Nainen, eikö sinua hävetä miehesi hiphop-pukeutuminen??
Varsinkin jos olette molemmat yli 25 vuotiaita niin eikö se vähän edes tunnu typerältä kun aikuinen miehesi pitää suoralippaista lippahattua ja muutenkin koittaa olla gangsta :D?
Vai onko se sitä että naiselle tulee miehen seurassa tällöin vähän ylempi ja älykkäämpi olo kun mies on habitukseltaan lapsi?
Tämä on askarruttanut minua suuresti joten toivon asiallisia vastauksia palstan nuorilta tai vanhemmiltakin naisilta?
Itse en ikinä voisi olla naisen kanssa joka fanittaa jotain suomihoppia ja onhan nuo amerikan räpitkin toistaneet sana sanalta itseään viimeiset 30 vuotta...
Kommentit (7)
Samaa mieltä. Aikuiset miehet lippalakit päässä, pelaavat konsolipelejä ja pukeutuvat huppariin. Lapsellista.
M28
En koskaan seurustelisi miehen kanssa joka fanittaa hip hop/räppi kulttuuria tai pukeutuu niin.
Paitsi jos nettoaa yli miljooonan vuodessa. Sitten voisi jotenkin sietää.
Itseäni ei juurikaan tuo hiphop-pukeutuminen sytytä. Hevari se olla pitää.
Naurattaa nämä yli-ikäiset ukot jotka kulkevat räppikattilat päässä.
Rumat ne vaatteilla koreilee. Ihan sama mitä mie pitää, kunhan ei pikkutakkia ja solmiota. Ehdoton turn off. (Pikkutakkimiesten bisnesjargon nostaa aina oksennuksen suuhun ja muuhun kommunikointiin niistä ei ole).
Ohme hippi ja räppipukeutujat osaavat ykllättävän hyvin kesustella, jopa syvällisiä.
Viimeksi rastatukkainen nuori mies oli todellinen herrasmies ja kuljimme yhtä matkaa nonkin aikaa. Nuori mies oli vielpä huolissaan, että pääsen turvallisesti kotiin. Ilta/yö aika, keikalta palatessa. (Emme olleet edes samalla keikalla).
Voisi olla minun kirjoittama viesti, mutta ei kuitenkaan ole. :)