voihan olla väsymystä ja stressiä esimerkiksi. Ja sitten taas levänneempänä ja virkistyneempänä näyttää paremmalle. Kai muusikoilla muutenkin on ei-maailman säännöllisin rytmi?
Ei mielestäni näytä vanhalta, mutta ihmettelen miksi sen mies on aina näyttänyt viisikymppiseltä rapajuopolta. Sitä ei kuitenkaan ole, vaan monilahjakas ja tanssinkin saralla kunnostautunut. Toki mies kohta onkin viittä vaille 50 mutta kuitenkin
Ei ole kaunis ja äänikin on kauhea. Ai niin, se muuten lausutaan Chcfghcbfhfghisu, eikä Chcfgcfghisu!
Jotenkin nämä iltapaskalehtien ylistykset "jumalaisiksi kaunottariksi" ampuvat nykyisin pahasti yli. Ei Chisu ole ruma muttei kyllä erikoisen kauniskaan. Sama juttu täysin naapurin taviksen näköisestä Paula Vesalasta. Joo joo tiedän ettei heidän erikoisen kauniita tarvitse ollakaan koska ovat muusikkoja, mutta miksi sitten pitää ylikehua ulkonäköä?
Aha no sitten minulla on varmaan ollut kädet kuin vanhalla naisella 17v. asti.