7€ on suolainen hinta körssiaskista.
Itse en polta, mutta sääliksi käy niitä jotka ovat riippuvaisia.
Kommentit (37)
No toivottavasti motivoi lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
"sit kun olen rikas, ostan tupakkaa joka päivä"
Vierailija kirjoitti:
No ainakin se motivoi ostamaan tupakkaa, josta ei ole tupakkaveroja Suomeen maksettu. Trokaus kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä en sääli. Tupakasta pääsee eroon lopettamalla savuttelun. Todistettavasti lukemattomat ihmiset ovat tehneet kyseisen päätöksen, eivätkä ole katuneet.
Pari toppaa päivässä polttavalla menee yli 400 euroa kuukaudessa oman terveyden tuhoamiseen. Voiko enää järjettömäpää tapaa olla?
Ei tunnu missään. Mulla on varaa ostaa se kaksi askia/kk enkä mene konkkaan.
Tuo on vielä se pienempi niistä kahdesta hinnasta jotka joutuu maksamaan.
Kalliita arkunnauloja.
Tupakkaa on trokattu jo vuosia - nostakoot hintaa ihan kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en sääli. Tupakasta pääsee eroon lopettamalla savuttelun. Todistettavasti lukemattomat ihmiset ovat tehneet kyseisen päätöksen, eivätkä ole katuneet.
Pari toppaa päivässä polttavalla menee yli 400 euroa kuukaudessa oman terveyden tuhoamiseen. Voiko enää järjettömäpää tapaa olla?
Alle prosentti tupakoijista polttaa 40 savuketta päivässä. Miten duunissakin muka pääsisi vartin välein röökille?
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaa on trokattu jo vuosia - nostakoot hintaa ihan kuin huvittaa.
Ei kannata ihan noinkaan sanoa. Pelkkä tupakkavero tuottaa valtiolle miljardin tänä vuonna, joten jos veroa nostetaan liikaa, alenee verotuotto, kun useammat siirtyvät import-savukkeisiin.
On kyllä.
Tonneja vuodessa palaa.
Aina sama juttu, nostetaan tupakan, viinan tai karkkien hintaa. Juuri näistä asioista tämä köyhä saa hetkeksi pienen nautinnon. Ei ole varaa hakea verottomina edes Virosta. Maksan tuloistani enemmän veroja suhteessa kuin miljoonia tienaavat, mutta ei riitä, vielä lisää pitää maksaa. Kiitos hallitusvalta.
Itse olen polttanut n. 10 vuotta. Askini hinta nykyisellään 8,50 ja kyllä hirvittää. Ja todennäköisesti jos loppukuuksi olisi 20e rahaa niin ostaisin sillä kaksi askia röökiä ja olisin syömättä ja pummisin jostain. Purutupakkaa en voi polttaa koska se pistää yskittämään ihan hemmetisti ja koskee keuhkoihin.
Multa joskus murtui leuka ja vielä leikkausta edeltävänä iltana oli pakko päästä sairaalan pihalle imemään kessua vaikka leukaperät oli niin kipeät ja jumissa että sen nortin just ja just sai ahdettua huulten väliin.
Säälittävää tosiaan. On se perkele kun fiksu ihminen tekee itsestään narkkarin :( Onnea kaikille jotka ei ole ikinä aloittaneetkaan ja tsemppiä niille jotka sitä yrittää lopettaa.
15€/ aski olisi nyt alkuunsa sopiva hinta. Tulevat yhteiskunnalle kalliiksi itseaiheutetuilla sairauksilla, joten hyvä että jotenkin osallistuvat kuluihinkin. Turha puolustella, että maksavat veroja jo muutenkin. Niinhän me kaikki teemme.
Ärsyttävää, itsekästä sakkia, jotka pilaavat "nautinnollaan" muiden ilmaa kaduilla ja kauppojen ulko-ovien edessä.
White trash -väki löytää aina rahaa röökiin. Jos ei muuten, niin jätetään ostamatta lapselle uusi lelu tai uusi haalari.
Nämä ovat niitä hetkiä mitkä saavat helpottuneeksi siitä että pääsin ko. tavasta eroon :o
Vierailija kirjoitti:
15€/ aski olisi nyt alkuunsa sopiva hinta. Tulevat yhteiskunnalle kalliiksi itseaiheutetuilla sairauksilla, joten hyvä että jotenkin osallistuvat kuluihinkin. Turha puolustella, että maksavat veroja jo muutenkin. Niinhän me kaikki teemme.
Ärsyttävää, itsekästä sakkia, jotka pilaavat "nautinnollaan" muiden ilmaa kaduilla ja kauppojen ulko-ovien edessä.
Jopa THL:n omien laskujen mukaan tupakkatuotteiden verotuotto on suurempi kuin tupakoinnin aiheuttamat kulut terveydenhuollolle, sairauslomat ja tulipalot kaikki yhteenlaskettuna. Ei siis tule kalliiksi ollenkaan.
Hyvä että nousee, samalla saisi nousta myös viinan hinta, turhaa paskaa.
Hinta on sillä tasolla, että köyhillä ei ole varaa polttaa. Huumeet halvempia?